Mikä ratkaisuksi kun pitäisi löytää isompi asunto, mutta
tällä paikkakunnalla ei ole kuin alue missä nykyään asumme missä viihdymme. Ja tällä alueella ei ole sopivia isompia asuntoja.
Kommentit (16)
Vaihdat aluetta tai asunnon kokovaatimusta.
Vierailija kirjoitti:
No just kirjoitin etten viihdy kuin tällä alueella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaa paikkakuntaa.
Rakennuttaa talo.
Paikkakunnan vaihto on käynyt mielessä, mutta on tiettyjä läheisiä joita en voi jättää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut muita alueita ?
Jos et asunnon sijainnista jousta ja alueella ei ole haluamasi kokoisia asuntoja, niin ei kai ole muita vaihtoehtoja kuin rakentaa itse/rakennuttaa isompi, jos tontteja on myytävillä, tai sitten vaan jää siihen pienempään ja tyytyy siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut muita alueita ?
En, mutta en pyöräillen olen tutustunut ja mikään ei tunnu hyvältä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos et asunnon sijainnista jousta ja alueella ei ole haluamasi kokoisia asuntoja, niin ei kai ole muita vaihtoehtoja kuin rakentaa itse/rakennuttaa isompi, jos tontteja on myytävillä, tai sitten vaan jää siihen pienempään ja tyytyy siihen.
Just näinhän se on. Valitettavasti. Ap
Onko kerros vai rivitalo? Osta viereinen asunto ja yhdistä ne. Ainakin rivitalossa on onnistunut helposti. Turha väittää että ei ole myytävänä. Tuskin kukaan on niin rakastunut ja kiintynyt osakehuoneistoonsa että ei myisi.
Rakennuttakaa siihen nykyiseen länsi-siipi.
Yleensä tuo tarkoittaa sitä, että alueella ei ole isompia vuokra-asuntoja. Ainakin omassa kunnassa isoimmat vuokrattavat on kolmioita. Ei vaan ole isompia. Joskus tästä neuvolassa juttelin ja hoitaja kertoi että joillekin perheille oli ehdotettu 2 asuntoa :D meilläkin olisi asunnon myynti edessä ja ajatuksena väliaikaisesti muuttaa vuokralle, 6 hlö tungetaan sitten kolmioon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ari-Pekka
Kaiva lapiolla talon alle lisähuoneita ja uima-allas.
Sitten pitää muuttaa jonnekin, missä ei viihdy yhtä hyvin. Ajan kanssa voi oppia viihtymään, kun opettelee näkemään asuinalueen hyviä puolia. Mulla kesti 10 vuotta oppia viihtymään tässä lähiössä, mut nyt tää on mun koti ja mun heimo, enkä enää halua muualle.
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää muuttaa jonnekin, missä ei viihdy yhtä hyvin. Ajan kanssa voi oppia viihtymään, kun opettelee näkemään asuinalueen hyviä puolia. Mulla kesti 10 vuotta oppia viihtymään tässä lähiössä, mut nyt tää on mun koti ja mun heimo, enkä enää halua muualle.
Jatkan. Tai sitten pitää tyytyä pienempään. Aika ihmeellinen kysymys, koska kyllähän sinäkin tajuat vaihtoehdot. Elämä on luopumista ja valintoja. Vain harva, jos kukaan, saa kaiken haluamansa. -sama
Vaihtaa paikkakuntaa.
Rakennuttaa talo.