Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuro hankki arveluttavan koiran

Vierailija
30.07.2016 |

Lyttynaamainen ja agressiivisen näköinen. Ei meinannut pysyä käsissä niiden pihallakaan, tuskimpa sitten kylällä. Huolestuttaa vaan vähän naapurin lapset, jos tuo pääsee irti niin tulee pahaa jälkeä :(

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittakoon vielä se että minulla on pieni vauva jonka annan välillä leikkiä pihalla valvotusti. Ap

Vierailija
2/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taostelukoira?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopsi vai? 😂😂 vai peräti tappaja-ranskis?

Vierailija
4/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainittakoon vielä se että minulla on pieni vauva jonka annan välillä leikkiä pihalla valvotusti. Ap

Onhan vauvasi remmissä?

Vierailija
5/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurillasi on käynyt huono tuuri saadessaan vajaaälyisen naapurin.

Vierailija
6/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän huolen. Iso ja tottelematon koira ja avuton vauva eivät ole hyvä yhdistelmä.

Vierailija
7/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puro?

#oikeinkirjoitus

Vierailija
8/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan vauvasi remmissä?

Vauva istuu syöttötuolissa pihalla kun teen puutarhahommia. Ap

Vierailija
9/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaako se?

Vierailija
10/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurosi Totoro?

Vierailija
11/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän huolen. Iso ja tottelematon koira ja avuton vauva eivät ole hyvä yhdistelmä.

Missä mainittiin iso koko ja kouluttamattomuus muutoin kuin tollon ap:n ja sinun mielikuvituksessa?

Vierailija
12/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottaako se?

Olen muutaman kerran nähnyt kun se vilkuilee vauvaani naapurin viedessä sitä lenkille. Vein vauvan varmuuden vuoksi sisään ja kun naapuri ja koira palasivat, koira haukkui tyhjää syöttötuolia.

Ap

Vierailija
13/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit kouluttavat varmasti koiransa, ja sitten kaikki onkin hyvin, vai mitä ap?

Onko se sellainen pieni ja pehmeä? Niitä kutsutaan pennuiksi, ja ne harvoin ovat vaarallisia. Varo hampaita, ne ovat terävät.

Vierailija
14/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mainittiin iso koko ja kouluttamattomuus muutoin kuin tollon ap:n ja sinun mielikuvituksessa?

Edellinen kirjoittaja oli oikeassa vaikken koiran isoa kokoa maininnutkaan. En tiedä rotua mutta väkisinkin tulee mieleen että taistelukoiralta näyttää.

Vierailija
15/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurit kouluttavat varmasti koiransa, ja sitten kaikki onkin hyvin, vai mitä ap?

Onko se sellainen pieni ja pehmeä? Niitä kutsutaan pennuiksi, ja ne harvoin ovat vaarallisia. Varo hampaita, ne ovat terävät.

Ei ole pentu enään vaan täysikasvuinen.

Ap

Vierailija
16/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari juttua ap: onko kyseessä pentu vai aikuinen koira, iso vai pieni, onko aggressiivinen (tapauksessa aikuinen) vai tulkitsetko haukkumisen ja "aggressiivisen ulkonäön" vihaisuudeksi?

Vierailija
17/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voisivat VÄHÄN miettiä ennenkuin hankkivat VAUVAnaapurustoon taistelukoiran.

Nimimerkillä itsekkin taistelukoiran naapurissa asuva!

Vierailija
18/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset voisivat VÄHÄN miettiä ennenkuin hankkivat VAUVAnaapurustoon taistelukoiran.

Haista huilu. Muiden elämä EI PYÖRI SINUN VAUVASI ympärillä.

Vierailija
19/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Vierailija
20/42 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari juttua ap: onko kyseessä pentu vai aikuinen koira, iso vai pieni, onko aggressiivinen (tapauksessa aikuinen) vai tulkitsetko haukkumisen ja "aggressiivisen ulkonäön" vihaisuudeksi?

Apn mukaan koira oli haukkunut tyhjää syöttötuolia. Minusta se lasketaan jo aggressiivisuudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi