TIETÄJÄ VASTAA
INFO
• Vastaan asiallisiin kysymyksiin, yleensä yöaikaan, 1-3 kertaa viikossa
(katso päivittyvä vastausajankohta alempana)
• Käytän Tarot-kortteja ja intuitiotani
• SELVITÄTHÄN TILANNETTASI MYÖS MUIDEN ALOJEN AMMATTILAISTEN KANSSA
Seuraava arvioitu vastausajankohta: VALITETTAVASTI VASTAAMINEN ON LOPETETTU.
Pahoittelut kaikille seuraajille sekä kysymyksiä esittäneille ja vastauksia odottaville!
Kommentit (58)
Miten selviän tästä henk koht tilanteestani? Milloin pääsemme muuttamaan?
Milloin alan seurustelemaan ja millaisen miehen kanssa? Mitä näet opiskelu-/työasioihin? Kiitos :)
Minun pitäisi hakea harjoittelupaikkaa, mutta en ole osannut vielä päättää haenko sitä nykyisestä asuinpaikkakunnasta vai pitäisikö lähteä kauemmas. Ja muutenkin mahdollisia työpaikkoja on valtava määrä enkä tiedä mihin soittaisin ensimmäisenä. Näetkö tähän tilanteeseen mitään? Miten voin tehdä päätöksen?
Mitkä ovat seuraavan kierroksen voittonumerot eurojackpotissa ja paljonko oikealla rivillä voittaa, jos kerrot numerot ajoissa etukäteen kaikille tän palstan lukijoille tässä viestiketjussa?
Miltä tulevaisuuteni näyttää kahden vuoden kuluttua? Olenko yhä tässä suhteessa, onko lapsia suunnitteilla? Onko meillä koira?
Olenko saanut ystäviä?
Miten tälle syksylle ja ensi vuodelle suunnitellut elämän suuret tapahtumat tulevat menemään?
Kiitos! :)
Miten tän iltaiset treffini sujuvat?
Milloin nämä vaikeudet oikein lopuvat, ja näkyykö tunnelin päässä edes pientä valonpilkahdusta?
Olen hyvin ahdistavassa ja kyvyilleni ja luonteelleni sopimattomassa työssä. Tuleeko tähän ikinä muutosta parempaan? Minulla on akateeminen koulutus alalle ja ikää sen verran ettei uusi koulutus oikein tule enää kyseeseen. Haaveilen jopa työttömyydestä.
Pitäisikö minun pyytää häntä kanssani ulos?
Pystytkö paikantaa mikä sairaus ja missä kohtaa kehossani se on?
Tutkimukset menossa, mutta epätietoisuus kalvaa joka hetki.
Milloin vauvani syntyy? Syntyykö ennen laskettua aikaa?
Kannattaako jatkaa elämässäni olevan miehen kanssa? Onko hänellä tunteita minua kohtaan? Voiko suhde edetä vakavammalle tasolle, oikeaksi seurusteluksi?
No mites minun ja eksän välit tulevat muuttumaan?
Mihin kiinnittää erityisesti huomiota parempaan elämään suunnatessa?
Miten työni tulee sujumaan,onko helpompaa kuin vuosi sitten?