Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex haluaa tavata

Vierailija
30.07.2016 |

Exä jätti n. 6 kuukautta sitten. Meillä oli sellainen parisuhde, mistä olin ihan aina haaveillut: yhteiset arvot, yhteiset päämäärät, yhteisiä haaveita jne. Suhdetta takana 2,5 vuotta ja kuvittelin naimisiinmenon koittavan muutaman vuoden sisään. Kaikki musertui yhtenä iltana, kun mies jätti aivan puskista. Olin paskana ja katkaisin kaikki välit, tunsin niin suurta vihaa sitä ihmistä kohtaan.

Erosta on nyt aikaa vajaa puoli vuotta ja törmäsimme ensimmäistä kertaa eron jälkeen festareilla. Kummallakin oli uudet seuralaiset, joten emme jutelleet toisillemme vaan ainoastaan moikkasimme. Nyt ex soitti mulle ja sanoi, että haluaa selvittää meidän välit niin, että en vihaisi häntä. Että hän ei kuulemma uskaltanut tulla juttelemaan mitään, vaikka olisi halunnut jutella.

Mielipiteitä: haaveileeko yhteenpaluusta vai voiko ihan viattomasti haluta vain varmistaa, että en vihaa häntä? Sanoi, että meidän pitäisi mennä kahville ja puhua asiat halki niin että voitaisiin jatkossa törmätä toisiimme rennommin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon en saanut koskaan mitään syytä. Sen verran kuulin miehen parhaalta kaverilta, että kolmansia osapuolia ei eroon liittynyt vaan exä jotenkin ahdistui kun suhde alkoi syvenemään. -ap

Vierailija
2/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vain paremmin omantunnon itselleen ja tuntea itsensä hienoksi ihmiseksi ja ihailla itseään, kun jalosti teki ns oikein ja jutteli. Voi kuitenkin aika paljon hajottaa sua tavata veikkaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä exää lähettämään sähköpostilla selitys eron syistä. En itse haluaisi kuunnella kasvotusten ja ehkä itkisinkin ja nolottaisi.

Vierailija
4/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vain paremmin omantunnon itselleen ja tuntea itsensä hienoksi ihmiseksi ja ihailla itseään, kun jalosti teki ns oikein ja jutteli. Voi kuitenkin aika paljon hajottaa sua tavata veikkaisin.

Ja yrittää ehkä saada piparia pitkän tauon jälkeen. 

Vierailija
5/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin itsekin. Olen kuitenkin edelleen tietyllä tavalla kiinni exässä: alitajuntaisesti ajattelen että vielä joskus (vaikka sitten 10v päästä) menen naimisiin hänen kanssaan. Aivan kamala edes myöntää tätä, sillä olen muutaman kuukauden tapaillut yhtä ihanaa uutta miestä. Silti tästä nykyisestä tapailusuhteesta puuttuu se jokin, mikä exän kanssa oli. Se oli suurta rakkautta. Ainakin omasta puolestani. :/ Mietin juurikin tuota, että ottaako mun erosta toipuminen takapakkia, jos suostun kahville. -ap

Vierailija
6/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä exää lähettämään sähköpostilla selitys eron syistä. En itse haluaisi kuunnella kasvotusten ja ehkä itkisinkin ja nolottaisi.

Tuntuisi naurettavalta vaatia tota sähköpostia. Mutta samaa pelkään, että itku tulee jos nähdään. Sitä en haluaisi, sillä en halua exälle sitä tyydytystä, että näkee kuinka paskana olin ja olen tietyllä tapaa edelleen. -ap

Vierailija
7/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä halusi puolen vuoden jälkeen takaisin kun näki että mulla oli jo uus.

Vierailija
8/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä ero tuli, kun ex oli pettänyt ja halusi erota. Luonnollisesti olin hajalla ja suurta vihaa täynnä. Otti myöhemmin yhteyttä, kun halusi jotain olemattomia tavaroita minun luotani ja nähdä ja selitellä... No, minulla oli jo uusi mies, josta ex ei ilmeisesti tiennyt. Sanoin, että voi tulla hakemaan tavaroitaan, mutta mä en ollutkaan kotona, vaan uusi mieheni oli häntä vastassa. Ei ottanut yhtä ainutta tavaraansa mukaan, vaikka olin hänen kamansa pakannut muovipussiin, jonka nykyiseni piti antaa. Tais tulla kiire pois... Ei ollut sellaiset tavarat mielessä hänellä 😅 yleensä, jos exä ottaa yhteyttä hänellä on jotain taka-ajatuksia. Tai jospa exäsi on sitten niin hyväksynnän tarpeessa, että haluaa puhdistaa huonoa omatuntoaan?

Vierailija
9/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotko sä että palaisitte yhteen? Tapaaminen voi tuntua pienoiserolta jos se ei haluakaan. Mä pääsin suuresta rakkaudestani irti kun muutin toiselle puolelle Suomea. Sitä ennen olin vuoden roikkunu jotenkin siinä suhteessa ja me tavattiin aina ajoittain ja törmättiin ja plaaaaaa. Kun sitten tapasin exäni (meillä on yhteisiä kavereita) kun olin asunut puoli vuotta poissa, hämmästyin sitä että mä en ajatellutkaan exää enää minään unelmien miehenä. Mä aattelin tulevaisuutta jo jonkun ihan muun kanssa, vaikka mulla ei vielä sillon ketään muuta ollutkaan.

Jos sä toivot vielä että teistä tulee jotain mutta oikeasti uskot ettei niin tule tapahtumaan niin ei kannata tavata. Mulla ei ole koskaan yhteenpaluu onnistunut kenenkään kanssa. Jotakin se ero särkee niin perustavanlaatuisella tavalla.

Vierailija
10/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jätti sinut toisen takia, oli salasuhde tms ja nyt asiasta huono omatunto. Haluaa avautua.

Vierailija
11/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä halusi puolen vuoden jälkeen takaisin kun näki että mulla oli jo uus.

Mullakin on käynyt kahdesti näin

Vierailija
12/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erositte 6 kk sitten ja oot jo muutaman kuukauden tapaillu jotain toista?

Vierailija
13/13 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi tavata miestä ihan uteliaisuudesta? Parempi puhua asiat läpi kuin miettiä suhteen mysteeriä loppu elämä. Ei sun tarvitse esittää mitään, ole oma rehellinen itsesi. Jos juttu on lopullisesti ohi, on aivan yksi hailee, mitä ex sinusta ajattelee ( siis oletko päässyt yli vai et)