Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vaihda kalsareitaan päivittäin

Vierailija
31.07.2016 |

Olen tässä pari vuotta yhdessä asuessamme ihmetellyt hajua. Välillä sitä ei ole ollut, välillä taas on. Kun harrastimme viimeksi seksiä, meni halut, sillä lemahti kunnolla. Kysyin mieheltä, että kai vaihtaa kalsarit päivittäin. Ei kuulemma vaihda. En uskaltanut kysyä, kuinka monta päivää pitää putkeen. Ei helvetti, aikuisella miehellä ei ole perushygienia kunnossa?

Kommentit (29)

1/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti

Vierailija
2/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha niitä on päivittäin vaihdella. Pari päivää menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei harrasta urheilua tai työskentele ulkona kuumassa koko päivää + osaa pyyhkiä kyrpänsä ja perseensä ja huolehtia normaalista hygieniasta, niin kyllä siihen tarvitaan useampia päiviä ennenkö kalsarit alkavat haisemaan.

M25

Vierailija
4/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kalun pitää aina vähän tuoksahtaa. Pillu kostuu enemmän.

Vierailija
5/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin vaihdetaan, kun käydään suihkussa. Ei joka päivä. Minä käyn tyypilllisesti kahdesti viikossa.

Vierailija
6/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin vaihdetaan, kun käydään suihkussa. Ei joka päivä. Minä käyn tyypilllisesti kahdesti viikossa.

Vaikket pesisi itseäsi kokonaan joka päivä, niin pese kuitenkin edes alapää ja kainalot, kiitos. Ja itse peseydyn joka päivä, alushousut vaihdan kahdesti päivässä.

Vierailija
7/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehen kulli on parhaimman makuinen aina aamuisin kun siinä on just sopivasti makua...

Vierailija
8/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikket pesisi itseäsi kokonaan joka päivä, niin pese kuitenkin edes alapää ja kainalot, kiitos. Ja itse peseydyn joka päivä, alushousut vaihdan kahdesti päivässä.

Oletko koskaan miettinyt ekologista jalanjälkeäsi?

Vierailija
9/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdan aina kun tarvitsee, tarkistan ja haistan omat alusvaatteet päivittäin. Jos on likaiset niin vaihdan. En noudata mitään säännöllistä vaihtoväliä vaan vaikka kaksi kertaa päivässä tai vaikka kerran viikossa tai jotakin siltä väliltä. En ymmärrä miksi puhtaita alusvaatteita pitäisi joka päiva vaihtaa ihan muuten vain.

Vierailija
10/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaihtaa 2-3 kertaa päivässä. Yöllä sillä on yhdet, aamusuihkun jälkeen vaihtaa uudet, töistä tullessa vaihtaa uudet suihkun jälkeen. Sitten lenkille myöhemmin, ja lenkin jälkeen ne "yökalsarit" ylle.

Mieluummin näin kuin parin päivän välein!

Vierailija
11/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtaa vain silloin kuin käy suihkussa. Ja se väli vaihtelee parista päivästä yli viikkoon..

Vierailija
12/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ravaatte siinä kalsareiden vaihtokarusellissa niin pesettekö koko ajan pyykkiä? Käyttekö suihkussa ennen ja jälkeen lenkin?

Vierailija
13/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju on aivan hirveä. En osaa edes kuvata sitä. Ehkä combo ummehtuneesta pallihiestä ja pistävästä kusesta sekaisin. Plus joku haju siinä cocktailissa, jota en edes tunnista. En tämän jälkeen usko, että pesee alapäätään edes päivittäin. Olen nyt "vähän" pettynyt, kun luotin toiseen, enkä alkanut kyseenalaistamaan hygieniaa. Ap

Vierailija
14/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti teitä miehiä! Vaihtakaa ne hemmetin kalsarit JOKA päivä!

Vierailija
15/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt ekologista jalanjälkeäsi?

Olen. Suihkussa kastelen itseni, sammutan suihkun, saippuoin kroppani, huuhtelen saippuan pois, pesen alapään. Vettä valuu yhteensä 2 minuuttia tässä viiden minuutin sessiossa. Hiukset pesen 2 kertaa viikossa. Silloin vettä valuu yhteensä 4 minuuttia.

Kerro vielä, mikä on ekologinen jalanjälkeni? Kierrätän kaiken: taloyhtiöllä on kaikelle jätteelle astiansa ja vien myös tekstiilit ja kodinkoneet kierrätykseen, en osta tavaraa enkä muotivaatteita vaan ajattomia ja kestäviä vaatteita, syön kasvisruokaa (soija euroopasta, eli sademetsä- ym kortit voi unohtaa) ja siitä mahdollisimman paljon lähellä tuotettua, en käytä autoa vaan polkupyörää, junaa ja bussia, en lennä ulkomaille, en käytä kuin vähäisen määrän kosmetiikkaa ja esim vartalon kosteutan aidoilla öljyillä. Luulen, että ekologinen jalanjälkeni on ihan hyväksytyn rajoissa.

Vierailija
16/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vaihtaa 2-3 kertaa päivässä. Yöllä sillä on yhdet, aamusuihkun jälkeen vaihtaa uudet, töistä tullessa vaihtaa uudet suihkun jälkeen. Sitten lenkille myöhemmin, ja lenkin jälkeen ne "yökalsarit" ylle.

Mieluummin näin kuin parin päivän välein!

Miehellä on jokin pakko-oirehäiriö tai aineenvaihdunnasta johtuva hajuongelma? Todella liialliselta lutraamiselta vaikuttaa.

Vierailija
17/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, mikä haisunäätä! Vaihda siistiin mieheen.

Vierailija
18/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies?

Vierailija
19/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. On näitä valitettavasti tavattu. Itsehän pyykkään niin ahkerasti että kukaan ei pysy perässäni, ja takuulla vaihdan alkkarit joka siunaaman päivä, kuten myös vaatteet muutenkin.

Vierailija
20/29 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja suihkussa käyn kahdesti vuorokaudessa. Vaikka kävisin keskellä yötä suihkussa niin menen heti herättyäni taas XD suihku«3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä