Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset housut ostaisin, vinkkejä?

Vierailija
01.08.2016 |

Tekisi mieli ostaa muutamia uusia vaatteita syksyksi, erityisesti uudet housut koska olen ihan hemmetin kyllästynyt jo pillifarkkuihin, siihen miltä ne näyttää ja tuntuu jalassa. Minulla on pari kiloa ylipainoa ja paksut reidet, joten ei ne edes ole kaikkein paras farkkumalli vartalolleni. Itse tykkään eniten suorasta tai bootcut-mallista, hieman löysistä pikemminkin kuin tiukoista h ousuista. Mutta joko sellaisia "voi" käyttää joutumatta tuijotuksen ja naurun kohteeksi? Minulla on ahdistuneisuushäiriö enkä tosiaankaan halua vetää ylimääräistä huomiota ja tuijotusta puoleeni, siksi olen käyttänyt pillifarkkuja ja enimmäkseen mustia vaatteita että sulaudun joukkoon ja saan olla rauhassa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joissa on kaksi lahjetta. Myös jonkinlainen aukko, mistä jalat laitetaan lahkeisiin on hyvä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkaiset :9

M

Vierailija
4/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, joissa on kaksi lahjetta. Myös jonkinlainen aukko, mistä jalat laitetaan lahkeisiin on hyvä olla.

Lahkeissa on myös hyvä olla jalkaterille ulostuloaukko. Tämä ei kuitenkaan ole pakollista, jos sattuu tykkäämään potkuhousuista.

Vierailija
5/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan tyylistäsi. Itse olen hoikka mutta reitevä, ja mulla on ylhäältä alas leveät pellavahousut, pussimalliset resorilliset farkut, parit caprit ja sellaiset verkkarivaikutteiset suorat kangashousut. Plus parit pillit, jotka lihottavat heti sen 5 kg.

Culottetkin sopivat reitevälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan