Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutteko ihanan miehen penistä, kun näette sen ensimmäisen kerran?

Vierailija
31.07.2016 |

Jos siis olette ihastuneet mieheen, pidätte hänestä paljon, niin kehutteko penistä, olipa se millainen tahansa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sen jälkeen kun sitä on käytetty. Jos on käytetty hyvin.

Vierailija
2/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemmin sen käyttöä, koska se on tekijä, johon mies voi itse vaikuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa näkemässäni ei ollut kehumista, paljasti heti miksi mies on tunnettu pukki (niin pieni että ei varmasti oikein kauan naiset katsele) ja toisen kerran oli niin suuri että ei uskaltanut kunnolla koskea, muutaman ajan jälkeen aloin oikeinkin kehumaan ja nytkin, 15 vuoden jälkeen oikein odotan että mennään sänkyyn!! Päivittäin kehun mieheni varustusta!

Vierailija
4/14 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemmin sen käyttöä, koska se on tekijä, johon mies voi itse vaikuttaa. 

Eli mieskään ei voi kehua naisen kasvoja, ääntä yms. koska niihin nainen ei voi itse vaikuttaa? Vain tekoja voi kehua?

Vierailija
5/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kehun sitä vielä näin 20v jälkeenkin:)

Vierailija
6/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siis olette ihastuneet mieheen, pidätte hänestä paljon, niin kehutteko penistä, olipa se millainen tahansa?

Yleensä pääsee Remeksellä nauru!

Vierailija
7/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehu. Pitäisin myös outona, jos mies mut alastomana nähtyään rupeaisi kehumaan mun pillua! Tykkäisin mieluummin siitä, jos kehuisi vartaloa. Seksin jälkeen olen sanonut, että olipa ihanaa tms mutta en silloinkaan kyllä miehen penikseen kehujani ole osoittanut. Ihan niin kuin se olis ainoa juttu, joka takaa hyvän seksin!

Vierailija
8/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa, saavatko muut miehet kommentteja peniksistään? Oletko puhunut lääkärille tästä penispakkomielteestäsi? Ettet olisi vaan piilohomo, kun penikset noin kiinnostaa?

Vierailija
9/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekassa näkemässäni ei ollut kehumista, paljasti heti miksi mies on tunnettu pukki (niin pieni että ei varmasti oikein kauan naiset katsele) ja toisen kerran oli niin suuri että ei uskaltanut kunnolla koskea, muutaman ajan jälkeen aloin oikeinkin kehumaan ja nytkin, 15 vuoden jälkeen oikein odotan että mennään sänkyyn!! Päivittäin kehun mieheni varustusta!

Tämä on penisjankkaajalle vastaus suoraan painajaisesta! :D

Vierailija
10/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehu. Pitäisin myös outona, jos mies mut alastomana nähtyään rupeaisi kehumaan mun pillua! Tykkäisin mieluummin siitä, jos kehuisi vartaloa. Seksin jälkeen olen sanonut, että olipa ihanaa tms mutta en silloinkaan kyllä miehen penikseen kehujani ole osoittanut. Ihan niin kuin se olis ainoa juttu, joka takaa hyvän seksin!

Tää on muuten asia, jota ei monet miehet tajua. Ja siksipä ne onkin varmaan niin huonoja sängyssä.

Vierailija
11/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Outoa.

Itsevarmuus on seksikästä. En ole epävarmojen miesten kanssa.

Vierailija
12/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on penisjankkaajalle vastaus suoraan painajaisesta! :D

Hyvä, painakaa sitä runkkaria alas. Surkea beta joka saisi hirttää itsensä.

Vierailija
13/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehunut sitä nähdessäni, mutta seksin jälkeen kehuin. Onneksi se on vieläkin käytettävissäni.

Vierailija
14/14 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi, mikäs se tuo on? Ihan kuin mulkku mutta niin on pieni, kuin miniatyyripippeli, mahtaako tuosta vielä kasvaa oikeiden miesten vehje?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi