Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on kyllä käsittämättömän paljon isorintaisia naisia

Vierailija
30.07.2016 |

Kukahan ostaa ne kaikki ketjuliikkeiden a-c-kupit, kun suomalaisen naisen koko näyttää olevan jossain j:n tienoilla.

80e ja luulin olevani isorintainen

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on väärän kokoiset liivit.

Vierailija
2/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jossain isorintaisten ketjussa mainitsin olevani 80E ja kuulin, että ei se mikään iso ole. :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa tuossa on vain ympärysmitta.

Vierailija
4/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on läskien kokoontumisajot. Ai niin eiku kaikki on hoikkia ja isot tissit.

Vierailija
5/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mulla kans tissit koko 80E ja en oo kyllä noita ikinä pitänyt isoina.

Vierailija
6/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi "käytät väärän kokoisia rintaliivejä"-jankkaaja on idiootti. Wannabe-isorintainen, joku a-kuppi tai perusläski.

Vierailija
7/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuliikkeet myy väärän kokoisia liivejä. Ei iso kirjain rintaliivikoossa tarkoita että rinnat olisivat mitenkään valtavat tai edes keskikokoa suuremmat. Tämä on yleinen väärinkäsitys. Esim. mieheni luuli kuppikokoni olevan B, se on oikeasti E.

Vierailija
8/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mulla kans tissit koko 80E ja en oo kyllä noita ikinä pitänyt isoina.

Sama, ei nää nyt mitkään valtavat ole, mut kyllä mä rehellisesti voin sanoa että haluaisin paljon pienemmät ja sirommat. 

Vierailija
9/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin nuori, kaikilla nuorilla normaalipainoisilla naisilla oli a-b-kupit, äidillänikin monta synnyttäneellä b-kupit, ja olen joskus lukenut että a on pieni, b on normaali ja c on iso. Nykynuorilla on kuppikoko kasvanut kaikenpainoisilla, ystävättäreni joka on myynyt ikänsä rintaliivejä on vahvistanut sen huomioni ja jostain lehdestäkin olen siitä lukenut. Luulen että e-pillereiden hormonien jouduttua vesistöön ja sitä myöden takaisin ihmisiin vaikuttaa paitsi miesten sperman laadun heikkenemiseen, myös nuorten sukupolvien naisten rintojen koon kasvuun. Tuntuma on, että kun vertaa 70-luvulla syntyneitä, ja 90-luvulla syntyneitä, niin siinä se ero on tapahtunut.

Itsellänikin olisi korkeintaan se b-kuppi jos olisin hoikka, nyt lihavana on c95 ok koko, 30kg sitten oli c85, siitä hoikempana oli b80.

Vierailija
10/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on 180cm, 20kg ja ÖÖ-kuppi, rinnanympärys 63838.

Vierailija
11/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on myös kaikki ammatiltaan kirurgeja, lakimiehiä, lääkäreitä ynnä muita, kaikilla on reilusti keskipalkkaa isompi palkka, on isot asunnot ja autot, on pelit ja pensselit. Ihmiset on pitkiä ja hoikkia, hiukset on pitkät ja paksut. Lapset on kilttejä ja hyvin kasvatettuja. Täällä av:llä on aina menossa hyvien ihmisten kokoontumisajot.

Vierailija
12/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoot tuntuvat olevan monille hepreaa. Sitkeästi kuvitellaan että a-kuppi on pieni ja dd suurin mahdollinen. Unohdetaan, että pelkkä kupin kirjain ei kerro rintojen koosta juuri mitään.

Vierailija
13/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on myös kaikki ammatiltaan kirurgeja, lakimiehiä, lääkäreitä ynnä muita, kaikilla on reilusti keskipalkkaa isompi palkka, on isot asunnot ja autot, on pelit ja pensselit. Ihmiset on pitkiä ja hoikkia, hiukset on pitkät ja paksut. Lapset on kilttejä ja hyvin kasvatettuja. Täällä av:llä on aina menossa hyvien ihmisten kokoontumisajot.

Äläkä unohda, että kaikkien miehillä on vähintään 20-senttinen penis.

Vierailija
14/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta kuhisee läskejä, päättele siitä jotakin. Minäkin olen läski, painoa noin 10 kg ylimääräistä ja 20 kg ihannepainoon. Läskitissini ovat kokoa 75DD. Normikoko 70C, minkä koin paljon paremmaksi ja kropan muihin mittasuhteisiin sopivammaksi. Ei auta kuin laihduttaa.

Tissien kippokoko on aikuisiällä ollut kaikkea A:sta E:n. Voin kokemuksesta sanoa, että mitä pienemmät, sen parempi.

Vierailija
15/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä olen AA-A!

Eli 75A tai 75AA.

(Mutta Changen liiveissä mulla tietysti on B-kuppi ja ympärys 65-70.)

Vierailija
16/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, minä olen AA-A!

Eli 75A tai 75AA.

(Mutta Changen liiveissä mulla tietysti on B-kuppi ja ympärys 65-70.)

Ainiin, en ole läski. Paitsi että läskiys ei suurentaisi mun tissejä, koska niissä ei juuri ole rasvakudosta. Vain imetys ja raskaus on suurentanut.

Vierailija
17/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppikoot tuntuvat olevan monille hepreaa. Sitkeästi kuvitellaan että a-kuppi on pieni ja dd suurin mahdollinen. Unohdetaan, että pelkkä kupin kirjain ei kerro rintojen koosta juuri mitään.

Tämä on niin totta. Sitkeästi käytetään sitä 75B kokoa, vaikka olisi epämukava päällä ja syytetään rintaliiviteollisuutta epämukavien liivien valmistamisesta.

Vierailija
18/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai dd-kuppia pidetään isona, kun se on useimmissa liikkeissä se isoin koko

Vierailija
19/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummia harha käsityksiä. Mun koko on 70I ja en mä nyt niin isotissinen ole. Ihan tavan tallaaja.

Vierailija
20/24 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin jossain isorintaisten ketjussa mainitsin olevani 80E ja kuulin, että ei se mikään iso ole. :O

Itse olen kokoa 75E ja minulla on isot tissit. Tyttäreni on kokoa 80E ja hänelläkin on isot tissit. 

Äitini on kokoa 80B, hänellä on pienehköt tissit. 

Isoäitini tissit ovat napansa molemmin puolin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme