Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies soitti tuossa reilu tunti sitten siskolleen.

31.07.2016 |

Oli kotiuduttu etelän reissusta perheen kanssa. Sisko ympäripäissään, mongertaa ja toistaa samaa asiaa, kiroilee, joka ei ole lainkaan hänen tapaistaan. Ja huomenna aamulla klo 7 pitäisi olla virkkuna töissä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiiiiin?

Vierailija
2/19 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alkoholisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin hän ainakaan kovik virkku on aamulla. Mut mikä pointti täsä ny oli?

Vierailija
4/19 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörkö kirjoitti:

Onko alkoholisti?

Ei tähän asti, mutta kuulostaahan tuo nyt vähän siltä. Ei tervejärkinen alkoholinkäyttäjä ole ympäripäissään 9 tuntia ennen työrupeaman alkua, työmatkaankin menee tunti. 

Vierailija
5/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille ilmoitusta, jos aikoo kännissä tai laskuhumalassa rattiin hypätä. EIhän tuollainen juoppo vaikuta kovin vastuulliselta ihmiseltä. Rattijuoppojen ja muiden nistien yliajamiksi joutuu ihan tarpeeksi porukkaa.

Vierailija
6/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Poliisille ilmoitusta, jos aikoo kännissä tai laskuhumalassa rattiin hypätä. EIhän tuollainen juoppo vaikuta kovin vastuulliselta ihmiseltä. Rattijuoppojen ja muiden nistien yliajamiksi joutuu ihan tarpeeksi porukkaa.

Se, että pitäisi olla aamulla töissä, ei tarkoita että aikoo olla aamulla töissä. Vai meinasitko et häkeen soitetaan, että joku ehkä aamulla ajaa humalassa autolla? Ja sit poliisit menee mutun takia postaamaan paikalle?

Ja aika hurja väitös aloituksen perusteella väittää toista juopoksi, jos käytös ei ole normaalia aloittajan mukaan.

Jos olisi minun sukulaiseni/ystäväni ja mahdollisuudet mennä paikan päälle, niin menisin. Enkä taivastelisi täällä idioottimaisella aloituksella. Luulisi, että olisi parempiakin provoilun aiheita.

Vierailija
7/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Se, että pitäisi olla aamulla töissä, ei tarkoita että aikoo olla aamulla töissä. Vai meinasitko et häkeen soitetaan, että joku ehkä aamulla ajaa humalassa autolla? Ja sit poliisit menee mutun takia postaamaan paikalle?

Ja aika hurja väitös aloituksen perusteella väittää toista juopoksi, jos käytös ei ole normaalia aloittajan mukaan.

Jos olisi minun sukulaiseni/ystäväni ja mahdollisuudet mennä paikan päälle, niin menisin. Enkä taivastelisi täällä idioottimaisella aloituksella. Luulisi, että olisi parempiakin provoilun aiheita.

...

Vierailija
8/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla aivoverenvuoto tms...

Vierailija
9/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kontrolloivan miehen oot ottanut. Suomessa naiset ihan itse päättävät, juovatko he vai ei, eivätkä ole veljensä tai isänsä holhouksessa. Antakaa siskon elää omaa elämää ja yrittäkää saada oma elämänne.

Olen jo mummoikäinen ja jos mun veli soittaisi vastaavia puheluita, näyttelisin piruuttani suurta dramaa, jotta hän ja muijansa saisi jotakin piristystä elämään.

Oletko ap. suomalainen ja minkä ikäinen?

En muista, että mun matkoja veljet olisi kontrolloinut edes 50-luvulla ja nyt eletään 2016.

Kaikkea ihmetystä sitä kuuleekin, kun saa pitkän elämän.

Vierailija
10/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälylläsi on ollut mukavaa seuraa ja juhlat ovat jatkuneen pikkutunneille asti.

Entä jos miehesi ei ole siskonsa kaikista asioista tietoinen, vaan loma jatkuu.

Vai onko siskolla elämänhallinnassaan ongelmia, kun olette noin huolissanne.

Vierailija
11/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun "vilpittömyytesi" paistaa tännekin asti. Oletko tosissasi huolissasi kälysi voinnista, vai haluatko vain syylistää ja panetelle häntä täällä muiden kommentoijien kanssa, kun sanot, ettei hän ole tervejärkinen ihminen, mutta kuitenkin myönnät, ettei kälysi ole alkoholisti ja tämä on eka kerta.

Ehkä alkoholin käyttö meni häneltä överiksi, jos hänellä ei ollut aikaisempaa kokemusta tai hyvässä seurassa tuli juotua enemmän, mitä olisi pitänyt.

Vierailija
12/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Kannabis voi vaikuttaa viikkoja, kyllä alkoholi on parempi.

Vierailija
13/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sisko oli nukkumassa ja oli ihan pöppyrässä kun puhelu herätti? Tai sitten tosiaan joku aivoihin liittyvä juttu? Asuuko hän yksin? Kai tarkistitte vointinsa?

Vierailija
14/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllikki kirjoitti:

Oli kotiuduttu etelän reissusta perheen kanssa. Sisko ympäripäissään, mongertaa ja toistaa samaa asiaa, kiroilee, joka ei ole lainkaan hänen tapaistaan. Ja huomenna aamulla klo 7 pitäisi olla virkkuna töissä.

Taitaa olla Kyllikki itse avun tarpeessa kun täällä alkaa tollaisia sukulaisten asioita avautumaan!

Häpeä nainen, ihme että miehesi ei ole jättänyt sinua, tietääkö se että avaudut tänne omista asioista!

Vierailija
15/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla millään tapaa sinun ongelmasi.

Vierailija
16/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh :D no itse menisin paikan päälle katsomaan enkä haukkuisi netissä. Todellakin voi olla vaikka aivoverenvuotoa ja sä olet täällä huutelemassa juopoksi meille tuntemattomille.

Vierailija
17/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni on ryypännyt koko loman ajan ja tarvitsevat katkoa ja hoitoa jotta pääsevät töihin. He edes yrittävät ja kunnioitan sitä vaikka en itse olekaan juonut koko lomalla. Tsemppiä tyypit!

Vierailija
18/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei ole aivoverenvuoto? Se voisi hyvin aiheuttaa? Tai onko diabeetikko, jolla verensokeri olisi laskenut? Saatko jonkun tarkistamaan tilanteen paikan päälle?

Vierailija
19/19 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoverenvuoto tai diabeetikko jolla verensokeri alhaalla. Voi tietty olla juonut koko loman mutta jos ei ole hänen tapaistaan kerta niin tarksitakaa nyt tilanne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi