Miksi komeita miehiä on niin vähän?
Kuljen kaupungilla. Vastaan voi tulla vaan 2 pantavan näköistä miestä ja 100 pantavan näköistä naista.
Lasken vaan ne joita luulen yli 18v.
Mieluummin panisin mamua kuin suomalaista läskiä ja kaljua valkoihoista (lähes albiino) ukkoa.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mamut ovatkin komeita.Lapsillekin periytyy hyvät piirteet.
Nii monet on. Mun isä esim on algerialainen ja oon saanu hyvii piirteit siltä 😊
Ei niillä hyvillä piirteillä tee juuri mitään, jos on 135kg. Ellei hyväksi piirteeksi lasketa, että tykkäät trukeista, joiden avulla pääset ulos.
Aina voi laihduttaa mutta rumalle naamalle ei voi mitään ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuljen kaupungilla. Vastaan voi tulla vaan 2 pantavan näköistä miestä ja 100 pantavan näköistä naista.
Lasken vaan ne joita luulen yli 18v.Mieluummin panisin mamua kuin suomalaista läskiä ja kaljua valkoihoista (lähes albiino) ukkoa.
Normaali nainen pitää 20% miehistä keskimääräistä kauniimpana.
Koska olet ronkeli homoseksuaaliksikin.
Vierailija kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta se on.Tummapiirteisen ja vaaleaihoisen lapsesta tulee kaunein.Suomalainen mies oli ennen tunnetusti se paras.Palstaa lukiessa se viimeinen.Palstaa täyttävät ikämiehet sumentuneine aivoineen.Sikäli surkea marginaaliveto siitä parhaasta miesaineksesta
Mun isä on tummapiirteinen valkoihonen algerialainen, äiti vaaleenruskeehiuksinen suomalainen.Ite näytän tältä: http://aijaa.com/qko4eR
Todella nätti!
Kiitos! 😊
Siksi koska naisten mielestä sisin on tärkeintä ja ratkaisee.
mikskähän mä sitä tääl viel ulisen vaik lauantai näin!hei hei
Mulla on sit rima varmaan aika alhaalla kun näin monta hyvännäköistä miestä äsken Turun keskustassa.
Siis suomalaisilla on kylläkin pienet silmät ja omenaposket näyttävät naisillakin aivan yhtä huonolta kuin miehellä.