Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku AIKUISTEN oikeasti mennyt naimisiin rikkaan amerikkalaisen tai englantilaisen miehen kanssa?

Vierailija
30.07.2016 |

Siis tavannut vaikka työpaikalla (missä???) tai netin kautta? Siis oman ikäisen miljonäärin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel-Nyc on ainakin, päiväunissaan.

Vierailija
2/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suomalainen miljonääri kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on ollut täällä jo 8 minuuttia,eikä heluna ole VIELÄKÄÄN ilmoittautunut?!?

Vierailija
4/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Harrodsin omistajan vaimo ollut suomalainen. Samoin Patrick Swayzen.

Vierailija
5/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaus on ollut täällä jo 8 minuuttia,eikä heluna ole VIELÄKÄÄN ilmoittautunut?!?

Sun elämän täytyy olla aika tyhjää ja surullista. Vielä enemmän, jos kuvittelit, että tuo oli hauskaa.

Vierailija
6/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, minkämaalaisen vain? Onko?

Vierailija
7/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos te naiset edes joskus yrittäisitte ansaita niitä euroja, miljoonista puhumattakaan, muutenkin kuin perseellänne? Ei taida onnistua?

Vierailija
8/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus siis toisen inspiroimana, jossa 23-vuotiasijaitsi kyseli missä tavata tällaisia varakkaita miehiä.

Onko kellään oikeasti tuollaista kokemusta?

Vierailija
9/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, amerikkalaisen miljonäärin kanssa - ei kyllä mitenkään kuuluisa tai rikkaimpien listoilla keikkuva mies.

Tavattiin Euroopassa kavereiden kautta ja oltiin kaukosuhteessa pari vuotta kunnes muutin Yhdysvaltoihin ja menimme naimisiin.

Olen itse ihan tavallisesta perheestä, en ole mikään missi enkä edes työelämässä menestynyt.

Vierailija
10/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, minkämaalaisen vain? Onko?

Minäkin tunnen yhden suomalaisen parin. Miehestä tuli monimiljonääri tosin vasta nelikymppisenä eli rouvan piti roikkua mukana aika kauan, tosin kotirouvana, onneksi ilman avioehtoa, kun olivat niin nuorena naimisiin menneet. Kestätkö odotella sen aikaa ja ottaa riskin?

Vierailija
11/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, amerikkalaisen miljonäärin kanssa - ei kyllä mitenkään kuuluisa tai rikkaimpien listoilla keikkuva mies.

Tavattiin Euroopassa kavereiden kautta ja oltiin kaukosuhteessa pari vuotta kunnes muutin Yhdysvaltoihin ja menimme naimisiin.

Olen itse ihan tavallisesta perheestä, en ole mikään missi enkä edes työelämässä menestynyt.

Etkä ole Hel-Nyc?

Vierailija
12/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ainakin 80 prosenttia rikkaista amerikkalaisista ja englantilaisista miehistä on avioliitossa, joten kyllä joku niiden kanssa on naimisiin mennyt.

Vierailija
13/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri on miljonääri ja tapasi ex vaimonsa työpaikalla. Nyksän tapasi työmatkalla ulkomailla, vissiin ihan baarissa. Mun ex-työkaveri on miljonääri ja tapasi ex tyttöystävän työpaikalla ja nyksänsä työpaikalla. Sanoisin että työpaikalta niitä löytää. :D

Vierailija
14/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos te naiset edes joskus yrittäisitte ansaita niitä euroja, miljoonista puhumattakaan, muutenkin kuin perseellänne? Ei taida onnistua?

Itse taidan olla aika epänaisellinen siinä, että koen innostavaksi itse ansaita rahani. Kaikki työtoverini nykyään ovat miehiä. Ja koen olevani jotenkin outo ja epänaisellinen sen takia. Vaikka ulkonäköä ei puutukaan.

Kysyin vain tuon toisen avauksen innoittamana, jossa joku tällaiseen halusi.

Vierailija
15/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset kehumassa maksullisuuttaan.

Vierailija
16/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole, mutta tunnen kyllä varakkaan amerikkalaisen. Sitä en tiedä, onko miljonääritasoa, mutta joka tapauksessa hyvin toimeentuleva. En näe mitään syytä, etteikö joku suomalainen nainen voisi häntä kiinnostaa. Aika tavallinen tyyppi on.

Miksi se olisi mahdotonta? Elättekö te itse niin suppeaa elämää, että koette tuollaisen jotenkin ihan utopistisena?

Vierailija
17/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kaveri on miljonääri ja tapasi ex vaimonsa työpaikalla. Nyksän tapasi työmatkalla ulkomailla, vissiin ihan baarissa. Mun ex-työkaveri on miljonääri ja tapasi ex tyttöystävän työpaikalla ja nyksänsä työpaikalla. Sanoisin että työpaikalta niitä löytää. :D

Paremminkin sun teksti todisti sen ettei niitä kannata sieltä etsiä, oli niin monta exää ja nyksää ja exän nyksää, että menin jo sekaisin...

Vierailija
18/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuulla näistä kokemuksista. Itse ehkä tavallaan "epäonnistuin" tässä, kun USA:assa asuva todistaa rikas britti-aussi ex päätyi olemaan ex. Toisaalta en usko, että olisin kovin onnellinen hänen kanssaan sen verran tiukasti oli rahan perään.

Joten nyt joudun ihan itse ansaitsemaan rahani. Melkein kaikki, joiden kanssa olen töiden kautta yhteydessä, ovat miehiä. Vaimot kotona. Kyllähän se vähän omituiselta joskus tuntuu.

Itsekin siis parisuhteessa, mutta vaikka mies on varakas ja antelias, tuntuisi hänestä varmaan omituiselta jos jäisin elämään hänen rahoillaan.

Vierailija
19/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Kaikki niiden rikkaiden amerikkalaisten ja englantilaisten miesten vaimot.

Vierailija
20/32 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että ainakin 80 prosenttia rikkaista amerikkalaisista ja englantilaisista miehistä on avioliitossa, joten kyllä joku niiden kanssa on naimisiin mennyt.

Niin, mutta oman tuttavapiirin kokemusten mukaan eka kierroksella hakenut sen vaimokkeen samasta yhteiskuntaluokasta jotta avioliitosta on hyötyä - eli varakas suku, oikeat koulut, yms.

Ehkä kakkos- tai kolmoskierroksella sitten etsitään nuorempaa ja köyhempikin käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän