Millaisen naisen miehet haluavat?
Palstalla miehet haluavat 50-luvun naista joka silti käy töissä.
Sitten on aloituksia hemmotelluista naisista yksinkertaisena olentona.
Sitten on oikea maailma. Välillä tuntuu, että oma mieheni on palstamies. Pitäisi menestyä töissä, rakastaa kotitöitä, olla naisellinen ja vahva, muttei vahvempi kuin mies ja itkeminen ei tietenkään ole eduksi.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Up!
Tätä olen itsekin miettinyt. Onko miehiä jotka haluavat läheisen, tasa-arvoisen suhteen? Miten sellaiseen pääsee?
Tarjoamalla eli maksamalla kahvikupposen miehelle ensitapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Hän kelpaisi monelle.
https://i.pinimg.com/736x/7d/39/30/7d3930b3a76b036d2e71a7b03041b386--sp…..
Feikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up!
Tätä olen itsekin miettinyt. Onko miehiä jotka haluavat läheisen, tasa-arvoisen suhteen? Miten sellaiseen pääsee?
Tarjoamalla eli maksamalla kahvikupposen miehelle ensitapaamisella.
Äh, korjaan. Maksamalla molempien kahvikupposet ensitapaamisella. Joka haluaa että mies tarjoaa, ei halua tasa-arvoista suhdetta vaan persinetisiä sukupuolirooleja. Eikä semmoista ansaitse vaikka haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Järkevän jalat maassa-tyypin (ei mikään drama-queen), romanttisen, herkän, nätin, luonnollisennäköisen (ei meikkihirviö), älykkään, hyvätapaisen, hyväsydämisen (=ystävällisen), epäitsekkään, keskustelevan, hoikan/normaalipainoisen, itseään kehittämään pyrkivän, samat elämänarvot omaavan, moraaliltaan tasokkaan (rehellinen, uskollinen), luovan, oma-aloitteisen, henkisesti tasapainoisen naisen.
Yhteisiä mielenkiinnon kohteita: eri kulttuurit, taide, liikunta, yhteiskunta ja matkustelu. Niin ja tykkää seksistä.
Olisi kiva jos osaisi kokata hyvää ruokaa eikä viihdy sikaisessa siivossa, koska en itsekään viihdy sellaisessa. Minä voin jakaa kaikki kotityöt, osaan tehdä kyllä kaiken.
Ei tupakoi tai käytä mitään kovia päihteitä, ehkä välillä voi ottaa vähän viiniä.
Ja lapsiakin haluaisin joskus, toivottavasti hänkin. Olisin ihan OK isä.M24
Tällaista miestä itsekin etsin. Oletko vielä vapaa?
Vaimomatsku. Onhan siitä ollut av:lla puhetta mutta nopeast poistuvat aloitukset
Miehiä on mahdoton miellyttää.
Se mihin mies sinussa aluksi ihastui, muuttuu ajan myötä miehelle rasitteeksi.
Miehet ovat ailahtelevaisia ja arvaamattomia, he muuttuvat yhtäkkiä täysin toisenlaiseksi ihmiseksi!
Tyypillinen miehen muutos on kiltistä ja iloisesta rakastajasta vihaiseksi, huutavaksi ja jopa lyöväksi avomieheksi.
Älä koskaan luota mieheen -
he tuovat pahaa onnea.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on mahdoton miellyttää.
Se mihin mies sinussa aluksi ihastui, muuttuu ajan myötä miehelle rasitteeksi.
Miehet ovat ailahtelevaisia ja arvaamattomia, he muuttuvat yhtäkkiä täysin toisenlaiseksi ihmiseksi!
Tyypillinen miehen muutos on kiltistä ja iloisesta rakastajasta vihaiseksi, huutavaksi ja jopa lyöväksi avomieheksi.Älä koskaan luota mieheen -
he tuovat pahaa onnea.
Heh, asiahan on juuri peilikuva tästä. Kuten huomaa avioerotilastoistakin.
Melkoista projistointia sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Hän kelpaisi monelle.
https://i.pinimg.com/736x/7d/39/30/7d3930b3a76b036d2e71a7b03041b386--sp….
Eli nippa nappa täysikäinen jolla on valtavasti silikonia tisseissä ja takamuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Hän kelpaisi monelle.
https://i.pinimg.com/736x/7d/39/30/7d3930b3a76b036d2e71a7b03041b386--sp….
Erittäin kaunis nainen, tosin suhteettoman suuret utareet hänellä.
Niinpä, vain ulkonäöllä on merkitystä. Sääli, että suuri osa miehehistä on tylsämielisiä elukoita.
Käyttäjä5770 kirjoitti:
Jaa Millaisen? Meredith Brooks sen kertoi:
hate the world today
You're so good to me
I know but I can't change
Tried to tell you
But you look at me like maybe
I'm an angel underneath
Innocent and sweetYesterday I cried
You must have been relieved
To see the softer side
I can understand how you'd be so confused
I don't envy you
I'm a little bit of everything
All rolled into oneI'm a bitch
I'm a lover
I'm a child
I'm a mother
I'm a sinner
I'm a saint
And I do not feel ashamed
I'm your hell
I'm your dream
I'm nothing in between
You know you wouldn't want it any other waySo take me as I am
This may mean you'll have to be a stronger man
Rest assured that when I start to make you nervous
And I'm going to extremes
Tomorrow I will change
And today won't mean a thingI'm a bitch
I'm a lover
I'm a child
I'm a mother
I'm a sinner
I'm a saint
I'm your hell
I'm your dream
I'm nothing in between
You know you wouldn't want it any other wayJust when you think you've got me figured out
The season's already changin'
I think it's cool you do what you do
And don't try to save meI'm a bitch
I'm a lover
I'm a child
I'm a mother
I'm a sinner
I'm a saint
I'm your hell
I'm your dream
I'm nothing in between
You know you wouldn't want it any other wayI'm a bitch
I'm a tease
I'm a goddess on my knees
When you hurt
When you suffer
I'm your angel undercover
I've been numb
I'm revived
Can't say I'm not alive
You know I wouldn't want it any other wayVideo:
.
Katotaan jääkö tämä jos lainaan.
Ei nalkuta, pitää seksistä, erottuu tapetista mutta muistaa kohtuuden.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät käytöstavat , ei käyttäisi alkoholia , ei tupakoisi , liikunnallinen , moraaliarvot kunnossa. Onko mahdotonta löytää nykypäivänä?
Terveisin - M26 -
Naiset olenko liian "vaativa"?
Täällä yksi tuollainen, en juo enkä polta, olen liikunnallinen salilla tulee käytyä 4-7 krt sekä muuta liikuntaa melkein joka päivä:)
Ei periaatteessa väliä. Jos nyt oikeasti saisi toivoa niin pitkä, tummahiuksinen, hoitaja tai lääkäri, liikunnallinen, huumorintajuinen ja rento. Olen toki kaikelle avoin. Toistaiseksi en ole kelvannut kenellekään.
t: mies lääkiksestä
Pitää olla rento ja huumorintajunen. Sellanen nainen joka ei haluu lapsia ja tykkää matkustella. Päihteet ei haittaa jos niitä ei käytä aivan jatkuvasti. Satunnainen alkoholi esim tosi ok itekin käytän.
aseksuaali. Oikeasti.
terveisin toinen aseksuaali
Eikö kukaan halua vähän railakkaampaa naista? Aika sävyisää luonnetta toivotaan... Onko se edelleen tärkeää?
Mä haluan naisen, joka kiukuttelee, jos kiukuttaa. Sitä vartenhan mä oon sen elämässä, et on joku, jonka seurassa ei ole olemassakaan "negatiivisia" eli niitä kaikista tärkeimpiä tunteita purkaa. On äärettömän vaikee löytää suomalaista naista, joka osaa näyttää tunteensa. Näyttäkää mulle sen naisen kuva, niin huudahdan HEP! ja vaimoni on löytynyt! Sit leikikäs ja intohimonen. Ahdistaa nähdäkin suurinta osaa keski-ikäsistä pariskunnista, kun eivät edes kädestä pidä kiinni toisiaan. Missä vuosien aikaansaama tulinen rakkaus ja himo, vai olenko ainoa mies maailmassa, jolle yhdessä vanheneminen on seksikkäintä ikinä!? On kiinnostunu musta ja haluaa tehdä asioita mun kanssa JA haluaa perheen ja haluaa olla osa perhettä. Ei huutele meidän intiimeimpiä juttuja muille ja ei semmonen "Haluan vielä kolme kertaa kiertää maailman, ennen kuin tiedän mitä haluan"-tyyppi. Ei se perhe rajota elämää lainkaan, jos kaksi ihmistä aidosti rakastaa toisiaan. Eli parisuhde olis semmonen, että kuljetaan omia polkujamme, mutta yhdessä. Jos sä haluut kiertää maailman, ni kierrä ja mä hoidan lapset sillä välin, mutta muista tuoda jokaselta käymältäsi rannalta hieman hiekkaa, ni laiten ne lasipurkkeihin ja jokaiseen purkkiin etiketiks valokuva susta siltä rannalta ja toiselle puolelle kuva musta, et mitä mä tein just sillä hetkellä, kun sä olit siellä. Ja tietysti semmonen, joka luontaisesti osaa pitää huolta muista ihmisistä. Siivoomiset tai työpaikat tai varallisuus nyt on yks hailee. Tyttömäinen ja viisas. Jotain tällasta.
ddd kirjoitti:
Mä haluan naisen, joka kiukuttelee, jos kiukuttaa. Sitä vartenhan mä oon sen elämässä, et on joku, jonka seurassa ei ole olemassakaan "negatiivisia" eli niitä kaikista tärkeimpiä tunteita purkaa. On äärettömän vaikee löytää suomalaista naista, joka osaa näyttää tunteensa. Näyttäkää mulle sen naisen kuva, niin huudahdan HEP! ja vaimoni on löytynyt! Sit leikikäs ja intohimonen. Ahdistaa nähdäkin suurinta osaa keski-ikäsistä pariskunnista, kun eivät edes kädestä pidä kiinni toisiaan. Missä vuosien aikaansaama tulinen rakkaus ja himo, vai olenko ainoa mies maailmassa, jolle yhdessä vanheneminen on seksikkäintä ikinä!? On kiinnostunu musta ja haluaa tehdä asioita mun kanssa JA haluaa perheen ja haluaa olla osa perhettä. Ei huutele meidän intiimeimpiä juttuja muille ja ei semmonen "Haluan vielä kolme kertaa kiertää maailman, ennen kuin tiedän mitä haluan"-tyyppi. Ei se perhe rajota elämää lainkaan, jos kaksi ihmistä aidosti rakastaa toisiaan. Eli parisuhde olis semmonen, että kuljetaan omia polkujamme, mutta yhdessä. Jos sä haluut kiertää maailman, ni kierrä ja mä hoidan lapset sillä välin, mutta muista tuoda jokaselta käymältäsi rannalta hieman hiekkaa, ni laiten ne lasipurkkeihin ja jokaiseen purkkiin etiketiks valokuva susta siltä rannalta ja toiselle puolelle kuva musta, et mitä mä tein just sillä hetkellä, kun sä olit siellä. Ja tietysti semmonen, joka luontaisesti osaa pitää huolta muista ihmisistä. Siivoomiset tai työpaikat tai varallisuus nyt on yks hailee. Tyttömäinen ja viisas. Jotain tällasta.
Tää oli hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät käytöstavat , ei käyttäisi alkoholia , ei tupakoisi , liikunnallinen , moraaliarvot kunnossa. Onko mahdotonta löytää nykypäivänä?
Terveisin - M26 -
Naiset olenko liian "vaativa"?
Täällä yksi tuollainen, en juo enkä polta, olen liikunnallinen salilla tulee käytyä 4-7 krt sekä muuta liikuntaa melkein joka päivä:)
Arvostan! =) Voi kunpa tulisi vastaan ihan oikeastikin eikä vain internetissä :/
Terveisin - M26 -
Ok. Eli yhteenvetona: hyvä, lämmin, hellä. Ja söpö. Tällainen siis pitää olla, eikä mikään räähkä.
Mut sitten tällaista vaimoa petetään ensimmäisen räähkän kanssa, jolle itse sattuu kelpaamaan edes hetkeksi..