Onko soveliasta että miesystävä suukottaa tytärtäni suulle?
Tytär 4v ja tulevat oikein hyvin toimeen. Miesystävä on sitä tyyppiä joka näyttää rakkauden teoilla ja minunkin kanssa todella "hands-on". Sain äidiltäni valitusta kun hän oli meillä kylässä, että miesystäväni on liian läheinen tyttäreni kanssa. Olen hänelle todella suuttunut, että hän ajattelee noin. Mitä meltä? Onko muka lapsen suulle suukottelu jotenkin kummallista? Olen nähnyt muiden miesten tekevän sitä omille lapsilleen.
Kommentit (17)
Minusta ei ole soveliasta. En edes itse suukota lasta suulle, vaan ohjaan pusut poskelle. Tiedän kyllä että monet muut suukottavat suulle, mutta minusta poskelle on parempi. Minusta ei olisi sopivaa että isä suukottaa lasta suulle, puhumattakaan äidin miesystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole soveliasta. En edes itse suukota lasta suulle, vaan ohjaan pusut poskelle. Tiedän kyllä että monet muut suukottavat suulle, mutta minusta poskelle on parempi. Minusta ei olisi sopivaa että isä suukottaa lasta suulle, puhumattakaan äidin miesystävästä.
Mutta se on sopivaa jos äiti suukottaa suulle?
Suulle suukottekemalla aikuinen tartuttaa kariesbakteerin lapseen.
Yäk. Ei ole normaalia. Etkö välitä lapsestasi? Puutu tuohon heti!
suuttuisin äitisi jutuista todella.
Tarvisiko sitä lasta suulle suukottaa? Kai tuo on perhe-/ henkilökohtaista.
Ei meillä usein suulle lasta suukoteta.
Ehkä minäkin vähän kummeksuisin. Toisaalta, jos persoona on ekstrovertti tunteiden näyttäjä, niin varmaan se on luontevaa?
Ja tuleehan niitä mieleen, että miks niin läheinen? Ehkä sä voit jutella miehesi kanssa...siis tän pusuttelijan.
Miksi sä siitä muuten kimpaannut tai loukkaannut jos äidillesi on lasta suojeleva mielipide?
Saahan mielipiteitä olla.
Oletko itse aivan varma, että asia on ok? Mikä siinä loukkaa? Sinua? Äitiäsi? Onko se asia ihan yksiselitteinen? Miehelle? Teille muille?
Eikös tämmönen alotus oo ennenkin ollu täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on sopivaa jos äiti suukottaa suulle?
Juurihan sanoin että en itsekään suukota lasta suulle vaan ohjaan pusut poskelle.
Ihmettelisin tuollaista erityisesti jos suhteenne on tuore. Meillä ei ole tapana suukottaa suulle, vaan poskille, otsaan, nenään ja päälaelle. Enkä kyllä katsoisi hyvällä jos uusi kumppani alkaisi kuolaamaan lapseni suuta.
No pedofiili isäni aloitti suulle suukottamalla. En todellakaan antaisi kenenkään suukottaa omaa lasta suulle
Sanoisin, että kielisuudelmat eivät ainakaan ole ok.
Suulle suutelemisessa on ongelmana suun bakteerit. Jos ne siirtyy lapselle se voi näkyä hampaiden kunnossa.
Ei suulle missään nimessä ,edes oma vanhempi. Mä en ikinä omia lapsiani suulle pussaillut, enkä syöttänyt lusikalla, joka oli omassa suussani ollut. Kummallakin, lähes keski-ikäisellä lapsellani on terveet, reiättömät hampaat. Eikä munkaan hampaita ole tarvinnut paikkailla vuosikymmeniin, kiitos ksylitolin, olettaisin.
normaaloa. :D Miten äitisi kehtaa? Itse suuttuisin moisesta. Äitisi on sairas.