Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko opiskelija-asunnoissa helposti?

Vierailija
31.07.2016 |

Oon nyt siis nyt menossa opiskelemaan ja tuun asumaan kerrostalossa yksiössä? Kuuluuko siellä helposti naapurista ääni jos joku nyt sellaisessa asuu?

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu ja voi käydä hermoille  jos on yöt läpeensä bilettäjä D:

Vierailija
2/2 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin rakennuksesta. Itse asun Helsingissä olevassa solussa, ja huoneeni molemmilla puolilla on yksi kämppis. Tietääkseni rakennus on 80-luvun peruilta, mutta peruskorjattu 2009 tai 2010. Harvemmin kuulen toisista huoneista ääniä sellaisella voimakkuudella, että se erityisemmin häiritsisi. Huoneiden ovet ovat jykevät ja äänieristetyt, ja niistä kyllä tulee aika tumahdus jos sellaisen paiskoo kiinni. Kyllä keittiöstä äänet kuuluu, jos toinen jotain pihviä moukaroi litteäksi tai muuten kolistelee. Ei kuitenkaan mitenkään erityisen häiritsevästi. Enemmän minua tässä rakennuksessa haittaa huono ilmanvaihto kuin äänieristys.

Ennen soluun muuttoa vähän kauhistelin sitä, ettei ole omaa rauhaa. Mutta onneksi kohdalleni sattui mukavat kämppikset, kummallakaan ei ole mitään poppivehkeitä tai vastaavaa. Omassa huoneessani on tv, eikä kumpikaan kämppis ole koskaan siitä maininnut. Jokainen meistä tykkää käyttää kuulokkeita.

Aika subjektiivistahan se loppujen lopuksi on, mikä häiritsee. Lyhyesti sanottuna aika paljon riippuu siitä, millainen tuuri sinulla käy kämppisten suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän