Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIETÄJÄ VASTAA

01.08.2016 |

INFO

• Vastaan asiallisiin kysymyksiin, yleensä yöaikaan, 1-3 kertaa viikossa
(katso päivittyvä vastausajankohta alempana)

• Käytän Tarot-kortteja ja intuitiotani

• SELVITÄTHÄN TILANNETTASI MYÖS MUIDEN ALOJEN AMMATTILAISTEN KANSSA

Seuraava arvioitu vastausajankohta: VALITETTAVASTI VASTAAMINEN ON LOPETETTU.
Pahoittelut kaikille seuraajille sekä kysymyksiä esittäneille ja vastauksia odottaville!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy työtilanteeni? Haluaisin korttien noston siihen liittyen jos vain voisit!

Vierailija
22/58 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen treffaillut kahden miehen kanssa. Onko kumpikaan minulle se oikea ja jos on niin kumpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näkyvissä minulle työrintamalla? Olen vakituisessa työssä, mutta ala ei ole minua varten.

Vierailija
24/58 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mieheni yritystoiminta lähtee liikkeelle?

Vierailija
25/58 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tietäjä! Milloin löydän rakkauden ja minkälainen hän on? Onko työrintamalla parempia uutisia tiedossa? Entä terveysasiat? Kiitos etukäteen kovasti :)

Oinas -73

Vierailija
26/58 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tietäjä. 

Olen tällä hetkellä elämässäni todella erikoisessa vaiheessa ja tuntuu, että mahdollisuuksien ikkunat ovat avoinna moneen suuntaan. 

Nyt minulla on näköpiirissäni useampi mies, heitä on jopa liikaa tarjolla ja usempaa kohtaan tunnen jotakin. Kenellekään en ole vielä antanut sydäntäni tai antautunut ja pohdin itsekseni mitä oikein tekisin - vai tekisinkö mitään...

Ensinnäkin, mikä on tämän ensimmäisenä vaihtoehtona olevan miehen tilanne? Onko hän millä mielellä suhteeni? Entä sitten se suuria tunteita mahdollisesti sisällään pitävä "erikoistapaus"? Ja sitten tämä viimeisin… Arveluttavin, mutta kemian puolesta..huh huh...

Ja sitten on kaikki muu, tuntematon ;-) 

Mitä ihmettä teen? Ja mitä nämä miehet oikein haluavat?

Kysyn tätä, koska tämä kaikki voi vaikuttaa koko loppuelämääni hyvin radikaalisti.  Etenkin jos jostakin kohtaamisesta muodostuu pitkäaikainen parisuhde.

Vierailija
27/58 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden aloitus kahden viikon päästä ahdistaa. Sain ikävää palautetta kesällä työtoverilta. Jatkaako kyseinen henkilö vielä minun arvostelemista?

Vierailija
28/58 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö vielä rakkauden?

Vierailija
29/58 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö koskaan miestä? Miten opiskeluni tulevat sujumaan, vaihdanko opiskelupaikkaa, kenties jopa asuinpaikkaa? Miten elämä tulee sujumaan näin muuten?

Vierailija
30/58 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö koskaan tosi rakkautta?

31/58 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko raskaaksi?

Vierailija
32/58 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2395 kirjoitti:

TIETÄJÄ kirjoitti:

INFO

• Apunani käytän Tarot-kortteja ja intuitiotani

• MUISTATHAN SELVITTÄÄ TILANNETTASI MYÖS MUIDEN ALOJEN AMMATTILAISTEN KANSSA

Kysymyksiä, kiitos.

Miten työni tulee sujumaan,onko helpompaa kuin vuosi sitten?

Haastavuus jatkuu. Paikoin painostavanakin. Tulet selviämään. Et sinä tähän kaadu. Olet kovemmasta liemestä keitetty nainen.

Varo vierasta. Herättää uteliaisuutta. Vetää huomiota puoleensa. Mutta johtaa harhaan. Varmankin oloinen ihminen. Auttaa sinut uuden alkuun. Mutta huijaus on motiivina. Jää kelkasta ajoissa pois. Kiitä, kumarra ja postu narrin näyttämöltä.

Vierailija
33/58 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Tietäjä. 

Minulla on ollut hyvin raskas tie miessuhteissa. Iso ja vaikea rakkaus meni nurin alle vuosi sitten, ja sen jäljiltä olen ollut rikkinäinen hyvin pitkään. Nyt tähän on tullut yksi uusi mutta mitäs häneen? En jaksa enää teeskennellä mitään muuta kuin itseäni. 

En oikein tiedä ketä asiantuntijaa konsultoisin henkisen kehitykseni kanssa. 

Toinen asia mikä hankaa on työ. 

Jotain uutta pitäisi kai keksiä. 

Tuleeko sinulle tähän mitään? 

Vierailija
34/58 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö se musta?

Tykkää. Mutta sisällänsä hällä vikaa. Kovin on nuori poikanen vielä.

Odota. Sinulle on toinen tarkoitettu. Olet kiltti tyttö ja ettei hän varkaan kaltainen sinulta viattomuutta veisi.

Vierailija
35/58 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selviän tästä henk koht tilanteestani? Milloin pääsemme muuttamaan?

Suurta murhetta on seuranasi. En tarkoita, että se siitä kasvaisi. Jollekin olisi pieni, mutta vaikka herkkä olet, ei maailmasi siitä kaadu.

Muutto tulee yllättäen. Silloin sitä vähiten odotat. Sinulla on tarvittavat taidot kaikkeen. Älä liiaksi jarruta.

Vierailija
36/58 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin alan seurustelemaan ja millaisen miehen kanssa? Mitä näet opiskelu-/työasioihin? Kiitos :)

Joku olisi ovella, mutta pistät hanttiin. Epävarmuutesiko se vain. Vai paha tunne tästä. Tumma nuori mies.

Kumppanisi vaalea, isohko, naurava. Tulee tuulen lailla.

Työ varmalla pohjalla. Tiedät itsekin. Opiskelu saa odottaa.

Vaikeuksia, mutta lopussa kiitos.

Vierailija
37/58 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitäisi hakea harjoittelupaikkaa, mutta en ole osannut vielä päättää haenko sitä nykyisestä asuinpaikkakunnasta vai pitäisikö lähteä kauemmas. Ja muutenkin mahdollisia työpaikkoja on valtava määrä enkä tiedä mihin soittaisin ensimmäisenä. Näetkö tähän tilanteeseen mitään? Miten voin tehdä päätöksen?

Vastauksen tiedät jo. Kuuntele. Alussa epäilys. Mutta vastaus tulee väkisinkin läpi. Anna aikaa ja odota.

Näkisin omalta paikkakunnalta. Kauempana epävarmuus. Sen aika myöhemmin. Maat ja mannut kyllä odottavat.

Lähellä tumma mies. Vastuullinen ja realisti. Vakaa mies. Hyväksytä päätös hällä. Jos kelkkaan lähtee niin päätöksesi oikea.

Vierailija
38/58 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä yksi kysymys: olenko parantaja/auttaja? Tuntuu siltä, mutta en vielä tiedä miten kehittäisin sitä ja mikä on oma tie. 

Vierailija
39/58 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tulevaisuuteni näyttää kahden vuoden kuluttua? Olenko yhä tässä suhteessa, onko lapsia suunnitteilla? Onko meillä koira?

Olenko saanut ystäviä?

Kaksi vuotta ja jonkin pitkän vaiheen loppu. Liittyen lapsuuteesi. Suhde jatkuu. Näen pienen vaalean tytön jo nyt. Tukka korvilla. Koira seuranaan. Huijaatko vain.

Ystävyyteen sinun on tehtävä itse muutoksia. Tarpeesi oli vetäytyä. Järjestää ajatuksia. Aika jättää yksinäisyys ja saapua muiden keskelle. Löydät tien, kun aika on kypsä.

Vierailija
40/58 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tälle syksylle ja ensi vuodelle suunnitellut elämän suuret tapahtumat tulevat menemään?

Kiitos! :)

Näen valoa ja aurinkoa. Sitä olet itsekin. Voit onnitella itseäsi. Siihen eivät kaikki pysty.

Voimakas tuuli kuljettaa kulkijaa. Jarruta hieman. Älä jokaista onnenonkijaa matkaasi ota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme