Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
sattuuko kierukan laitto kovastikin?
Kommentit (4)
3 x olen synnyttänyt ja niistä 2 ilman kivunlievitystä.ja ei se nyt niin kovasti sattunut kun synnytys mutta kuitenkin sen verran että särkylääkkeestä huolimatta pikällään makasin oli koko illan....mutta tosiaan yksilökohtaisia nuo jutut...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen synnyttänyt kaksi kertaa, joten mitään ongelmaa ei pitänyt muka olla. :(
ei se mulla sen kummempi ollu. illalla vaan maha oli hivenen kipeänä.
Alue: Aihe vapaa
Olen kyllä kuullut että joillekin se on tuskallista :(