Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi teidan suhteessa jos eroaisitte saisi todennakoisesti nykyista tasokkaamman seuraavan puolison ja miksi

Vierailija
30.07.2016 |

Kerro molempien ika ja sukupuoli. Ja jos tilanne on muutunut vuosien varella se kiinnostaisi myos.

Ison firman tuttu toimitusjohtaja erosi. Uusi nainen jonka kanssa syksylla haat on 17 vuotta nuorempi upea kaunotar. Heilla todella mies nosti tasoaan erossa exalla ei ole mennyt kovin hyvin. Kun nainen on 45+ alkaa vaihtoehdot olla hyvien miesten suhteen melko vahaiset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta!! N52

Vierailija
2/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään taso? Vain ulkonäkö, kuten esimerkissä? Seuraavan puolison älykkyydellä, menestyksellä ja varakkuudella ei ilmeisesti ole merkitystä?

Uskon mieheni pärjäävän suhteessa paremmin seuraavalla kierroksella. Olen varakas ja meillä on avioehto. Mies voi hyvinkin löytää uuden mukavan elämän mahdollistajan, itse en usko löytäväni vastaavaa hyötysuhdetta ihan helposti itselleni :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 joten eiköhän se ole selvää, että yksin olisin loppu ikäni. Tuskinpa edes kovin aktiivisesti etsisin ketään. Mieheni on minua 5 v nuorempi, hän varmaan saisi helpostikin uuden puolison.

Vierailija
4/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta etta minulla menisi vaimoa paremmin. Vaimo on hoikka ja kaunis mutta nelikymppinen mies jolla iso palkka ja semi-sixpack: nuoret kauniit naiset  tuntuvat kovasti kiinnostuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi