Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä tätä ihmistä vaivaa?

Vierailija
31.07.2016 |

olen kyllästynyt tuttavani käytökseen ja huolissani myös. hän keksii mitä ihmeellisimpiä valheita; milloin on muuttamassa sinne tai tänne, milloin ostamassa omistusasuntoa (johon hänellä ei todellisuudessa ole edes käsirahaa), puhuu baarituttaville ihan puutaheinää (kuvitteellisesta) yrityksestään, hienoista autoista ja rahoistaan. moni ihminen ihmettelee täyä myös. jos hänelle mainitsisi asista, kuittaisi hän sen kateellisuudeksi tai vaihtaisi puheenaihetta joten puhuminen on turhaa. on pelottavaa että hän tuntuu oikeasti pitävän jotain näitä asioita totena vaikka oikeasti on köyhä opiskelija ja tiedän varmuudella että mikään noista em. asioista ei ole totta. ehkä haluaa elämänsä olevan tuollaista? diagnoosia kehiin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että mielenterveys ei ole kunnossa ja hänellä saattaa olla jonkinlainen persoonallisuushäiriö. kirjoittelee myös fb:ssa vähän niinkuin joillekin faneille (ehkä kuvittelee fb-kamujen olevan niitä?) ja kertoo eräässä ryhmässä kaiken yhdenillanjutuista (niitä on hyvin paljon) ja kuvittelee näiden pillun perään olevien poikasten olevan rakastuneita häneen. abortti on ainoa ehkäisykeino. käyttää myös alkoholia paljon, ulkona ryyppäämässä monta kertaa viikossa. se aiheuttaa työelämässä ongelmia mutta hänellä pitäisi olla etuoikeuksia, jos asiasta mainitsee niin "vittuilee tai on vaan kateellinen". ei niin että hän itse tekee väärin ja muut joutuvat hoitamaan työt hänen puolestaan. pelottaa mihin tuollainen elämäntyyli vielä johtaa ja onko päässä todella jotain isomminkin vialla. hän ei sitä kuitenkaan itse tunnista, päinvastoin, hänen elämänsähän on ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan