Täällä on kyllä käsittämättömän paljon isorintaisia naisia
Kukahan ostaa ne kaikki ketjuliikkeiden a-c-kupit, kun suomalaisen naisen koko näyttää olevan jossain j:n tienoilla.
80e ja luulin olevani isorintainen
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei iso kirjain rintaliivikoossa tarkoita että rinnat olisivat mitenkään valtavat tai edes keskikokoa suuremmat. Tämä on yleinen väärinkäsitys.
Mitä isompi kirjain, sitä isommilta rinnat näyttävät muuten saman kokoisella ihmisellä. Ei siinä ole mitään väärinkäsitystä. Esim. koon 70B rinnat ovat paljon pienemmät kuin 70J.
Te, jotka yritätte väittää olevanne pienirintaisia 70J-rintsikoilla aina vertaatte itseänne esim. 85J-kokoisiin. Onko mitään järkeä verrata ihan eri kokoiseen ihmiseen?
Kuppikoko se on, mitä leikkauksissakin lisätään (ei ympärysmitta), ja mitä isompi kirjain, niin sitä suuremmat tissit.
Jos mies haluaa isorintaisen naisen, niin hän valitsee 70E:n ennemmin kuin 80B:n, vaikka tuolla jälkimmäisellä olisi teoreettisesti enemmän massaa rinnoissaan, ja tämä valinta johtuu siitä, että 70E:t näyttävät isommilta (=tulevat rintakehästä ulos enemmän).
Vierailija kirjoitti:
Mitä pienempi on numero (esim.60) ja suurempi kirjain (esim. H) sitä suuremmat rinnat. Esim. 85E ei ole mikään suuri kuppikoko, mutta kertoo sen, että henkilöllä on ylipainoa. Kun taas 60H koon rinnat ovat suuret ja henkilö on hoikka.
Paitsi ettei tämäkään pidä paikkaansa. Esim. itse kun olen lyhyt ja lihava ja tyttäreni pitkä ja hoikka, äitini minun pituiseni lyhyt ja laiha kuin perkele. Ja mulla siis pienin rintsikanympärysmitta.
20
Mitä pienempi on numero (esim.60) ja suurempi kirjain (esim. H) sitä suuremmat rinnat. Esim. 85E ei ole mikään suuri kuppikoko, mutta kertoo sen, että henkilöllä on ylipainoa. Kun taas 60H koon rinnat ovat suuret ja henkilö on hoikka.