Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi risumies halutaan nolata?

31.07.2016 |

Ei voi käsittää että iltalehti on tehnyt uutisen tästä "risumiehestä". Toimittajan harkintakyky pettänyt aika lailla. Tämä risumies on selvästi hiukan erilainen ja koska näin on niin miksi alkaa kiusaamaan häntä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016073021980674_uu.shtml

Mies vienyt risuja metsään ja tästä ilmeisesti joku arvovaltakiista jossa toimittajakin jotenkin mukana. Risut ei sinänsä ole edes jätettä ja jos on joku omalaatuinen persoona niin vieköön puolestani risut metsään. Sieltä ne on lähtöisinkin ja maatuvat sinne.

Nykyään ei oikein tajuta luontoa. Risut ja haravointijätteet pitää viedä kierrätykseen johonkin sitä varten perustettuun laitokseen. Sinänsä hyvä että ne jotka välttämättä ajeluttaa autoilla maatuvaa ainesta niin vievät sen yhteisesti sovittuun paikkaan mutta kyllä jotain joustoakin voisi tapauskohtaisesti olla.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risumies on äijä.

22/65 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LuigiVinetto kirjoitti:

Ei voi käsittää että iltalehti on tehnyt uutisen tästä "risumiehestä". Toimittajan harkintakyky pettänyt aika lailla. Tämä risumies on selvästi hiukan erilainen ja koska näin on niin miksi alkaa kiusaamaan häntä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016073021980674_uu.shtml

Mies vienyt risuja metsään ja tästä ilmeisesti joku arvovaltakiista jossa toimittajakin jotenkin mukana. Risut ei sinänsä ole edes jätettä ja jos on joku omalaatuinen persoona niin vieköön puolestani risut metsään. Sieltä ne on lähtöisinkin ja maatuvat sinne.

Nykyään ei oikein tajuta luontoa. Risut ja haravointijätteet pitää viedä kierrätykseen johonkin sitä varten perustettuun laitokseen. Sinänsä hyvä että ne jotka välttämättä ajeluttaa autoilla maatuvaa ainesta niin vievät sen yhteisesti sovittuun paikkaan mutta kyllä jotain joustoakin voisi tapauskohtaisesti olla.

No just joo. Onhan toi videon äijä nyt ihan vitun tyhmä, " varmasti vien sinne lisääkin risuja". Pataansa ansaitsisi.

Ja hei, mulla on oikeus sanoa näin, koska mulla on ADHD, ja sen takia olen vähän erikoinen. Annetaan siis kaikkien kukkien kukkia. Sekin setä joka tappoi autotörttöilyllään sen pyöräilijän Töölössä, sillähän oli aivovamma. Ei siis rankaista, eihän?

Ihmisen tappaminen tahallaan ja risujen vieminen luontoon ovat mielestäsi yhtä vakavia rikoksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/65 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle videolle naureskelee varmaan myös moni niistä, jotka itse heittää roskia maahan yms. Kätevää että yksi tyyppi nolattiin kaikkien puolesta. Toivottavasti tuosta nyt on edes hyötyä sen verran, että joku muukin vähän nolostelisi omaa roskaamistaan, vaikkei itse YouTubeen pilkattavaksi päätynytkään.

Vierailija
24/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, aijai, kauheeta ja julmaa, ihan itkettää nyyh nyyh. Menkää nyvittu nukkuu ja miettikää vaikka pakolaisia jotka syö paskaa autiomaassa ja väistelee pommien sirpaleita

Vierailija
25/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnioitus risumiehelle. Kuvaaja sen sijaan sietäisi tulla hakatuksi tuusan nuuskaksi jossain Kouvolan pimeillä kaduilla. Hän on tehnyt itsestään totaalisen pellen.

Vierailija
26/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risumies on juntti, joka pitää maailmaa kaatopaikkanaan. Verovaroilla rakennetaan jätepisteitä, mutta juntti kantaa edelleen roskansa lenkkipolulle.

Vierailija
27/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä risumies teki risu virheen sekä käytös virheen. Annettakoon se hänelle anteeksi.

Anteeksianto edellyttää anteeksipyytämistä, ei ylimielistä "minä saan tehdä mitä vaan"-asennetta.

Vierailija
28/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä risumies teki risu virheen sekä käytös virheen. Annettakoon se hänelle anteeksi.

Anteeksianto edellyttää anteeksipyytämistä, ei ylimielistä "minä saan tehdä mitä vaan"-asennetta.

Haista vittu. Haista vittu! HAISTA VITTU!!!

Vierailija
29/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain muutaman risun tähden...

Vierailija
30/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista vittu. Haista vittu! HAISTA VITTU!!!

PERRRRKELE!!!

Vierailija
31/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risumies on juntti, joka pitää maailmaa kaatopaikkanaan. Verovaroilla rakennetaan jätepisteitä, mutta juntti kantaa edelleen roskansa lenkkipolulle.

Ja sinä olet alhainen paskahuora ja valittava kukkahattutäti. Pala helvetissä.

Vierailija
32/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T: Risumies

Vierailija
33/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyrvänsyylä olet!

Vierailija
34/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaajalta täysin turhaa provosointia, lähinnä "tiiätkö mikä on juutuubi" hävettää tuhat kertaa enemmän kun vitun haistattelu. Asianhan ois voinut käsitellä kuin aikuiset puhumatta ja turhaan provoamatta.

Vierailija
35/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PERRRKELE! Tekis mieli ampua sut.

Vierailija
36/65 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhumatta

Höh aivopieru, puhumalla*

Vierailija
37/65 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja se leimaa risumiehen erinlaiseksi, meinaatko, että hän ei ole normaali ihminen !  - Tuo on aika paha. Risujätettä EI saa kuljettaa kasoihin minnekään metsään,  saatika sitten virkistysalueelle, koska siinä saattaa tulla ns, tuoholaisongelma, joka saattaa levitä muuhun puustoon !  Äly hoi !

Minusta risumies on hauska tyyppi ja... moniko täällä suomessa nousee vastaanvanlaiseen kuuluisuuten noin hetkessä ! :D 

Tsemppiä risumiehelle !

Vierailija
38/65 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä risut viedään kasaan ja poltetaan syksyn sateiden aikaan suuressa peltipännärissä. Vähän samaan tyyliin, kuin entisaikaan tehtiin kaskeamista. Big deal? Tuhkat voi levittää marjapensaille, kasvavatkin paremmin.

Vierailija
39/65 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

risumän

Vierailija
40/65 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tisumän