Onko joku AIKUISTEN oikeasti mennyt naimisiin rikkaan amerikkalaisen tai englantilaisen miehen kanssa?
Siis tavannut vaikka työpaikalla (missä???) tai netin kautta? Siis oman ikäisen miljonäärin?
Kommentit (32)
Eikö suomalainen miljonääri käy? Mun pikkusisko on naimisissa sellaisen kanssa. Heppu sai mummultaan perinnöksi osakesalkun ja mummu oli myötätunnossaan tankannut salkkuun taajuusmuuntajia valmistavaa Vaconia koska se oli jonkun mummun entisen työtoverin kumminkaimansiskonserkun yritelmä joskus vuonna kivi ja vasara kun mummeli oli työelämässä vielä. No uppista vaan kun iso monialayritys osti Vaconin pari vuotta sitten ja siskon mies huomasi olevansa miljonääri tekemättä yhtään mitään.
Julkkiksista moni on löytänyt rikkaan. Maarit Leso (ex-missi) on naimisissa Reutersin pääjohtajan kanssa. Armi Kuusela nai diplomaatin toisella kierroksella. Heli Vaaranen on sanonut, että hylkäsi miljonäärien kosinnat. Kaarina Leskinen oli naimisissa rikkaan britin kanssa, elätti Kaarinaa vielä eron jälkeenkin. Näillä kaikilla naisilla missitausta.
Vierailija kirjoitti:
Siis tavannut vaikka työpaikalla (missä???) tai netin kautta? Siis oman ikäisen miljonäärin?
Aikuisten oikeastiko?
Kukaan ei ole tietenkään mennyt. Ne ovat kaikki naimattomia ne miljonäärit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten oikeastiko?
Kukaan ei ole tietenkään mennyt. Ne ovat kaikki naimattomia ne miljonäärit.
Heh heh. Tarkoitin siis suomalaisia taviksia tällä palstalla. Kun joku tuolla kyseli vinkkejä.
Kuten sanoin, oman kokemukseni mukaan eka kierroksella nämä menevät naimisiin hyödyttääkseen uraansa, eli vaimo rikkaasta ja vaikutusvaltaisesta suvusta, sopivasta sosiaalisesta asemasta. Eli ei mitään suomalaista tavista.
Myöhemmillä kierroksilla sitten nuoruus ja ulkonäkö saattavat painaa enemmän kuin "oikea" tausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveri on miljonääri ja tapasi ex vaimonsa työpaikalla. Nyksän tapasi työmatkalla ulkomailla, vissiin ihan baarissa. Mun ex-työkaveri on miljonääri ja tapasi ex tyttöystävän työpaikalla ja nyksänsä työpaikalla. Sanoisin että työpaikalta niitä löytää. :D
Paremminkin sun teksti todisti sen ettei niitä kannata sieltä etsiä, oli niin monta exää ja nyksää ja exän nyksää, että menin jo sekaisin...
En mä nyt tiedä, tässä kuitenkin on molempien miesten suhteet noin 20 vuotiaasta nykypäivään eli 30 vuoden suhteet. Harvalla se puolison valinta kerta laakista onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveri on miljonääri ja tapasi ex vaimonsa työpaikalla. Nyksän tapasi työmatkalla ulkomailla, vissiin ihan baarissa. Mun ex-työkaveri on miljonääri ja tapasi ex tyttöystävän työpaikalla ja nyksänsä työpaikalla. Sanoisin että työpaikalta niitä löytää. :D
Paremminkin sun teksti todisti sen ettei niitä kannata sieltä etsiä, oli niin monta exää ja nyksää ja exän nyksää, että menin jo sekaisin...
En mä nyt tiedä, tässä kuitenkin on molempien miesten suhteet noin 20 vuotiaasta nykypäivään eli 30 vuoden suhteet. Harvalla se puolison valinta kerta laakista onnistuu.
Minkä alan työpaikka ja missä maassa?
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta oman tuttavapiirin kokemusten mukaan eka kierroksella hakenut sen vaimokkeen samasta yhteiskuntaluokasta jotta avioliitosta on hyötyä - eli varakas suku, oikeat koulut, yms.
Ihan varmasti on myös niitä, jotka eivät tuollaista edes etsi. Ihan niin kuin Suomessakin, monet pariutuvat jo opiskeluaikoina ennen kuin kumpikaan osapuoli on rikas. Aina on niitä, jotka ovat sukunsa ensimmäisiä korkeakoulutettuja, ja joilla ei ole takanaan mitään perittyä rahaa tai suhteita.
En ole nainut, mutta, kuten siinä toisessa ketjussa sanoin, tunnen sellaisia kyllä monta. Aika monet niistä hakevat "sopivaa" vaimoa, mitta ei se tarkoita välttämättä perhetaustaa, vaan nykyistä asemaa/koulutudta/suuntautuneisuutta ja tulevaisuudennäkymiä uralla. Eli ulkonäöltään vallan tavis suomalaisnainen vallan tavallisella perhetaustalla on ihan ok, jos näyttää siltä, että tällä tyypillä on Tulevaisuus. Jos taas on "pelkkää ulkonäköä" ei varmaan kauheasti kiinnosta. Siis useimpia. Aina löytyy joku poikkeuskin.
Eikö se ole länsimaissa jo tosi harvinaista että nyt enää kukaan olisi sukunsa ensimmäisen korkeakoulutettu? Itse en ole koskaan edes tavannut tällaista ihmistä.
Kyllähän nykyään kaikki ovat vähintään toisessa sukupolvessa yliopistokoulutettuja. Itse tiedän varmasti, että oma sukuni on ollut yliopistokoulutettuja vähintään 100 vuoden taakse, eli 1900 -luvun alkuun.
Minä menin naimisiin hyvin toimeentulevan amerikkalaisen miehen kanssa. Ei ollut rikas. Myöhemmin anoppi kuoli ja tajusin vahingossa naineeni miljonäärin.
Heh heh. Tarkoitin siis ihan suomalaisia taviksia, kun joku sellainen tuolla tällaista havitteli.