TIETÄJÄ VASTAA
INFO
• Vastaan asiallisiin kysymyksiin, yleensä yöaikaan, 1-3 kertaa viikossa
(katso päivittyvä vastausajankohta alempana)
• Käytän Tarot-kortteja ja intuitiotani
• SELVITÄTHÄN TILANNETTASI MYÖS MUIDEN ALOJEN AMMATTILAISTEN KANSSA
Seuraava arvioitu vastausajankohta: VALITETTAVASTI VASTAAMINEN ON LOPETETTU.
Pahoittelut kaikille seuraajille sekä kysymyksiä esittäneille ja vastauksia odottaville!
Kommentit (58)
Kiitos, tältä erää.
Seuraathan aloitustani - pyrin päivittämään sitä säännöllisesti. Siitä näet mm. seuraavan vastausajankohdan ja muita muutoksia.
Valoa! 🌋
Oletko se "tietäjä paikalla", joka oli täällä palstalla ainakin kesällä 2014? Silloin kysyin kysymyksen ja sain vastauksen että hyvänliekki sisälläni odottaa tummaa miestä saapuvaista, joka tuo turvan rahallisen.
Olen ollut yli kaksi vuotta sinkkuna, enkä ole tavannut ketään potentiaalista miestä. Onko vika minussa, enkö ole valmis vielä? Onko tumma mies vielä tuloillaan elämääni vai joku muu?
Pääsenkö koskaan elämäni kurimuksesta eroon? / Millaiset ovat lähivuoteni?
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
Mitä tapahtui netti-ihastukselle? Oliko tosissaan, oliko tunteet aitoja? Kyseessä vanhempi mies joka aluksi yli-innokas ja sitten alkoi välttelemään kun itse lämpenin. Löysikö parempaa seuraa? Oliko sellainen kun väitti olevansa? Ottaako enää yhteyttä?
Saanko työtä lähiaikoina tai opiskelupaikkaa jota hain?
TIETÄJÄ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tulevaisuuteni näyttää kahden vuoden kuluttua? Olenko yhä tässä suhteessa, onko lapsia suunnitteilla? Onko meillä koira?
Olenko saanut ystäviä?
Kaksi vuotta ja jonkin pitkän vaiheen loppu. Liittyen lapsuuteesi. Suhde jatkuu. Näen pienen vaalean tytön jo nyt. Tukka korvilla. Koira seuranaan. Huijaatko vain.
Ystävyyteen sinun on tehtävä itse muutoksia. Tarpeesi oli vetäytyä. Järjestää ajatuksia. Aika jättää yksinäisyys ja saapua muiden keskelle. Löydät tien, kun aika on kypsä.
Ei, en huijaa ollenkaan. Uskon todella selvänäkijyyteen, omalla äidilläni on näkemisen lahja, ja olen nähnyt sen läheltä. Mutta minulle, tyttärelleen, hän ei suostu ennustamaan. Hyvin ymmärrettävää ja järkevää minun mielestäni.
Mutta sinun vastauksestasi sain kylmät väreet. On rauhoittavaa kuulla, että suhde jatkuu, elän nimittäin epäröinnin aikaa.
Erityisesti kylmiä väreitä sain kuitenkin tuosta vaaleasta tytöstä. Näen sieluni silmin tytön jota kuvailit, kuin minä itse lapsena! Abortoitu 7-vuotias lapseni, kenties..?
Kysyn vielä, että osaatko sanoa mitä tuo pitkän vaiheen loppu voisi olla. Voiko se tarkoittaa kuolemaa? Vai jotain muuta..?
Hyvin mielenkiintoista. Kiitos sinulle kovasti!
Vierailija kirjoitti:
Milloin nämä vaikeudet oikein lopuvat, ja näkyykö tunnelin päässä edes pientä valonpilkahdusta?
Olet tukossa. Yrität pintaan, mutta jokin vetää sinua magneetin tavoin pohjaan. Jopa niin tukossa, että on vaikea nähdä sinusta mitään. Neuvoni on: yritä saada tunteesi virtaamaan, jumi poistumaan.
Onko tiellesi tullut jokin paha, joka jo takanapäin. Muttei kuitenkaan. Jos näin, käänny papin puoleen.
Jokin suru päättyy. Paraneminen alkaa, vaikka edessä on taival.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin ahdistavassa ja kyvyilleni ja luonteelleni sopimattomassa työssä. Tuleeko tähän ikinä muutosta parempaan? Minulla on akateeminen koulutus alalle ja ikää sen verran ettei uusi koulutus oikein tule enää kyseeseen. Haaveilen jopa työttömyydestä.
Jokin odottaa tulemistaan, aika ei ole kypsä. Valoa näkyy, vaikkei vielä sen aika. Paineesi ovat kovat. Kaiken alleen peittävää. Kokonaisvaltainen tuska peittää kehosi. Mieli musta.
Saat kiittää hyvästä ystäväpiiristä voimaasi jatkaa, vieläkin. Vaikka suhteesikin kärsivät tilanteestasi, ovat ne suuri voimasi. Sillä ilman niitä, kuilu olisi syvä. Vaali ystävyyttä vain se kantaa yli tämän kaiken pahan.
Vastaa ensin näihin niin tiedän kannattaako sinuun tuhlata aikaa:
Eli noin suurinpiirtein,
ikäni, missäpäin asun, sukupuoleni? Jotain elämäntilanteestani? Näetkö minussa jonkun ruumillisen haitan joka hankaloittaa elämääni?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minun pyytää häntä kanssani ulos?
Kiinnostusta ja uteliaisuutta olisi, mutta emmit. Epävarmuuttako hänestä vai omasta tahdosta. Jokin kaihertaa, mustaa mieltä. Vai olisiko se vain ääni järjen, joka totuuden tiellä.
Pitkästymistäkö pakenet. Silloin väärä on motiivi. Tylsyyttä pakoon, et löydä syliä rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö paikantaa mikä sairaus ja missä kohtaa kehossani se on?
Tutkimukset menossa, mutta epätietoisuus kalvaa joka hetki.
Ymmärrän tuskasi ja epätoivosi.
Valitettavasti en näe. Voimia ja valoa.
Kiitos. Jatkamme myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana.
Valoa! 🌋
Mikä niissä tarot korteissa niin maagista on? Jossain kehitysmaassa painettua pahvikrääsää. Korttipeliksihän tuo on alunperin kehitelty. Yhtä hyvin voisi itse piirrellä jotain kortteja ja keksiä niille merkityksiä. Yhtä hevonpaskaa nuo tarot kortit.
Mitä asioita näet minulle seuraavan vuoden sisään?
Käyttäjä2427 kirjoitti:
Vastaa ensin näihin niin tiedän kannattaako sinuun tuhlata aikaa:
Eli noin suurinpiirtein,
ikäni, missäpäin asun, sukupuoleni? Jotain elämäntilanteestani? Näetkö minussa jonkun ruumillisen haitan joka hankaloittaa elämääni?
Ömm..? Mitä sinä juuri teit, jos et tuhlannut aikaa? Ja jäät vielä päivystämään, että osaako ap vastata niihin kysymyksiin, joihin tiedät vastauksen itsekin? Loogista. :)
Vierailija kirjoitti:
Oi tietäjä.
Olen tällä hetkellä elämässäni todella erikoisessa vaiheessa ja tuntuu, että mahdollisuuksien ikkunat ovat avoinna moneen suuntaan.
Nyt minulla on näköpiirissäni useampi mies, heitä on jopa liikaa tarjolla ja usempaa kohtaan tunnen jotakin. Kenellekään en ole vielä antanut sydäntäni tai antautunut ja pohdin itsekseni mitä oikein tekisin - vai tekisinkö mitään...
Ensinnäkin, mikä on tämän ensimmäisenä vaihtoehtona olevan miehen tilanne? Onko hän millä mielellä suhteeni? Entä sitten se suuria tunteita mahdollisesti sisällään pitävä "erikoistapaus"? Ja sitten tämä viimeisin… Arveluttavin, mutta kemian puolesta..huh huh...
Ja sitten on kaikki muu, tuntematon ;-)
Mitä ihmettä teen? Ja mitä nämä miehet oikein haluavat?
Kysyn tätä, koska tämä kaikki voi vaikuttaa koko loppuelämääni hyvin radikaalisti. Etenkin jos jostakin kohtaamisesta muodostuu pitkäaikainen parisuhde.
Toivottavasti tietäjä etsiydyt tälle palstalle taas pian. Olen odottanut kuin kuuta nousevaa vastaustasi, sillä olen sellaisen pyörityksen keskellä juuri nyt, etten saa otetta kenestäkään.
Jos todella "näet", niin tiedät kuinka suurten kysymysten äärellä olen JUURI NYT. Elämässäni on sellainen mahdollisuuksien ikkuna auki, enkä usko että näin on kovin pitkään.
Ja tuohon listaani lisäisin tämän täysin yllättäen eteeni ilmestyneen tuttavuuden. Itseäni jo vähän pelottaa, niin moni haluaisi niin paljon. Pitääkö tässä vain jäädä peiton alle yksinään, kun on sydämeltään niin arka ettei uskalla tarttua tilaisuuksiin?!?!
Taisi olla hankalaa ja jokin kaihertaa. Ei treffeissä, mutta sisälläsi. Tämä on uusi mahdollisuus, tilaisuus.