Miksi komeita miehiä on niin vähän?
Kuljen kaupungilla. Vastaan voi tulla vaan 2 pantavan näköistä miestä ja 100 pantavan näköistä naista.
Lasken vaan ne joita luulen yli 18v.
Mieluummin panisin mamua kuin suomalaista läskiä ja kaljua valkoihoista (lähes albiino) ukkoa.
Kommentit (88)
Paskapuhetta, kyllä minä ainakin näen usein ihan kadulla kävellessä tai kaupassa hyvännäköisiä miehiä. Vai johtuuko se siitä, että olen itse niin ruma, että näen ne sinusta vastenmieliset miehet hyvännäköisinä?
Aina suurissa yleisötapahtumissa sitä oikein yllättyy, kuinka paljon kauniita ihmisiä Suomessa onkaan, niin naisia kuin miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuljen kaupungilla. Vastaan voi tulla vaan 2 pantavan näköistä miestä ja 100 pantavan näköistä naista.
Lasken vaan ne joita luulen yli 18v.Mieluummin panisin mamua kuin suomalaista läskiä ja kaljua valkoihoista (lähes albiino) ukkoa.
Onko Antti tuisku komea? Sekin on homo. Voitte panna toisisnne.
Yksi asia mikä tekee paljon on tyyli ja pukeutuminen. Muutin parisen vuotta sitten Ruotsiin ja ihmettelin, että miten voi kaupungilla kulkiessa koko ajan tulla vastaan silmää miellyttäviä miehiä, kun Suomessa sitä tapahtuu varmaan pari kertaa vuodessa. Sitten tajusin, että se johtuu yleisilmeestä ei niinkään välttämättä komeammista kasvonpiirteistä. Mutta tälläinen itsestä huolehtiminenhan on tunnetusti suomalaismiesten mielestä homostelua..
Totta se on.Tummapiirteisen ja vaaleaihoisen lapsesta tulee kaunein.
Suomalainen mies oli ennen tunnetusti se paras.Palstaa lukiessa se viimeinen.Palstaa täyttävät ikämiehet sumentuneine aivoineen.
Sikäli surkea marginaaliveto siitä parhaasta miesaineksesta
Aloittaja kärsii jonkinlaisesta hyperseksuaalisuudesta? Itse en arvioi jokaista vastaantulijaa pantavuuden mukaan. Saatan kiinnittää komeisiin miehiin huomioni.
Lisäksi aloittaja vaikuttaa aika voimakkaasti semilesbolta ja miesvihaajalta.
Aika huolestuttavan kuuloinen kirjoittelija siis kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Totta se on.Tummapiirteisen ja vaaleaihoisen lapsesta tulee kaunein.
Suomalainen mies oli ennen tunnetusti se paras.Palstaa lukiessa se viimeinen.Palstaa täyttävät ikämiehet sumentuneine aivoineen.
Sikäli surkea marginaaliveto siitä parhaasta miesaineksesta
Mun isä on tummapiirteinen valkoihonen algerialainen, äiti vaaleenruskeehiuksinen suomalainen.
Ite näytän tältä: http://aijaa.com/qko4eR
"Lihavia on maailmassa enemmän kuin alipainoisia – suomalaisten sijoitus ylipainolistalla on parantunut, kun muut ovat lihoneet"
"Suomessa miehet ovat naisia hieman lihavampia. Olemme 40 vuodessa pulskistuneet mutta sijoituksemme maailman lihavuuslistalla on pudonnut monta kymmentä pykälää. Naiset ovat nyt sijalla 120 (ennen 84) ja miehet sijalla 78 (ennen 34)."
http://www.hs.fi/tiede/a1459397689499
"Länsimaiden riesana pidetty lihavuus on paisumassa maailman epidemiaksi. Jo miljardi ihmistä kantaa liikakiloja"
"Länsimaiden riesana pidetty lihavuus on paisumassa maailman epidemiaksi. Jo miljardi ihmistä kantaa liikakiloja"
"Ihmiset paisuvat vähän joka puolella, Aasiassa, Itä-Euroopassa, Lähi-idässä, Oseaniassa, Latinalaisessa Amerikassa. Lihavimmat kansat löytyvät Tyyneltämereltä."
http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/maailma_lihoo
Tiedoksi vaan niille jotka haukkuvat suomalaisia erityisen läskeksi.
Läski, punakka iho max 180cm, yleensä 170-175cm, pienet siansilmät, tyylitajuton. Rööki ja alkoholi. Matala koulutus. Ajamaton parta. Tyhmät jutut. Röhkimisnauru.
Vierailija kirjoitti:
Lasken vaan ne joita luulen yli 18v.Mieluummin panisin mamua kuin suomalaista läskiä ja kaljua valkoihoista (lähes albiino) ukkoa.
Mene keskieurooppaan huoraamaan aivan vapaasti. Ei muakaan kiinnosta nussia mitään 20-vuotiasta pikkutyttö, joka makaa yhtä jäykkänä lahna-asennossa kuin ruumis. Hyi saatana.
Minusta Suomessa on ihan kivan näköisiä naisia ja miehiä. Olen itse tummatukkainen ja ehkä siksi vaaleaveriköt ja punapäät viehättävät erityisesti silmääni (sekä naisissa ja miehissä, itse olen hetero, mutta onhan sitä kaikkia kiva pällistellä :D). Myös se on kivaa, että täällä ei olla liian laittautuneen näköisiä. Tulee luonnonläheinen fiilis.
Ylimääräiset kilot ovat ehkä se suurin kauneusvirhe molemmissa sukupuolissa, ja etenkin vähän vanhemmilla ihmisillä. Nykymuotikaan ei varsinaisesti hivele silmiäni (miehet pukeutuvat telttamaisiin vaatteisiin ja naiset taas vartaloa nuoleviin), mutta näin kesäaikaan on toki kiva katsella nuoria miehiä siisteissä shortseissa ja paidoissa sekä naisia mekoissa.
Ihan samat mongoligeenit teillä suomalaisilla naisillakin on. Suomalaiset ylipäätänsä ootte kaikki hiton rumia.
Siksi kun naisten pitää kiinnittää miehiin jokin tietty status tai ammatti, ennen kun miehet näyttävät naisten mielestä miltään. Keskustassa ei paljon vaikkapa palomiehiä kulje. Pelkkä ulkonäkö ei sytytä naista samalla tavalla kuin miestä.
Vierailija kirjoitti:
Missä on lihaksikkaat suomalaiset miehet? Useimmat on mallia läski tai hintelä!
Nätä näkyy eniten ja mua oksettaa: läski, kalju, parta, iso maha tietty, tupakointi, shortsit ja sandaalit.
Nyt et ole kyllä yhtään kartalla. Lihaksikkaat miehet (ja naiset) ovat nykyään erittäin yleinen näky kaupungilla.
Koska olet lesbo. Ja koska syöt e-pillereitä, jotka sotkevat normaalin hormonitoimintasi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samat mongoligeenit teillä suomalaisilla naisillakin on. Suomalaiset ylipäätänsä ootte kaikki hiton rumia.
Suomalaiset ovat rumia, muttaeivät mongoleja. Saman tapaisen näköisiä kuin ruotsalaiset, saksalaiset, hollantilaiset, britit ym länsi- ja pohjoiseurooppalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat rumia, muttaeivät mongoleja. Saman tapaisen näköisiä kuin ruotsalaiset, saksalaiset, hollantilaiset, britit ym länsi- ja pohjoiseurooppalaiset.
Syystä tai toisesta saksalaiset ovat kaikista eniten suomalaisten näköisiä.
Suomalaisista naisista puolet on ihan hirveän näköisiä. Ylipainoa, hirveetä pukeutumista, lävistyksiä, rumia tatskoja ja kampauksia. Lisäksi olen pannut merkille, että Suomessa asuu aivan helvetisti rillipäisiä naisia.