Mies heittelee roskia ympäriinsä ulos - onko sellainen normaalia?!?
Mieheni saattaa esim. mennessämme autolla johonkin jättää roskia autosta auton alle ideanaan sellainen, että ruttaisi niitä auton renkaiden alle ja välttäisi niiden roskikseen viemisen. Hän myös heittelee tai pudottelee isojakin roskia autosta kadulle, parkkihalliin tai vaikkapa kaupan parkkipaikalle.
Olen todella kummissani moisesta käytöksestä miehelle ja hän yleensä selittelee sekä myöntää, että toivoi, etten huomaisi. Jos hän vie roskat alas roskakatokseen, hän ei myöskään juuri koskaan laita roskapusseja omiin laatikoihinsa, vaikka olisin itse lajitellut ne valmiiksi.
Mies myös heittelee tärkeitä papereitani, syömäkelpoisia ruokia sekä tavaroitani välillä vimmoissaan roskikseen. Kotitaloudessamme on todella vaikeaa kierrättää tai lajitella, sillä mies sotkee ne kerättävät materiaalit aina sekaisin ym. Mikä voisi olla moiseen käytökseen syynä ja mikä siihen auttaisi?
T. Kyseiseen käytökseen täysin kyllästynyt vaimo
Kommentit (22)
Nyt sain taas haistattelut osakseni sekä mies passitti mut omaan huoneeseeni (nukumme erillään), kun uskalsin mainita toistamiseen tänään aiheesta. T. Ap
Miehesi on typerä. Olen pahoillani.
Miten oot voinu mennä tollasen kanssa naimisiin?
Tapahtuiko näitä suhteenne alussakin? Vai milloin alkoi?
Miehesi lienee patalaiska tai sitten halveksuu sinun ajatuksiasi kierrätyksestä ym.
Minun olisi tosi vaikea kestää tuollaista ja tuskinpa olisin edes alkanut seurustella roskaajat kanssa, jos tekee tuota vaan sinua ärsyttääkseen olisin ehkä vielä enemmän huolissani. Ihan kuin haluaisi erota sinusta mutta haluaa että sinä hoidat eroamisen tai olet ainakin aloitteen tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sain taas haistattelut osakseni sekä mies passitti mut omaan huoneeseeni (nukumme erillään), kun uskalsin mainita toistamiseen tänään aiheesta. T. Ap
Olen aina ihmetellyt minkälaiset ihmiset heittelee roskiaan ympäriinsä. Näköjään tuollainen kultakimpale.
Sulla ei oo ihan terve toi suhde. Tai mikä juttu teillä oikein on?
Ootko sä joku tytär joka tarkkailee isänsä typerää käytöstä ja joutuu omaan huoneeseen, kun sanoo järkeä?
Ei kuulosta kauheen hyvältä niinku aikuiselta ihmiissuhteelta.
Menepäs muuten jo nukkumaan. Kello on jo yli kymmenen.
Olet mennyt naimisiin retardin kanssa.
Sun miehes taisi käydä yhden kaupan autotallissa siivoamassa autoaan koska sen jäljiltä oli kaamea kasa roskaa keskellä p-hallia. Etkö sä jos voisi lähteä tuosta liitosta? Miehesi on uhmaikäinen idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt minkälaiset ihmiset heittelee roskiaan ympäriinsä. Näköjään tuollainen kultakimpale.
Olen ihmetellyt samaa lapsesta lähtien ja sanoin sen miehellenikin. Mies ei vain kuuntele tai saa lopuksi raivarin, mutta se kommenttini menee kuin "vesi hanhen selästä" ja hän tekee seuraavassa tilanteessa taas saman uudelleen. Ja mies on siis akateemisesti koulutettu ja ihan kohtalaisen älykäs ilmeisesti muuten. Itseäni moinen piittaamattomuis ärsyttää suunnattomasti. Sama mies oli kuulemma lapsena tappanut huvikseen linnunpoikasia sekä ampunut ilmakiväärillä katulamppuja huvikseen rikki sekä tuhonnut muutakin yleistä omaisuutta. Omistin koiran ennen suhdettamme ja saadessamme lapsen koira oli annettava vanhempieni hoidettavaksi. Mies sanoi, että "käskee ampua koirani", jos en hommaa koiralle hoitopaikkaa heti. Harmittaa, kun olin niin ihastunut häneen alkuaikoina, etten tajunnut paeta takavasemmalle moisten juttujen takia. Kun siis mies on väkivaltainenkin ja hänen mielestään "ämmiä kuuluu vähän kopauttaa" (=lyödä), jos heittäytyy hankalaksi. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sun miehes taisi käydä yhden kaupan autotallissa siivoamassa autoaan koska sen jäljiltä oli kaamea kasa roskaa keskellä p-hallia. Etkö sä jos voisi lähteä tuosta liitosta? Miehesi on uhmaikäinen idiootti.
Voi olla oikeastikin. :/ Missä päin Suomea? Etelässä? Mies sotkee myös taloyhtiön parkkipaikkansa sekä etupihaa kamalan näköiseksi. Lisäksi hänen yleisimmillä ajoreiteillään on ollut useita liiskaantuneita lintujakin ja valitettavasti epäilen niistäkin miestäni, vaikkei hän mitään myönnäkään. Siis mä oon oikeasti luonnonystävä ja kuulun eläimiä auttavaan järjestöön, mutta mun mies on tuollainen k*sipää. :( T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätin hiljattain erohakemuksen, mutta muutettiin se vielä sellaiseksi, että meillä olisi se harkinta-aika. Mies on todella hankala ja vaikea ihminen. Hän on raivonnut kotona pari kertaa niin paljon ja kovaa, että naapuri soitti poliisitkin. :( Nyt kun meillä on lapsia, niin hänpä ei anna mun muuttaa lasten kanssa minnekään ilman virallista sopimusta, vaikka hän itse ei hoida heitä juuri lainkaan ja hajoilee, kun lapset ovat villejä. Itse olen väsän tossukka ja hissukka, niin en pärjää öykkärimäistä, törkeästi käyttäytyvää ja varakasta miestäni vastaan juuri mitenkään. T. Ap
Voi vittu että jaksatte väsätä näitä paskatrollejanne -.-
Ap itkee täällä säännöllisin väliajoin miehestään. Mies ei suostu käyttämään turvaistuinta kun kuljettaa lasta. Tuhoaa ap:n omaisuutta ja sotkee ap:n nukkumapaikkaa (ap nukkuu patjalla). On täysin sekopää eikä ap silti lähde, koska usko miehen valehtelut siitä, että mies saisi lapsen huoltajuuden. Äitinsä käskisi sitten hoitamaan lapsen, koska miehestä ei siihen oikeasti ole. Miehen lapsuudenperhe on yhtä vinksahtanut ja siellä on ihan normaalia, että naiselle annetaan vähän turpaan jos ei tottele ja sekin on naisen oma syy.
Pääsisipä lapsi pois tuosta sairaasta kuviosta, kun ap:sta ei ole lapsen pelastajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi lienee patalaiska tai sitten halveksuu sinun ajatuksiasi kierrätyksestä ym.
Minun olisi tosi vaikea kestää tuollaista ja tuskinpa olisin edes alkanut seurustella roskaajat kanssa, jos tekee tuota vaan sinua ärsyttääkseen olisin ehkä vielä enemmän huolissani. Ihan kuin haluaisi erota sinusta mutta haluaa että sinä hoidat eroamisen tai olet ainakin aloitteen tekijä.
Mieheni on niin konservatiivinen, ettei halua periaatteesta erota, vaikka liittomme on todella huono. Pitäisi kuulemma pinnistellä ja kestää "hautaan saakka" miehen sanoin. Mies saattaa haluta ärsyttää, mutta hän on myös laiska. Ihmetyttää vain se, kun kyse ei ole informaation puutteesta ja mies on muissa asioissa tarmokas. Hänelle ei vain ilmeisesti tule asioista kovinkaan helposti huono omatunto, joten se selittää aika paljon hänen käytöstään. Mua jää vaivaamaan, jos multa tipahtaisi pienikin roska ja menisin poimimaan sen ja laittamaan roskikseen. T. Ap
Ainiin ja ap lapsineen on aina asunut virallisesti ap:n omistamassa asunnossa eli avioero olisi helppo toteuttaa ilman harkinta-aikaa. Tätäkään ap ei tee. ilmeisesti nauttii lastensa kärsimyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Ap itkee täällä säännöllisin väliajoin miehestään. Mies ei suostu käyttämään turvaistuinta kun kuljettaa lasta. Tuhoaa ap:n omaisuutta ja sotkee ap:n nukkumapaikkaa (ap nukkuu patjalla). On täysin sekopää eikä ap silti lähde, koska usko miehen valehtelut siitä, että mies saisi lapsen huoltajuuden. Äitinsä käskisi sitten hoitamaan lapsen, koska miehestä ei siihen oikeasti ole. Miehen lapsuudenperhe on yhtä vinksahtanut ja siellä on ihan normaalia, että naiselle annetaan vähän turpaan jos ei tottele ja sekin on naisen oma syy.
Pääsisipä lapsi pois tuosta sairaasta kuviosta, kun ap:sta ei ole lapsen pelastajaksi.
Tuossa on jonkun muun tapausta kerrottu. Omassa tapauksessa mies on niin kontrolloiva, persoonallisuushäiriöinen ja "tarvittaessa" väkivaltainen, mutta kuitenkin pinnallisesti asiansa hoitava, että hänestä on vaikeaa päästä eroon. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on niin konservatiivinen, ettei halua periaatteesta erota, vaikka liittomme on todella huono. Pitäisi kuulemma pinnistellä ja kestää "hautaan saakka" miehen sanoin. Mies saattaa haluta ärsyttää, mutta hän on myös laiska. Ihmetyttää vain se, kun kyse ei ole informaation puutteesta ja mies on muissa asioissa tarmokas. Hänelle ei vain ilmeisesti tule asioista kovinkaan helposti huono omatunto, joten se selittää aika paljon hänen käytöstään. Mua jää vaivaamaan, jos multa tipahtaisi pienikin roska ja menisin poimimaan sen ja laittamaan roskikseen. T. Ap
Hautaan se hullu sut vielä laittaakin jos jäät.
Totta kai on !?!