Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö liian kiltin miehen?

Vierailija
30.07.2016 |

Minulla on kiltti mies. Liian kiltti ja vielä pahempaa, ehkä jopa naismainen. Luonteeltaan todella varovainen ja huolehtiva.

Nyt viimeisimpänä mies on alkanut pelkäämään ampiaisia. Hyppii ja huitoo aivan paniikissa. Toki ymmärrän, että jos pelottaa niin sitten pelottaa eikä sille mitään voi. Silti julkisilla paikoilla ympäriinsä sinkoileva aikuinen mies nolottaa.

Flunssat ja päänsäryt ovat miehelle kuolemaksi, mihinkään ei pysty vähääkään sairastaessaan. Pienimmästäkin asiasta pitää lähteä lääkäriin.

Mies on kouluttautunut naisvaltaiselle alalle ja sen jälkeen tilanne on vain pahentunut. Ystävien kesken ollessamme mies viihtyy enemmän meidän naisten seurassa kuin muiden miesten kanssa.

Mies on muuten aivan ihana. Paras isä lapsillemme mitä voi olla. Huumorintajumme osuu yksiin ja pidämme samoista asioista. Emme riitele ikinä, ja hän on uskollisin ihminen mitä tiedän. Ei juo, ei huuda, ei ole missään määrin väkivaltainen. Kuitenkin olen huomannut, että seksuaaliset haluni häntä kohtaan ovat kadonneet täysin. Ajauduin pettämään. Mies antoi anteeksi ja olemme yrittäneet saada suhteemme kuntoon. Rakastan häntä kyllä, mutta en intohimoisesti, kuten kuuluisi (vai kuuluisiko?).

Mitä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana, kiltti mies. Joskus toivoin että hän olisi "rajumpi rakastaja", kunnes tajusin, että mieshän on tosi kiltti ja huomaavainen myös seksin suhteen. Tekee kaikkensa nautintoni eteen. Jos pyydän olemaan raju, niin on.

Vierailija
2/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kuvioon, että on vielä aisurikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma tosiaan onkin enemmän seksissä.. Haluaisin määrätietoisen miehen edes sinne sänkyyn. Olen kertonut miehelleni pitäväni kovemmista otteista, mutta tuollainen toiminta ei tule häneltä luonnostaan, hän kun on romanttinen ja hellä ihminen. Nauttisin siitä enemmän, jos tietäisin hänenkin nauttivan.

ap

Vierailija
4/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jättäisi. Miehesi kuulostaa aivan ihanalta ja hyvä vain, että uskaltaa näyttää pelkonsa ja haavoittuvaisuutensa avoimesti. Se viestii hyvästä itsetunnosta. Ehdottomasti mieluummin "liian" kiltti ja huomaavainen mies, kuin kontrolloiva, päällekäyvä ja huonokäytöksinen apina.

Vierailija
5/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Pitäähän lapsille näyttää ajoissa mitä kiltille miehelle käy

Vierailija
6/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä. Ihan oikeasti kiltti mies on parempi pitkällä aikavälillä kuin joku tulinen "jännä". Miehesi kanssa et polta sormiasi, vaikka joslus vähän tylsistyisitkin. Usko, olen kokeillut, persiilleen menee.

Vierailija
7/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tuli sinulle yllätyksenä avioliiton ja muutaman lapsen jälkeen?

Vierailija
8/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman etuoikeutetuimman ihmisen, suomalaisen raivopääfeminismin pilaaman valkoisen naisen ongelmia.

Afganistanilaiset naiset saavat jännämiehiä ihan ilman omaa mielipidettään.

Vierailija
9/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman etuoikeutetuimman ihmisen, suomalaisen raivopääfeminismin pilaaman valkoisen naisen ongelmia.

Afganistanilaiset naiset saavat jännämiehiä ihan ilman omaa mielipidettään.

Ensin ovat itse kuohinneet miehet ja sitten kumminkin haluavat rajua rakastajaa.

Vierailija
10/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään "tulisuus" parisuhteessa ei kestä ikuisesti. Yleensä hiipuu noin parissa vuodessa, tämä on ihan aivokemiallinen juttu. Mieti ap, mitkä asiat ovat niitä, joista sinulle rakentuu miehen kanssa vakaa ja onnellinen loppuelämä. Miehessäsi on ne kaikki. Yritä nyt herrajumala olla kiitollinen tuosta helmestä, joka sinulla on. Toki voit halutessasi rikkoa lastesi perheen, ottaa jonkun jännämiehen, vaihtaa sen parin vuoden päästä uuteen jne.

Vierailija
11/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet saanut omat itsekkäät halusi toteutettua , miehen mahdollistamana ja maksamana.

Nyt pitäisi sitten saada omaisuus erossa ja ottaa jännämies?

Kyllä suomalaiset naiset osaavat olla kuvottavia kusipäitä ja selkäänpuukottajia.

Oma etu ensin, millään muulla, tai kenelläkään muulla ei ole mitään väliä.

Vierailija
12/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, ne tosiaan saavat ajattelemaan. Tutustuessamme 15 vuotta sitten mies oli erilainen, ehkä vuodet ovat tuoneet sen pehmeämmän ja aidon luonteen esiin.

Olen itse tulisempi luonne, joten joskus kaipaisin edes pientä särmää suhteeseen. Emme siis ole riidelleet ikinä, ei edes silloin kun salasuhteeni tuli ilmi.

Ap

Vierailija
13/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ylläolevaan vastaten, miehellä ei ole omaisuutta. Lähinnä vaan velkaa. Raha ja varallisuus ei kiinnosta.

ap

Vierailija
14/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ei tule olla kiltti kuten ei naisenkaan

Vierailija
15/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista, ne tosiaan saavat ajattelemaan. Tutustuessamme 15 vuotta sitten mies oli erilainen, ehkä vuodet ovat tuoneet sen pehmeämmän ja aidon luonteen esiin.

Olen itse tulisempi luonne, joten joskus kaipaisin edes pientä särmää suhteeseen. Emme siis ole riidelleet ikinä, ei edes silloin kun salasuhteeni tuli ilmi.

Ap

Sääliksi käy hyvää miestä tuollainen petturin kumppanina, voi luoja eikö sua edes hävetä?

Suomalaisilla akoilla on pää sekaisin kuin haminan kaupunki.

Vierailija
16/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikuttaa siltä että hyväksikäytät kilttiä ihmistä ja koetat saada hänen ennestään huonon itsetunnon alas. Jos mies ei suutu pettämisesestäsi hän ei varmaan välitä sinusta oikeasti.

Vierailija
17/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ikinä jättäisi!

Kiltteys ja kunnollisuus on mulle miehen tärkeimmät ominaisuudet. Sun miehessä tuntuu olevan paljon muutakin hyvää.

Vierailija
18/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan jätä liian kilttiä, mutta voi olla ettei kiltti osaa oikein pitää puoliaan kun vähän rajumpi tulee ja alkaa piirittää naistaan ;))))

Vierailija
19/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuosta enää ehjää saa, kun petit.

SItä ihmettelen, miksi usein sanotaan kiltti, kun tarkoitetaan aloitekyvytöntä.

Vierailija
20/22 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä kerran olet se tulinen luonne, niin mitä, jos koittaisit ihan itse olla se oman elämäsi "äijä" ja olisit iloinen pehmeästä kumppanista rinnallasi, suojelisit ja olisit hänen tukenaan. Niin minä ainakin teen mielelläni, jollei mies ole kaikilla elämän osa-alueilla se maailman vahvin.

T. Nainen 28v