Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies heittelee roskia ympäriinsä ulos - onko sellainen normaalia?!?

Vierailija
31.07.2016 |

Mieheni saattaa esim. mennessämme autolla johonkin jättää roskia autosta auton alle ideanaan sellainen, että ruttaisi niitä auton renkaiden alle ja välttäisi niiden roskikseen viemisen. Hän myös heittelee tai pudottelee isojakin roskia autosta kadulle, parkkihalliin tai vaikkapa kaupan parkkipaikalle.

Olen todella kummissani moisesta käytöksestä miehelle ja hän yleensä selittelee sekä myöntää, että toivoi, etten huomaisi. Jos hän vie roskat alas roskakatokseen, hän ei myöskään juuri koskaan laita roskapusseja omiin laatikoihinsa, vaikka olisin itse lajitellut ne valmiiksi.

Mies myös heittelee tärkeitä papereitani, syömäkelpoisia ruokia sekä tavaroitani välillä vimmoissaan roskikseen. Kotitaloudessamme on todella vaikeaa kierrättää tai lajitella, sillä mies sotkee ne kerättävät materiaalit aina sekaisin ym. Mikä voisi olla moiseen käytökseen syynä ja mikä siihen auttaisi?

T. Kyseiseen käytökseen täysin kyllästynyt vaimo

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja ap lapsineen on aina asunut virallisesti ap:n omistamassa asunnossa eli avioero olisi helppo toteuttaa ilman harkinta-aikaa. Tätäkään ap ei tee. ilmeisesti nauttii lastensa kärsimyksestä.

Laitoin eropaperin ilman harkinta-aikaa ensin, mutta mies uhkasi heittää mut välittömästi samana päivänä tavaroineni ulos siinä tapauksessa. Mun pitäisi hommata riittävän tilava asunto sopivalta alueelta, ennen kuin voin muuttaa. Mun vanhempani eivät tajua tilanteen vakavuutta, sillä olen nolostuneena hyssytellyt tilannettani läheisille. T. Ap

Vierailija
22/22 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuiko näitä suhteenne alussakin? Vai milloin alkoi?

Miehesi lienee patalaiska tai sitten halveksuu sinun ajatuksiasi kierrätyksestä ym.

Minun olisi tosi vaikea kestää tuollaista ja tuskinpa olisin edes alkanut seurustella roskaajat kanssa, jos tekee tuota vaan sinua ärsyttääkseen olisin ehkä vielä enemmän huolissani. Ihan kuin haluaisi erota sinusta mutta haluaa että sinä hoidat eroamisen tai olet ainakin aloitteen tekijä.

Mieheni on niin konservatiivinen, ettei halua periaatteesta erota, vaikka liittomme on todella huono. Pitäisi kuulemma pinnistellä ja kestää "hautaan saakka" miehen sanoin. Mies saattaa haluta ärsyttää, mutta hän on myös laiska. Ihmetyttää vain se, kun kyse ei ole informaation puutteesta ja mies on muissa asioissa tarmokas. Hänelle ei vain ilmeisesti tule asioista kovinkaan helposti huono omatunto, joten se selittää aika paljon hänen käytöstään. Mua jää vaivaamaan, jos multa tipahtaisi pienikin roska ja menisin poimimaan sen ja laittamaan roskikseen. T. Ap

Hautaan se hullu sut vielä laittaakin jos jäät.

No pelkään häntä kyllä oikeastikin. Hän oli tuossa kolmisen päivää normaali ja jopa herttainen, mutta sama tilanne palasi taas tuossa illalla. Meen selvittelemään tilannettani alkavalla viikolla viranomaisten kanssa, sillä mies on tehnyt minulle jotain ikävää hiljattain. Joten asia selviää kyllä, vaikka vaikealta se tuntuukin. Saan sitä kautta apua tilanteeseen. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla