Mies ei vaihda kalsareitaan päivittäin
Olen tässä pari vuotta yhdessä asuessamme ihmetellyt hajua. Välillä sitä ei ole ollut, välillä taas on. Kun harrastimme viimeksi seksiä, meni halut, sillä lemahti kunnolla. Kysyin mieheltä, että kai vaihtaa kalsarit päivittäin. Ei kuulemma vaihda. En uskaltanut kysyä, kuinka monta päivää pitää putkeen. Ei helvetti, aikuisella miehellä ei ole perushygienia kunnossa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Haju on aivan hirveä. En osaa edes kuvata sitä. Ehkä combo ummehtuneesta pallihiestä ja pistävästä kusesta sekaisin. Plus joku haju siinä cocktailissa, jota en edes tunnista. En tämän jälkeen usko, että pesee alapäätään edes päivittäin. Olen nyt "vähän" pettynyt, kun luotin toiseen, enkä alkanut kyseenalaistamaan hygieniaa. Ap
Se haju mitä et tunnista on valitettavasti paska. Oletko vilkaissut miehet alushousujen takaosaan? Siellä se syyllinen on eli paska. Kokemusta on ja erosin heti ku oksetti niin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies vaihtaa 2-3 kertaa päivässä. Yöllä sillä on yhdet, aamusuihkun jälkeen vaihtaa uudet, töistä tullessa vaihtaa uudet suihkun jälkeen. Sitten lenkille myöhemmin, ja lenkin jälkeen ne "yökalsarit" ylle.
Mieluummin näin kuin parin päivän välein!
Miehellä on jokin pakko-oirehäiriö tai aineenvaihdunnasta johtuva hajuongelma? Todella liialliselta lutraamiselta vaikuttaa.
Mitä häiriintynyttä on siinä, että pesee 10 tunnin fyysisen työpäivän jälkeen hikisen kroppansa? Ja että peseytyy liikunnan harrastamisen jälkeen? Aamulla on normaalia peseytyä suihkussa, että on raikas lähteä työhön.
Vaihdan kalsarit parin vuorokauden välein. Käyn kuitenkin suihkussa joka päivä, ja koska olen ympärileikattu, ei pääse samalla tavalla kertymään rojua kuin ennen vanhaan. Lisäksi pyyhin aina virtsaamisen jälkeen. tietysti jos teen jotain sellaista, että hikoilen enemmän kuin tavallisesti, tulee kalsarit vaihdetuksi useammin, mutta noin pääsääntöisesti se taitaa olla siinä 48 tunnin paikkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies vaihtaa 2-3 kertaa päivässä. Yöllä sillä on yhdet, aamusuihkun jälkeen vaihtaa uudet, töistä tullessa vaihtaa uudet suihkun jälkeen. Sitten lenkille myöhemmin, ja lenkin jälkeen ne "yökalsarit" ylle.
Ei käy suihkussa lenkin jälkeen? Minä kävisin mieluummin suihkussa vasta lenkin jälkeen kuin töiden. Rippuu tietysti töistä, ja myös lenkistä. Jos ei tule hiki eikä työ ole likaista, turha peseytyäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on jokin pakko-oirehäiriö tai aineenvaihdunnasta johtuva hajuongelma? Todella liialliselta lutraamiselta vaikuttaa.
Mitä häiriintynyttä on siinä, että pesee 10 tunnin fyysisen työpäivän jälkeen hikisen kroppansa? Ja että peseytyy liikunnan harrastamisen jälkeen? Aamulla on normaalia peseytyä suihkussa, että on raikas lähteä työhön.
Jos työ on niin likaista ja/tai hiottavaa, että pitää töistä tullessa käydä suihkussa, on mielestäni turha taas aamulla ennen töihin lähtöä suihkutella. Ei siellä kukaan mitään yön hikoilua haista. Eikä kyseinen mies kertoman mukaan käy suihkussa lenkin jälkeen, vaihtaa vain yökalsarit. Myöskään ei kerrota, että työ olisi mitenkään fyysistä tai likaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos työ on niin likaista ja/tai hiottavaa, että pitää töistä tullessa käydä suihkussa, on mielestäni turha taas aamulla ennen töihin lähtöä suihkutella. Ei siellä kukaan mitään yön hikoilua haista. Eikä kyseinen mies kertoman mukaan käy suihkussa lenkin jälkeen, vaihtaa vain yökalsarit. Myöskään ei kerrota, että työ olisi mitenkään fyysistä tai likaista.
Itse asiassa, miehen yöhiki voi haista todella voimakkaalle. Hyi.
Minua ihmetyttää ap, jos asut miehen kanssa yhdessä etkä tiedä, kuinka usein hän vaihtaa pöksynsä. Pesettekö te molemmat omat pyykkinne erikseen? On outoa, jos et huomaa, monetko pöksyt mies on viskannut pyykkiin.
Ja nyt heitä syrjään se häveliäisyys ja ala opettaa miehellesi perushygieniaa. Aseta uhkavaatimus, että ennen ei ole asiaa samaan petiin ja saman peiton alle, kunnes oppii käymään pesulla joka päivä ja pesemään erityisesti sen alakerran kunnolla sekä ottamaan aina pesun jälkeen puhtaat pöksyt. Nähtävästi on edelleen paljon vanhempia, jotka eivät opeta poikiaan pitämään hygieniastaan huolta. Noloa! Useimmat tytöt älyävät sen opettamattakin, mutta pojat ovat kovakalloisempia ja matkivat isäänsä, joka todennäköisesti ei myöskään peseydy kuin kerran pari viikossa saunassa.
Ei ole tarvetta vaihtaa. Miehillä ei ole aukkoa joka valuttaa hallitsemattomasti nesteitä.
Vähän työlääksi tulisi tuo avioeroprosessi. En arvannut, että tässä pitää ruveta leikkimään äitiä. Vaihtakaa miehet oikeasti niitä alkkareita. Meni tehokkaasti kyllä seksihalut - luoja tietää, kuinka pitkäksi aikaa. Ap