Ihana, komea ja seksikäs mies, mutta huono hygienia
Tuntuu todella "säälittävältä" ja kamalalta tehdä tästä aloitus, mutta haluan kysyä, oletteko te koskaan törmänneet mieheen, joka on muilta osin aivan ihana, mutta henkilökohtainen hygienia on retuperällä?
Olen tavannut aivan ihanan miehen, mutta hänen hygieniassaan haluaisin vähän auttaa. Hänellä on siis selvästi puutteita siinä, sillä hänen hajunsa etenkin alapäässä on järkyttävällä mallilla. En haluaisi sanoa siitä etenkään hänelle itselleen, sillä se tuntuu niin loukkaavalta. Mies on ihana ja haluaisin jotenkin kiltisti opastaa häntä peseytymään paremmin.
Minä todella pidän tuosta miehestä ja haluan että hän alkaa voida paremmin sekä henkisesti että fyysisesti. En ole koskaan tullut yhtä hyvin juttuun kenenkään kanssa.
Tuntuisi hirveältä huomauttaa hänelle, että hän haisee.
Miten voisin ilmaista asian? Olisiko parasta vain mennä hänen kanssaan suihkuun ja pestä hänet kunnolla? Ja miten kannattaisi sanoa, että hän pesisi itsensä jatkossakin yhtä hyvin?
Kommentit (25)
Kai noista asioista voi jossain vaiheessa puhua. Onhan se kinkkinen.
Menkää yhdessä suihkuun. Siitä se lähtee. Tai lukekaa pesytymisoppaita. Kullä jossain on joku leikkimielinen kisa...tiedätkö miten mikäkin paikka pitää pestä.
Tai jos on joku hiiva tms. Luontevaan on molempien käydä testeissä, jos aloitatte seurustelun. Siitä voi jutella.
Tuttu tilanne, itse miehenä jouduin jättämään naisen jonka toosa haisi kuin rotan ruumis, enkä liioittele. Ihmettelen toki ettei tehnyt asialle mitään. Ei siis ollut kyse kerrasta vaan jatkuvaa katkua. En ymmärrä sitä, että ei voinut olla sitä itse huomaamatta ja joo minunko siitä olisi sitten pitänyt neitoa informoida. Siihen kaatui se suhde, muuten oli ihan ihana ihminen ja suhde omasta puolesta olisi muuten jatkunut
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä suihkuun. Siitä se lähtee. Tai lukekaa pesytymisoppaita. Kullä jossain on joku leikkimielinen kisa...tiedätkö miten mikäkin paikka pitää pestä.Tai jos on joku hiiva tms. Luontevaan on molempien käydä testeissä, jos aloitatte seurustelun. Siitä voi jutella.
Kiitos vastauksesta.
Minusta on tavallaan positiivista, että miehessä on jokin räikeä huono puoli, sillä tämä mies olisi muuten jo liiankin täydellinen silmissäni. Mutta koska tämä puute vaikuttaa oikeasti minun halukkuuteeni häntä kohtaan, niin en haluaisi, että se on ja pysyy sellaisena. Mutta ehkäpä menen hänen kanssaan suihkuun, hankin hänelle pesuharjan ja sanon kiltisti, että hänen täytyy alkaa pestä sillä itsensä. Mies kuitenkin hikoilee paljon jo harrastuksensa takia, joten tuo harjalla pesu olisi tärkeää.
Onneksi osaan ilmaista asiat nätisti ja mies tuntuu ymmärtävän minua paremmin kuin kukaan, joten en usko, että hän siitä edes loukkaantuisi. :)
Ap
Mitä helvettiä 😂 "lukekaa peseytysmisoppaita tai leikkikää leikkejä että miten mikäkin paikka pitää pestä" 😂😂😂😂
Ei tossa muuta ku sanot vaan ihan suoraan.
Tee saunomisesta jokailtainen ohjelmanumero. Aina saunaa ennen seksiä -tyyppisesti. Niin saat varmasti puhdasta miestä.
Sitten kun suhde etenee, on helpompi ihan suoraan sanoa, että hei käypäs suihkussa nyt vähintään kerran päivässä, ostaa kunnon pesuaineet jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä 😂 "lukekaa peseytysmisoppaita tai leikkikää leikkejä että miten mikäkin paikka pitää pestä" 😂😂😂😂
Ei tossa muuta ku sanot vaan ihan suoraan.
Mikä tuo peseytymisopas tosiaan on? :) Joku sellainen, missä kerrotaan, miten pippeli ja pinppi pestään. On kivat piirretyt kuvat ja yksinkertaisesti selostettu vaihe vaiheelta? Näin levität saippuan, hierot, huuhtelet vedellä, kuivaat pyyhkeellä... Noooiin, hyvä poika :)
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tilanne, itse miehenä jouduin jättämään naisen jonka toosa haisi kuin rotan ruumis, enkä liioittele. Ihmettelen toki ettei tehnyt asialle mitään. Ei siis ollut kyse kerrasta vaan jatkuvaa katkua. En ymmärrä sitä, että ei voinut olla sitä itse huomaamatta ja joo minunko siitä olisi sitten pitänyt neitoa informoida. Siihen kaatui se suhde, muuten oli ihan ihana ihminen ja suhde omasta puolesta olisi muuten jatkunut
Tätä palstaa lukiessa olen yllätyksekseni huomannut kuinka moni nainen pitää luonnollisena että alapää haisee edes jonkun verran ja kuinka pahana "liikaa" pesemistä pidetään. Itse pesen joka kerta vessassa käydessä eikä haise toosa eikä pikkarit ikinä yhtään millekkään. Luulisi että jokainen pitää pesemistä pienempänä pahana kun hajua! Nyt joku haisuvärkki tietysti aloittaa hirveän paasauksen ph arvoista sun muusta;D
Kävin viime talvena kahdesti treffeillä komean, hauskan ja huomaavaisen miehen kanssa. Vaikutti lupaavalta, kunnes kolmansien treffien lopuksi käytiin hänen kotonaan. Kävin siellä vessassa ja sen vessan nähtyäni en enää lähtenyt uusille treffeille :D en yleensä vähästä hätkähdä mutta jumalauta sitä ei kyllä oltu pesty ikinä, Kampinkin vessat on puhtaampia
Kiitos vastauksesta.
Minusta on tavallaan positiivista, että miehessä on jokin räikeä huono puoli,
Ap[/quote]
Näinhän se naisten mielestä menee ja jos vielä vetää turpaankin silloin tällöin niin a vot siinä on miesten mies
Vierailija kirjoitti:
Menkää yhdessä suihkuun. Siitä se lähtee. Tai lukekaa pesytymisoppaita. Kullä jossain on joku leikkimielinen kisa...tiedätkö miten mikäkin paikka pitää pestä.Tai jos on joku hiiva tms. Luontevaan on molempien käydä testeissä, jos aloitatte seurustelun. Siitä voi jutella.
Sussiunaa :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Ap
Näinhän se naisten mielestä menee ja jos vielä vetää turpaankin silloin tällöin niin a vot siinä on miesten mies
No en nyt tarkoittanut mitään väkivaltaisia puolia kuitenkaan :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Ap
Ap
Jokin räikeä huono puoli on myös väkivaltaisuus. En ymmärrä miksi naiset ihannoi paskalta haisevia väkivaltaisia miehiä. Kerro AP mikä ihme sinussa niissä vetoaa?
Musta tuntuu että mulla menis maku jopa Charlie Wattsiin tai Hugh Laurieen jos joutuisin heidän kanssa lukemaan peseytymis oppaita tai pitämään leikkimielistä skabaa miten mikäkin paikka pestään. Kenekään muun miehen takia tuo ajatus tuntuu niin absurdilta etten osaa sellaista edes kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Ap
Ap
Jokin räikeä huono puoli on myös väkivaltaisuus. En ymmärrä miksi naiset ihannoi paskalta haisevia väkivaltaisia miehiä. Kerro AP mikä ihme sinussa niissä vetoaa?
Kyseinen mies ei ole väkivaltainen. Minua ei viehätä väkivaltaisuus, päinvastoin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tee saunomisesta jokailtainen ohjelmanumero. Aina saunaa ennen seksiä -tyyppisesti. Niin saat varmasti puhdasta miestä.
Sitten kun suhde etenee, on helpompi ihan suoraan sanoa, että hei käypäs suihkussa nyt vähintään kerran päivässä, ostaa kunnon pesuaineet jne.
Sitten kun suhde etenee edelleen alat vähentämään seksin määrää pikkuhiljaa, kunnes lopulta kun sitä ei enää ole. Asialla ei ole enää suurta merkitystä ja ongelma ratkaistu perinteisin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Ap
Ap
Kyseinen mies ei ole väkivaltainen. Minua ei viehätä väkivaltaisuus, päinvastoin.
Ap
Mutta nautit jos on räikeitä huonoja puolia, mitä sitten ihannoitkaan. Vaihtoehtojahan riittää en niitä tässä luettele, Itseäni naisessa viehättää päin vastoi se, että hänellä ei ole räikeitä huonoja puolia. Outo olet kun toivot räikeitä huonoja puolia. Veikkaan, että joudut vielä vaikeuksiin, omapa on elämäsi
No en kyllä osaa neuvoa, jotenkin tuntuu uskomattomalta että vuonna 2016 on vielä tyyppejä, jotka eivät osaa pitää hygieniastaan huolta. Ymmärrän, että ennenvanhaan ei hygienian kanssa oltu niin tarkkoja, mutta nykyisin... Mun silmissä komeus ja seksikkyys kyllä karisisi samantien, jos joutuisin jonkun haisulin peseytymisiä miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Ap
Ap
Ap
Mutta nautit jos on räikeitä huonoja puolia, mitä sitten ihannoitkaan. Vaihtoehtojahan riittää en niitä tässä luettele, Itseäni naisessa viehättää päin vastoi se, että hänellä ei ole räikeitä huonoja puolia. Outo olet kun toivot räikeitä huonoja puolia. Veikkaan, että joudut vielä vaikeuksiin, omapa on elämäsi
Mitä ihmettä? Onko sulla jotenkin huono päivä vai mikä sua vaivaa?
UP