Oulussa tapahtuu
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001230467.html
Eikö veteen heittäminen pahoinpitelyn jälkeen ole tapon yritys?
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikkein sairainta on ae että mitään eivät tohdi tehdä yksin. Joukolla raiskataan, käydään nuoren pojan kimppuun. Olisi voinut hukkua ellei joku olisi heti huomannut pelastaa. Raivostuttaa!!
Ai yksintehtynä se olis ollut ok. Kiva juttu. Kerro tuo vaimonhakkaajille ja murhamiehille, ootte reilua sakkia oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Hui kamala! Olin perjantaiyön tuolla ja kävelimme kaverin kanssa etsimässä muita, kun meidän vieressä ihan metrin päässä alko nyrkkitappelu. Kaks kaveria rähis maassa verta vuotaen ja pian siihen ilmesty kolmas osapuoliki. Kuulu vaa huutoa, mutta en sen enempää tienny mitä tapahtu, ku lähettii livohkaa tosi äkkiä. Ihan suomalaisia miehiä tässä tapauksessa.
Meinasin kyllä lauantaiyöksikin mennä, mutta väsyneen olotilan takia jäin kotia. Ihan kamala tapaus tuo! Eikö kukaan muka huomannut?
Ihan turha näille on mitään selittää. Palstapersut ovat sitä mieltä, että pakolaiset uuniin ja heille lisää kaljarahaa.
No helvetti, eihän tollasia pakolaisia sais missään nimessä pitää täällä. Tosi raukkamaista hyökätä alaikäisen kimppuun tollasella joukolla, ja sitte yrittää hukuttaa. Todennäköisesti tää uhri ollu vielä kännissä, joten ihan hyvin ois voinu löytyä kuolleenakin.
Önk tönk vitun vammanen.
Sinä olet helvetin yksinkertainen. Eikö teiltä äärisuvaikeilta löydy mitään järkeviä vastalauseita? Helvetti, me rahoitetaan täyspäiväisesti näitä väkivaltaisia hulluja sillä tavalla, että se on suomalaisilta pois ja leimataan rasistiksi, jos joku asiasta hiiskuukin. Tosin tosta leimasta en jaksa enää edes kavahtaa, sillä suurin osa on sitä mieltä, että lakia rikkoneet pakolaiset takasi omille kunnilleen. Tapelkoot siellä.
Anastasia kirjoitti:
Hui kamala! Olin perjantaiyön tuolla ja kävelimme kaverin kanssa etsimässä muita, kun meidän vieressä ihan metrin päässä alko nyrkkitappelu. Kaks kaveria rähis maassa verta vuotaen ja pian siihen ilmesty kolmas osapuoliki. Kuulu vaa huutoa, mutta en sen enempää tienny mitä tapahtu, ku lähettii livohkaa tosi äkkiä. Ihan suomalaisia miehiä tässä tapauksessa.
Oli siellä jonkin verran matuja, mutta nämä vaa makoili maassa ja välillä älähtivät, ku joku humalaisista meinas kaatua näiden päälle. Mua ja mun kaveria kyyläsivät, mutta jättivät rauhaa, ku saavuttii porukan luokse.
// Edit, niin siis kamala tapaus tuo aloituksen tapaus! Että, miten ei kukaan huomannut 10-hengen joukkoa teinipojan kimpussa?! Helvetti, että pistää vihaksi.
Saattoipa huomatakin, mutta toimi samoin kuin sinä itsekin, eli livohkaan ja äkkiä.
Tässä vähän tieteellistä faktaa väkivalta geeneistä niille ,jotka osaavat englantia. Voisiko joku referoidan tänne suomeksi tuosta ydinasiat.
https://www.geneticliteracyproject.org/2016/07/29/does-the-human-warrio…
http://conservative-headlines.com/2012/06/does-maoa-gene-make-black-peo…
Ihan oikeasti miettikää mikä haloo jos 15 suomalaista, tai pahempi, Odinia olisi hakanneet yhen mamun.
Se olisi etusivun uutinen jokaisessa paskamediassa , ja li anderssonit ym. huutaisivat kovaan ääneen rasismista kaiken mahdollisen. Nyt kukaan ei puhu juuri mitään. Paitsi foorumeilla huollestuneet vanhemmat ja muu kansa.
Täällä joku ilmeisesti yrittää tehdä kaikkensa, että ketju poistettaisiin asiattomana.
En ole mikään palstapersu. Olen lukenut yliopistoihminen. Ja ymmärrän kyllä mistä tässä maahanmuutossa on kysymys. Vielä vuosi sitten ystäväpiiristäni 90% oli suvakkeja, minä mukaan lukien. Mutta tällä hetkellä laajasta ystäväpiiristä on suvakkeja enää 0%. Puhdas nolla. Jos osaa ajatella omilla aivoillaan, niin ymmärtää, että meillä on oltava UUSI UNELMA TURVALLISESTA SUOMESTA !
Aina kun kuulette shampanjapullon korkin poksahtavan, niin muistakaa: MEILLÄ ON UUSI UNELMA, MEILLÄ ON UUSI UNELMA TURVALLISESTA SUOMESTA !
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Oli siellä jonkin verran matuja, mutta nämä vaa makoili maassa ja välillä älähtivät, ku joku humalaisista meinas kaatua näiden päälle. Mua ja mun kaveria kyyläsivät, mutta jättivät rauhaa, ku saavuttii porukan luokse.
// Edit, niin siis kamala tapaus tuo aloituksen tapaus! Että, miten ei kukaan huomannut 10-hengen joukkoa teinipojan kimpussa?! Helvetti, että pistää vihaksi.
Saattoipa huomatakin, mutta toimi samoin kuin sinä itsekin, eli livohkaan ja äkkiä.
Äh, viittasin tolla aloituksen tapaukseen tolla. Toi mun ja mun kaverin vieressä tapahtunut nyrkkitappelu räjähti iha meiän vieressä, jossa oli porukkaa ihan sikana ympärillä ja tää tapahtu päivällä. Olin itekki niin sekasin alkoholin takia, ettei tullu tajuttua soittaa apua. Väliin, jos ois menny, oisin takuulla saanu nyrkistä. Joku otti kyllä puhelimen esiin tapauksen alettua, kun ei kaverin kanssa hoksattu ... :/
Hei, hyvä ideé tuo UUSI UNELMA
Ruvetaankin näillä palstoilla aina laittamaan viestiemme loppuun, että
MEILLÄ ON UUSI UNELMA !
Se, että joukkoraiskataan tai joukkopahoinpidellään, on jotakin sanoinkuvaamattoman kehittymätöntä ajattelua. En voi muuta sanoa.
Onkohan muuten moderaattori sairaana, kun tällaisetkin ketjut täällä pysyy, vai onko niin, että modenkin aivot ovat kirkastuneet ja ymmärtävät, mistä on kysymys?
Ja minkäänlaisia rangaistuksia eivät tule saamaan. Kuuluu kulttuuriin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävytöntä aikuisilta miehiltä käydä porukalla lapsen kimppuun. Olisihan tuolta varmasti löytynyt joku aikuisten miesten kymmenen hengen porukka, niin olisivat saaneet tapella yksi yhtä vastaan, kun kerran tappelutti.
Ei mamut noin toimi vaan aina joukolla yhden kimppuun, myös raiskaukset suoritetaan tuolla metodilla heillä. He ovat pieniä mikromiehiä, ei heillä oikein ole mahdollisuuksia ilman joukon apua.
Tämä on sitä sosiaalisuutta ja yhteisöllisyyttä, jota suomalaisilta erakkojurottajilta puuttuu.
Sitä paitsi kyllähän muutkin elukat saalistaa laumoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien 15-vuotias on ollut nuori mies?! Miksi sitä Seinäjoen murhaajaa ei kutsuttu 15-vuotiaaksi nuoreksi naiseksi vaan teinitytöksi ja jossain jopa lapseksi?
Rehellistä ja puolueetonta tiedonvälitystä indeed.
Varsinkin, jos matu on rikoksentekijä, niin on nuorukainen kolmikymppiseksi. Muutama vuosi uutisoitiin Vantaalla nuorisojoukon pahoinpitelemästä"miehestä".
Uhri oli 17-vuotias ja tekijät yli kaksikymppisiä matuja. Että sellaista piiloviestintää, jotta saadaan juttu näyttämään kauniimmalta.
Miten mä epäilen, että jos tuo pahoinpidelty uhri olisikin ollut 15 vuotias yksin tullut tummaihoinen ja potkijoina lauma kantasuomalaisia niin uhri ei olisi "nuori mies" eikä tutkintanimike pahoinpitely.
Jos olisi noin päin, niin kyseessä olisi kansallinen katastrofitilanne, josta toitotettaisiin ympäri mediakenttää monta viikkoa. Televisiossa olisi aiheelle pyhitettyjä keskusteluohjelmia, joissa tutkijat, poliitikot ja turhat julkkikset vaahtoaisivat asiasta tietenkin persuja samalla syyllistäen. Parit kulkueet, some-kamppanjat ja ilmaiskonsertit järjestettäisiin aiheen tiimoilta äärioikeiston nousua vastaan. Nyt ei kiinnosta ketään, paitsi nettikommentoijia ja av-palstan sensoria.
Aivan. Pyhien poliitikkojen mielestä suomalaislapsia ja teinejä saa vapaasti ryöstää ja hakata, raiskata ja heittää vaikka sillalta veteen. Missä on Jungner itkuvirsiensä kanssa? Entä V. Niinistö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille luvattiin etteivät nämä missään muodossa voi syyllistyä rikoksiin kun ovat lähteneet pakoon väkivaltaa. Ja vitut.
Laitatko sen lupauksen lähteineen tähän, kiitos.
Jos näitä lähteitä ja linkkejä aletaan sulle tähän haravoimaan, olemme kaikki kymmenen vuotta vanhempia, ennen kuin saamme työn tehtyä. Niin paljon niitä on. Oiskohan ainakin puolet poliitikoista jorisseet tätä paskaa tuutin täydeltä. Muistanet myös tyhjät lupaukset unelmista? Eikö sulle näytöt vieläkään riitä? Lisää pitäis olla? :O Huom. prosentit, jos "kantaväestökin"...ja otathan huomioon, mikä hyvä täällä on heille, mistä lie tulleille, tarjottu? Loppuelämäksi!!!!! ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen taisin yhteen ketjuun kirjoitella, että kierrän kuraturvat kaukaa, koska todennäköisyys, että tekevät jotakin jos saavat mahdollisuuden on paljon suurempi kuin kantaväestön edustajalla. Että näin taas.
Minä ja muut naiset kiertävät sinut kaukaa.
Älä kuitenkaan puhu muiden naisten puolesta. Ihan yksin saat kiertää jos siltä tuntuu.
Älä nyt saatana sössötä kännissä naisfantasiaasi tänne enempää, perääkammarin yksinäinen persu.
Hae nyt hyvä ihminen ammattiapua tuohon harhaisuuteesi ja vihaasi.
terveisin nainen, joka kirjoitti tuon kommentoimasi viestin
Rasmus-tädit löytäneet tiensä ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Meinasin kyllä lauantaiyöksikin mennä, mutta väsyneen olotilan takia jäin kotia. Ihan kamala tapaus tuo! Eikö kukaan muka huomannut?
Ihan turha näille on mitään selittää. Palstapersut ovat sitä mieltä, että pakolaiset uuniin ja heille lisää kaljarahaa.
No helvetti, eihän tollasia pakolaisia sais missään nimessä pitää täällä. Tosi raukkamaista hyökätä alaikäisen kimppuun tollasella joukolla, ja sitte yrittää hukuttaa. Todennäköisesti tää uhri ollu vielä kännissä, joten ihan hyvin ois voinu löytyä kuolleenakin.
Önk tönk vitun vammanen.
Siinä oikein kohtelias ja fiksu suvaitsevainen, Hyvä Ihminen. Korkeasti koulutettukin varmaan. Et tunne mitään empatiaa pahoinpideltyä poikaa kohtaan selvästikään. Taidat olla joku sossun tuilla elelevä vassarianarkisti sekakäyttäjä, ei kukaan normaali ihminen kirjoita noin. Jos joukko suomalaismiehiä olisi tehnyt saman mamupojalle, sinulla bigotilla olisi eri ääni kellossa
Vierailija kirjoitti:
Onkohan muuten moderaattori sairaana, kun tällaisetkin ketjut täällä pysyy, vai onko niin, että modenkin aivot ovat kirkastuneet ja ymmärtävät, mistä on kysymys?
Jos se olikin palstan mode joka opetteli viime yönä uimaan?
Itse juon kylläkin samppanjaa tienaamillani rahoilla, mutta muuten hyvä idea.