Byggmax - suomalainen mies -
Suomalainen mies on ylipainoinen. Suomalainen mies pukeutuu huonosti. Suomalainen mies on juro ja hiljainen. Suomalainen mies on juntti, joka lomailee vain Byggmaxissa.
Miksi tästä ei ole noussut mitään kohua? Entä jos suomalainen nainen olisi kuvattu tv-mainoksessa samanlaisena ylipainoisena junttina. Olisi taatusti ties mitkä femakot räjähtäneet ja raivonneet.
Tämäkö sitä tasa-arvoa?
Kommentit (23)
Minusta tuo mainos on ihana. Näen sen enemmänkin niin että suomalainen mies on tavallisen näköinen, järkevä, konstailematon ja kätevä käsistään. Ei siis mikään Bile-Dani. Kyllä minulle kelpaisi. N50
Hauska mainos, ja arvostan suomalaisia miehiä, myös se kaltaisia kun siinä mainoksessa. Sitäpaitsi hyvä firma, laatu hinta kohdallaan ja saa hyvää palvelua. Ja olen nainen. Ihme mielensäpahoittajia taas...
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä kaikinpuolin ruma äijä ja ikävästi yleistetään, että juuri tuollaisia suomalaiset äijät on. Ottaa päähän, kun hakemalla haetaan sitä junttileimaa otsaan. Ilmankos kaikki ulkomailla pitää meitä suomalaisia juntteina, enkä minä ainakaan osaa olla mitenkään ylpeä sellaisesta leimasta. :(
Älä huoli, hyvin tiedetään että kaikki ei ole tuollaisia. Marjanpoimijat ovat erikseen :)
Minustakin kyseinen mies on lähinnä hellyttävä.
Aloittaja, kuka on se, jonka kohu olisi pitänyt nostattaa? Oletko itse kirjoittanut aiheesta esim. yleisönosastokirjoituksen, blogin tms ja pyrkinyt herättämään keskustelua?
Olihan meillä se berocca mainos joskus :D "nyt on sitten aikaa itselle".
Byggmax mainoksesta nousi kohu, kun siinä oli muutama kassaneiti.
http://nyt.fi/a1305951009902
Suomalaisesta ylipainoisesta miehestä ei nouse.
En ymmärrä miten tämä voi olla tasa-arvoista.
Miesten ongelmat eivät ole oikeita ongelmia, mitätöimällä ja vähättelemällä saamme miehet hyppimään pillimme mukaan ja ymmärtämään oman arvottomuutensa.
Terveisin, naisasianaiset.
Vierailija kirjoitti:
http://nyt.fi/a1305951009902Suomalaisesta ylipainoisesta miehestä ei nouse.
Edelleen kysyn: kenen se kohu pitäisi nostaa? Oletko tehnytoman osuutesi nostaaksesi asian puheenaiheeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä kaikinpuolin ruma äijä ja ikävästi yleistetään, että juuri tuollaisia suomalaiset äijät on. Ottaa päähän, kun hakemalla haetaan sitä junttileimaa otsaan. Ilmankos kaikki ulkomailla pitää meitä suomalaisia juntteina, enkä minä ainakaan osaa olla mitenkään ylpeä sellaisesta leimasta. :(
Älä huoli, hyvin tiedetään että kaikki ei ole tuollaisia. Marjanpoimijat ovat erikseen :)
http://www.vauva.fi/keskustelu/2625086/eilen_tapahtui_jotain_joka_sai_m…
Miksi pitäisi pöyristyä, juuri tuollaisia n 50+ miehet ovat pääosin. Mut annas olla jos kananpersetukkalösömammoista tekisi vastaavan...
Totuus sattuu. Joillekin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on ylipainoinen. Suomalainen mies pukeutuu huonosti. Suomalainen mies on juro ja hiljainen. Suomalainen mies on juntti, joka lomailee vain Byggmaxissa.
Miksi tästä ei ole noussut mitään kohua? Entä jos suomalainen nainen olisi kuvattu tv-mainoksessa samanlaisena ylipainoisena junttina. Olisi taatusti ties mitkä femakot räjähtäneet ja raivonneet.
Tämäkö sitä tasa-arvoa?
Miksi totuuden sanomisesta pitäisi nostaa kohu? Oletko vähän autisti vai muuten vajaa?
Typerä mainos. Ei kaikki miehet oo juntteja.
Vierailija kirjoitti:
http://nyt.fi/a1305951009902Suomalaisesta ylipainoisesta miehestä ei nouse.
Muutamasta blondibimbosta nousi kohu. Taaskin totuuden sanomisesta mölytään. Naiset eivät pääsääntöisesti hallitse mitään tekniseen asiaan liittyvää kun asioita ei ole opetettu demi tms palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö sitä tasa-arvoa?
Mnkälainen sinä olet? Veikkaan että ylipainoinen pahalle tuoksuva hikinen ja karvainen nainen joka löhöää sohvalla vetämässä siideriä.
Kummasti nyt ollaan hellittyneitä ja tyytyväisiä tästä bygmaxx-miehen tuomasta kuvasta, millaiseksi suomalainen maailmalle näytetään.. Sitten kun taas tulee ketju, missä suomalaisia haukutaan junteiksi ja rumiksi ym (ne ruotsalaisten haukkumaketjut ainaki) niin ollaan pillittämässä ja valittamassa siitä, miten kauheaa kun Suomessa ei osata pukeutua eikä kiinnittää ulkonäköön mitään huomiota... Olisiko tässä jokin ristiriita...?
Minusta tämä on ihanan tervetullut, perisuomalaisuutta korostava mainos tässä kaikessa jenkkien jalanjälkiä kulkevassa lampolassa. Kaiken pitäisi olla niin viimeisen päälle, niin kaunista, niin puhdasta ja kiiltävää. Vali vali, mutta tuollaisia suomalaiset miehet ovat, ja siksi ihania. Tämä mainos tavoittaa myös ne (ihanat) kainuulaiset metsästys-kalastus-hirvimiehet. Suomalaiset miehet ovat turvallisia, tekeviä ja rehtejä. Olisiko parempi jos siinä olisi joku liimatukka pinkissä pikeepaidassa?
P.S Vielä mahtavampaa olisi jos siinä esiintyisi myös vastaavanlainen nainen! Peräänkuulutan inhimillisyyttä todellakin, ja olen myös hiljainen maalaisjunttiuden sanansaattaja.
Minä olen aivan rakastunut siihen mainoksen mieheen. Jos tarvitsen jotain, niin Byggmax on ensimmäinen valintani. Ja onhan se keskiverto suomalaisen miehen näköinen, mutta huomattavan sympaattisemman oloinen. En ole koskaan kiinnittänyt hänen pukeutumiseen huomiota eli en yhtään muista mitä hänellä on päällään. Hänen positiivinen olemus on tehnyt vaikutuksen. Se on varmaan sama kuin miehiin tekee seksikäs nainen vaikutuksen. Mainos on omalla kohdallani tehnyt tehtävänsä. Olisiko se suunnattu naisille? Niin kuin ennen oli light CocaCola mainokset naisille ja Zero Coca Cola mainokset miehille.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö sitä tasa-arvoa?
Vieläkö joku muistaa puhelinfirman mainoksen jossa kiukkuinen vanha akka sanoi "elämä on"? Siinäkö oli keski-ikäisen suomalaisen naisen tyyppi? Onhan noita ollut. Digi digi yms.
Jos siinä esiintys hunks tyyppi puoli alasti mela pullottaen niin kaljamaha vakkariasiakkaat saattas alkaa kiertää puljun kaukaa.