Olenko tosiaan ainoa hetero nainen, jota ällöttää penis?
En vaan voi sietää sen ulkonäköä, ehkä ruminta mitä olen nähnyt.
En ole ikinä koskenut tai varsinkaan laittanut suuhuni. Onko muilla mitään samanlaisia ajatuksia?
Kommentit (97)
Mulla sama homma ap.n kanssa.
Mutta käytän miehen iloksi peiton alla nahkarukkasia joilla runkkaan häntä. Onneksi hän tykkää siitä
Kuinka ap ajattelisi ja suhtausi siihen jos kumppanisi ajattelisi samoin sinun pimpukastasi ja pitäisi sitä luotaantyöntävän yököttävänä. Miten kokisit itsesi naisena ja oman seksuaalisuutesi ja kelpaavuutesi , haluttavuudesta puhumattakaan. Kuinka voit odottaa jonkun pitävän sinua puoleensavetävänä ja haluttavana jos et itse sellaiseen kykene.
Oma vaimoni kuuluu näihin naisiin jotka eivät suostu antamaan mitään suuhoitoa. Vaikka penikseni on sieltä kauneimmasta päästä. Suora ja sileä. Eikä todellakaan ruma kuten joillakin miehillä. Sama se on pimppienkin kanssa niidenkin ulkonäössä on paljon eroa.
Edes se ei auta, vaikka pesisi peniksen kahtaan kertaan saippualla, sheivaisi karvat pois, kosteuttaisi baby oililla paikat ja sitten levittäisi suklaakastiketta ja kermavaahtoa penikseen. Siltikään mitään suuhoitoa ei tule. Vaimo ei suostu antamaan edes pusua penikselleni.
10 vuotta jaksoin tuota vaimon touhua katsella missä millään mikä minut tekee tyytyväiseksi ei ole väliä. Sen jälkeen aloin käydä maksullisilla naisilla, jotka antavat suuhoitoa. Käytän aina kondomia maksullisten kanssa. Vaimoani ei asia haittaa, että maksullinen nainen imee kulliani aina silloin tällöin, kun ei tiedä siitä mitään.
Penis ei ole ällö silloin kun se on kiinni oikeassa miehessä jonka kanssa seksi pelaa. Sellaisessa jonka kanssa olet valmis kokeilemaan melkein mitä vaan kun se mies nyt vaan on niin himottava.
Nuorena sitä voi olla toimimattomassa suhteessa ja suorittaa seksiä kun ei paremmasta tiedä...
Toki nuorena sitä voi myös kumppanin kanssa löytää oikealla asenteella niitä uusia vaihteita seksiin
Mä tykkään mun mieheni peniksestä. Itseasiassa olen tykännyt aina kaikkien entistenkin peniksistä. Miehen kalu on mielestäni esteettisesti miellyttävä silloin kun myös hygienia on kunnossa. Pesemätön ja haiseva kalu vie tunnelman. Sama se on varmasti miehelläni että haisevaa pimpsaa ei mielellään nuole.
Mä olen vähän sellainen, että tykkään antaa miehelleni huomiota. Vislailen kun näen hänet alasti tai saatan ohimennen puntaroida hänen vehkeitä. Mies on tykännyt :) Välillä käyn "juttelemassa" hänen kalulleen ja suukottelen sitä.
Mieheni ykkösjuttu on kuitenkin aina minun hoitaminen kielipelillä. Rakastelumme alkaa aina sillä. En valita :)
Nimim. Yhdessä 16 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään mun mieheni peniksestä. Itseasiassa olen tykännyt aina kaikkien entistenkin peniksistä. Miehen kalu on mielestäni esteettisesti miellyttävä silloin kun myös hygienia on kunnossa. Pesemätön ja haiseva kalu vie tunnelman. Sama se on varmasti miehelläni että haisevaa pimpsaa ei mielellään nuole.
Mä olen vähän sellainen, että tykkään antaa miehelleni huomiota. Vislailen kun näen hänet alasti tai saatan ohimennen puntaroida hänen vehkeitä. Mies on tykännyt :) Välillä käyn "juttelemassa" hänen kalulleen ja suukottelen sitä.
Mieheni ykkösjuttu on kuitenkin aina minun hoitaminen kielipelillä. Rakastelumme alkaa aina sillä. En valita :)Nimim. Yhdessä 16 vuotta
Ööö mitä...
Miksi te penistä vihaavat ja ällöävät naiset olette edes parisuhteessa?
Mikään ei ole sen parempaa parisuhteessa, kuin saada tehdä toinen tyytyväiseksi ja tehdä kaikkensa rakkaan nautinnon eteen.
Ei vaimoni alapää aina niin hyvälle maistu tai haise, mutta se unohtuu pian kun näkee toisen nauttivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ykkösjuttu on kuitenkin aina minun hoitaminen kielipelillä. Rakastelumme alkaa aina sillä. En valita :)Nimim. Yhdessä 16 vuotta
Ööö mitä...
No sitä että heillä on hyvä, terve, rakastava ja toimiva parisuhde, jossa seksikin toimii.
Mites sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ap ajattelisi ja suhtausi siihen jos kumppanisi ajattelisi samoin sinun pimpukastasi ja pitäisi sitä luotaantyöntävän yököttävänä. Miten kokisit itsesi naisena ja oman seksuaalisuutesi ja kelpaavuutesi , haluttavuudesta puhumattakaan. Kuinka voit odottaa jonkun pitävän sinua puoleensavetävänä ja haluttavana jos et itse sellaiseen kykene.
Ap taitaa olla sitä itsekeskeistä tyyppiä, joilla on piiitkä lista asioista joita hän ei tee ja joita ällöää.
Minä en tuota syö. Minä en suihin ota. Minä juon vain päärynäsiideriä. Minä en mausteista ruokaa syö. Minä. Minä. Minä. MINÄ.
Vierailija kirjoitti:
En vaan voi sietää sen ulkonäköä, ehkä ruminta mitä olen nähnyt.
En ole ikinä koskenut tai varsinkaan laittanut suuhuni. Onko muilla mitään samanlaisia ajatuksia?
Kyllä, mutta koskee niitä pieniä ja karvaisia kurppamunia, joita suurin osa kantaa.
Sen sijaan iso ja huoliteltu penis on kyllä todella kiihoittava näky. Siinä tiivistyy miehisyyden voima. Valitettavasti nämä komistukset ovat harvassa ja useimmilla tosiaankin on kamala kurppamuna.
Et valitettavasti ole tainnut törmätä näihin komistuksiin, joita on siis vähemmän kuin yksi sadassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole sen parempaa parisuhteessa, kuin saada tehdä toinen tyytyväiseksi ja tehdä kaikkensa rakkaan nautinnon eteen.
Ei vaimoni alapää aina niin hyvälle maistu tai haise, mutta se unohtuu pian kun näkee toisen nauttivan.
Justjoo vaikka mua jokin asia ällötääkin eikai se mua silti estä olemasta onnellinen ja rakastettu parisuhteessa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaimoni alapää aina niin hyvälle maistu tai haise, mutta se unohtuu pian kun näkee toisen nauttivan.Justjoo vaikka mua jokin asia ällötääkin eikai se mua silti estä olemasta onnellinen ja rakastettu parisuhteessa?!
Niin ei se sinua estä.
Minä. Minä. Minä...
Saa penis yököttää sitten täytyy olla valmis hyväksymään että omaa kumppania yököttää pimpukka. Ja sen seuraukset. Totean vain että naisesta jota yököttäisi minun penis ei tulisi koskaan kumppaniani.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Kova tarpeeksi kookas penis on aivan hullun kiihottava! Ja todellakin ihana imeä sellaista ja suuhun laukeaminenkin on tosi kiihottavaa.
Heteronainen joka sai viimeksi eilen täydellistä penistä.. Oi
Hyi hel..... sun kanssa!!!!
Tämä aloitus onkin ironiaa, eikö vaan ap?
Nautit kullista, sen koskettelusta, imuttelusta, ja varsinkin sisäänottamisesta.
No ei ällötä.
En ymmärrä miksi kukaan alkaa parisuhteeseen miehen kanssa, jonka penis ällöttää?
Minä en alkaisi ikinä miehen kanssa, jonka penistä en himoitsisi kaikin tavoin (myös suulla) enkä voisi olla miehen kanssa, joka ei himoitsisi vaginaani kaikin tavoin (myös suullaan).
Mielestäni kumppanin peniksen/vaginan rakastaminen kuuluu rakastavaisten suhteeseen, ja se nyt on selvää etteivät kaikki parisuhteessa olevat ihmiset ole rakastavaisia.
Mutta jos todella rakastaa sillä tavalla kuin mies ja nainen toistaan rakastavat, ei toisen vartalossa ällötä mikään.
Etenkään penis tai vagina, jotka tuovat kantajansa lisäksi kenties elämän suurimman nautinnon myös kumppanille.
Sellainen huomio vielä tähän aiheeseen, että mun mielestä on erittäin halpamaista puhua kenenkään sukupuolielimestä halveksuen ja ällöksyen.
Vaikka pitäisit jonkun penistä tai vaginaa epämiellyttävän näköisenä, sitä ei tulisi sanoa koskaan.
Sukupuolielin on ihmisille niin herkkä ja intiimi asia, ettei siitä pitäisi puhua rumasti ikinä.
Niin unelmissas olet kuvitellut, että näin käy....