Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko perheeni oikeasti outo?

Susanna P.
31.07.2016 |

Olen yksinhuoltajaäiti. Seitsemän ihanan tyttären äiti. Avaudun koska en koe saavani ystäviltä tukea.Elikkäs..

Minä ja ensimmäinen miheni saimme kaksi tytärtä: Johannan (16) ja Jennin (14). Erosimme kun Jenni oli pieni.

Rakastuin uudestaan erääseen mieheen ja menimme naimisiin. Aika pian saimme kaksostytöt, Ellin ja Pepin (11). Melkein heti kaksosten jälkeen tulin taas raskaaksi. Erosimme kuitenkin mieheni kanssa ja olin loppuraskauden yksin. Tyttö sai nimekseen Vilma. Vilma on nyt meilkein 10 vuotta.

Elin pari vuotta yksin. Rakastuin taas mieheen, jonka kanssa saimme kaksi tytärtä: Sagan (6) ja Sofian (4). Ennen kun Sofia syntyi, meillä oli jo ero mielessä. Ero kuitenkin vahvistui Sofian ollessa noin puolivuotias. Olen ollut siitä asti yksin.

Pärjään rahallisesti, henkisesti ja fyysisesti oikein hyvin. Johanna ja Jenni auttavan lasten vahtimisessa ja talon siistimisessä. Ellistä, Pepistä ja Vilmasta on toisilleen seuraa. Viettävät koko päivän melkein yhdessä leikkien. Asumme omakotitalossa maalla.

Halusin vain avautua, terv, Susanna

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei olisi outo, mutta lapsia kolmen eri miehen kanssa? Itsellä 5 lasta. 

Nea (16)  

Nuutti (15)

Arina (12) 

kaksoset Topi ja Nooa (5)  

Vierailija
2/4 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi pettäny XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku jaksaa synnyttää noin monta lasta...

Vierailija
4/4 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut?? Teitä vituttaa koska joillakin menee hyvin jopa henkisesti ja rahallisesti??