Haukkuuko kaikki miehet vaimojaan huoriksi?
Siis onko kaikille miehille ihan normaalia ja hyväksyttävää haukkua vaimoaan/ tyttöystävää riidan aikana huoraksi?
Ex-mies teki sitä aina. Nyt kun luulin että aviomieheni olisi fiksumpi, niin paskat..
Kommentit (20)
Kyllä jos on aihetta eli katso peiliin ja mieti mitä olet tehnyt.
Jos sinä haukut miestäsi luuseriksi, niin silloin huoraksi haukkuminen on ok. Tuossa kaksi sanaa, jotka sattuvat niiden vastaanottajiin kaikista eniten.
Enemmän huolestuttaa että edes kyselet tuollaista...
Luuserit vaan. Kertoo siitä, ei susta.
Mistä tiedät että se on haukkumanimi?
Eivät hauku. Suosittelen eroa, koska fiksut ja sivistyneet miehet eivät käytä tuollaista sanaa.
Ei todellakaan.
Jos sä valitset aina väkivaltaisen miehen (tuo on henkistä väkivaltaa), niin mieti mistä se johtuu. Onko sulla huono itsetunto tai toistatko lapsuudenkodin mallia tms.
No ei todellakaan hauku. Mieheni ei yleensäkkään hauku ketään. "Pahin" minä hän on minulle tämän 14 vuoden aikana sanonut on "pitääkö sun aina olla noin hemmetin itsepäinen".
Itselläni oli kyllä tän tempperamentin kanssa tekemistä, mutta onneksi se on tässä vuosien mittaan laantunut vähäsen.
Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja ei ole kertaakaan haukkunut minua huoraksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja ei ole kertaakaan haukkunut minua huoraksi.
Niinhän sinä luulet, ei vaan ukolla ole kanttia sanoo päin naamaa.
Taidat ihan itsekin tietää vastauksen kysymykseesi.
Ei todellakaan. Mä olen jo 56v eikä mua ole koskaan huoriteltu tai haukuttu muutenkaan. Ikinä! Eikä ketään muutakaan naista. Se on eri asia mitä kenties ajattelee mutta on sen verran älykäs ettei koskaan loukkaa toista ääneen sanomalla. Arvostuksen sensijaan osoittaa päivittäin
En koskaan riidan aikana, mutta "makuuhuoneessa" tuo sana kuuluu sanavarastooni. T. Fiksu ja sivistynyt mies
Vierailija kirjoitti:
En koskaan riidan aikana, mutta "makuuhuoneessa" tuo sana kuuluu sanavarastooni. T. Fiksu ja sivistynyt mies
Miksi alapeukku?
Ei ole kukaan miesystävä haukkunut huoraksi eikä miksikään muuksikaan. Riitoja on ollut, mutta riidellessäkin voi käyttäytyä.
Ei hauku.Ei ikinä!Isäni haukkui äitiäni,samoin veljeni vaimoaan.Kertoo sukuviasta ja mt o gelmista.Miksi annatte haukkua?Minä en kuuntelisi kertaakaan.
Ootko antanut aihetta moiselle nimitykselle?
Ei hauku, ei millään nimellä, ikinä. Enkä minä hauku miestäni.
Ei todellakaan hauku. Etsi vielä.