Täytän pian 19 ja olen neitsyt
Viimeinen virallinen teinivuosi.. Mistähän sitä seksiä lähtisi metsästämään?
Kommentit (10)
Olin 13 vuotias kun sain ensikerran, nykyään nuoret kai panttaa pidempään kuin minun nuoruudessa.
Aha. Mäkin täytän kohta 19 ja harrastin just hyvää aamuseksiä, ennenku mies lähti töihin.
Jos olet tyttö, niin ei mitään huolestuttavaa. Jos poika, niin valitettavasti olet syrjäytymässä.
Tuohon mennessä jos ei urospuolinen ole saanut, niin ei välttämättä koskaan saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tyttö, niin ei mitään huolestuttavaa. Jos poika, niin valitettavasti olet syrjäytymässä.
Tuohon mennessä jos ei urospuolinen ole saanut, niin ei välttämättä koskaan saakaan.
Näinhän se on. Tyttönä saat helposti vaikka tinderistä seksiseuraa vaikka heti, mutta jos olet poika ei kannata asiasta kertoa kenellekään. Kova yritys päälle että saat asian hoidettua nopeasti pois päiväjärjestyksestä. Joku 25v neitsyt poika ei ole todellakaan kovin korkealla naisten mielissä. Lähinnä säälivät sellaisia.
Mikä hätä sinulla lapsikulta on? Et ole selvästi vielä valmis mihinkään seksijuttuihin, joten odota ihan rauhassa ja hermoilematta kunnes olet valmis. Ehdit mainiosti. Tutustu sillä aikaa itseesi, se ei mene hukkaan varmasti.
mä olin 21 ku menetin neitsyyden. (olen nainen...jos sillä nyt on jotain ihme merkitystä....:D )
ei sulla ole mikään kiire, älä vertaa itseäsi muihin vaan luota itseesi.
Seksi on täysin yliarvostettua,ilman sitäkin voi elää,kaduttaa että kaiken maailman nuijille on tullut annettua,säälistä.Pysy lujana!
Vierailija kirjoitti:
Seksi on täysin yliarvostettua,ilman sitäkin voi elää,kaduttaa että kaiken maailman nuijille on tullut annettua,säälistä.Pysy lujana!
Puhut vähän, mutta asiaa!
Ei sulla oo mitään kiirettä. Itsekin olin vasta 26 kun menetin neitsyyteni.