Miksi komeita miehiä on niin vähän?
Kuljen kaupungilla. Vastaan voi tulla vaan 2 pantavan näköistä miestä ja 100 pantavan näköistä naista.
Lasken vaan ne joita luulen yli 18v.
Mieluummin panisin mamua kuin suomalaista läskiä ja kaljua valkoihoista (lähes albiino) ukkoa.
Kommentit (88)
N17 135 kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta se on.Tummapiirteisen ja vaaleaihoisen lapsesta tulee kaunein.
Suomalainen mies oli ennen tunnetusti se paras.Palstaa lukiessa se viimeinen.Palstaa täyttävät ikämiehet sumentuneine aivoineen.
Sikäli surkea marginaaliveto siitä parhaasta miesaineksestaMun isä on tummapiirteinen valkoihonen algerialainen, äiti vaaleenruskeehiuksinen suomalainen.
Ite näytän tältä: http://aijaa.com/qko4eR
noooo.... ei tuo nyt niin kaunis ole, että kannattais netissä retostella. Ihan vaan sanon hyvällä.
Ei pidä paikkaansa se, että Suomessa ei ole komeita miehiä. Tulin juuri Oulusta ja mun mielestä koko kaupunki oli täynnä komeita nuoria suomalaisia miehiä, enkä puhu nyt mistään mamuista. Ne on mulle liian tummaihoisia ja mustapäisiä, vähän niin kuin mustalaisia. Lisäksi ne on tosi pienikokoisia ja heidän älyssäkään ei ole kehumista. Qstock sai ehkä porukat tulemaan Ouluun vähän joka puolelta Suomea ja se myös näkyi kaupungin katukuvassa. Toki monet paikalliset miehetkin ovat komeita ja onhan Oulussa suomenruotsalaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies oli ennen tunnetusti se paras.Palstaa lukiessa se viimeinen.Palstaa täyttävät ikämiehet sumentuneine aivoineen.
Sikäli surkea marginaaliveto siitä parhaasta miesaineksestaMun isä on tummapiirteinen valkoihonen algerialainen, äiti vaaleenruskeehiuksinen suomalainen.
Ite näytän tältä: http://aijaa.com/qko4eRnoooo.... ei tuo nyt niin kaunis ole, että kannattais netissä retostella. Ihan vaan sanon hyvällä.
Oon saanu AV:lla paljo kehui mun ulkonäöst ja samoi esim ig:ssa,hot or notissa ym et ihsm sun mielipitees :)
Suomalaiset miehet on aina läskejä ja kaljuja. Aito afrikkalainen mies vie jalat alta :)
Komeilla Suomi-miehillä on ollut sen verran sutinaa tänä kesänä etteivät ehdi nyt hengailla kaupungilla. Tyytykää niihin mamuihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuljen kaupungilla. Vastaan voi tulla vaan 2 pantavan näköistä miestä ja 100 pantavan näköistä naista.
Lasken vaan ne joita luulen yli 18v.Mieluummin panisin mamua kuin suomalaista läskiä ja kaljua valkoihoista (lähes albiino) ukkoa.
Olet mies tai lesbo.
Mun ulkomaalainen kaveri (mies) naureskeli että miten Helsingissä voi olla niin paljon jumalaisen kauniita naisia, mutta miehet on mitäänsanomattomia kaljupäitä. Mistään tusinablondeista ja pakkelinaamoista ei ollu kyse. Aloin kiinnittää huomiota ja kyllä täytyy olla samaa miltä, näitä "eripareja" on kaupunki pullollaan. Kai se kulmakynä ja ripsiväri tekee niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite näytän tältä: http://aijaa.com/qko4eRnoooo.... ei tuo nyt niin kaunis ole, että kannattais netissä retostella. Ihan vaan sanon hyvällä.
Sinä algerialaisen ja suomalaisen sekoitus olethan käynyt myös ylioppilaaksi ja valmistunut amk:sta/yliopistosta?
Samaa olen miettinyt. Naisten taso Suomessa paljon kovempi kuin miesten. Miehet ovat toistensa kopioita. Esim. niitä Kasmir-miehiä tulee kadulla jatkuvasti vastaan. Minkä ihmeen takia miehet haluavat näyttää kaikki samalta, sitten on kesällä nämä ylileveät lahkeet shortseissa ja ne sukat puoleen sääreen. Itse en osaa pukeutua, mutta joku järki sentään.
t. mies, enkä ole edes homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä algerialaisen ja suomalaisen sekoitus olethan käynyt myös ylioppilaaksi ja valmistunut amk:sta/yliopistosta?
Niinku näät mun nimimerkist nii on vast 17 eli en oo voinu tehdä viel mitää noist. Oon lukios ja abivuosi alkamassa. Sen jälkee pyrin sit amkii ja yliopistoo
Suomessa on komeita miehiä todella vähän. Kauniita naisia on huomattavasti enemmän. Myös Virossa ja Venäjällä on sama tilanne.
Ruotsissa, Norjassa, Islannissa ja Tanskassa on komeita miehiä paljon enemmän. Suomalaisten geeniperimä suosii naisellisia piirteitä. Täällä miehet ovat myös lyhyempiä, kuin muissa Pohjoismaissa.
Saman olen mäkin huomannut
Maahanmuuttajia tullut about kolkyt tuhatta ja niistäkin 80% suomalaisia miehiä komeempia.Suomalaisilla miehillä on joku pukinparta,kalpee iho,lyhyet jalat
Muualla asunut kirjoitti:
Suomessa on komeita miehiä todella vähän. Kauniita naisia on huomattavasti enemmän. Myös Virossa ja Venäjällä on sama tilanne.
Ruotsissa, Norjassa, Islannissa ja Tanskassa on komeita miehiä paljon enemmän. Suomalaisten geeniperimä suosii naisellisia piirteitä. Täällä miehet ovat myös lyhyempiä, kuin muissa Pohjoismaissa.
Lyhyet jalat näyttävät paremmilta miehillä. Pienet silmät näyttävät paremmilta miehillä. Ohuet huulet näyttävät paremmilta miehillä. Pituus näyttää paremmalta miehillä ja suomalaiset ovat kyllä pitkiä, vaikka ovatkin jotain 2 senttiä lyhyempiä keskimäärin kuin muissa pohjoismaissa.
Naisia Suomessa suosii leveä lantio, pieni nenä, vaalea tukka ja yleisesti kasvojen lapsekkaat piirteet.
Peli on ehkä about tasan. Kyllä ne samat geenit vaan tuppaa näyttämään yhtä hyviltä tai huonoilta molemmilla sukupuolilla yleensä.
Niin, jos pitäisi nimetä vaikka viisi oikein komeaa julkkismiestä, niin tehtävästä tulisi hankala... 😲
N17 135 kg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikäli surkea marginaaliveto siitä parhaasta miesaineksesta
Mun isä on tummapiirteinen valkoihonen algerialainen, äiti vaaleenruskeehiuksinen suomalainen.
Ite näytän tältä: http://aijaa.com/qko4eR
Todella nätti!
Kilo pakkelia, etumukseen täytettä, vähän pushuppia ja mieskin kaunistuu.
Vierailija kirjoitti:
Muualla asunut kirjoitti:
Ruotsissa, Norjassa, Islannissa ja Tanskassa on komeita miehiä paljon enemmän. Suomalaisten geeniperimä suosii naisellisia piirteitä. Täällä miehet ovat myös lyhyempiä, kuin muissa Pohjoismaissa.Lyhyet jalat näyttävät paremmilta miehillä. Pienet silmät näyttävät paremmilta miehillä. Ohuet huulet näyttävät paremmilta miehillä. Pituus näyttää paremmalta miehillä ja suomalaiset ovat kyllä pitkiä, vaikka ovatkin jotain 2 senttiä lyhyempiä keskimäärin kuin muissa pohjoismaissa.
Naisia Suomessa suosii leveä lantio, pieni nenä, vaalea tukka ja yleisesti kasvojen lapsekkaat piirteet.
Peli on ehkä about tasan. Kyllä ne samat geenit vaan tuppaa näyttämään yhtä hyviltä tai huonoilta molemmilla sukupuolilla yleensä.
Isot silmät, pieni leuka ja omenaposket eivät vaan näytä hyvältä miehessä. Pottunokkakin vielä menee naisella, mutta ei miehellä. Peli ei ole ollenkaan tasan. Suomalaiset piirteet eivät ole kovin maskuliinisia. Se suosii naisia. Jos ottaa kanadalaiset ja amerikkalaiset vertailuun, siellä miehet ovat todella miehekkäitä jo kaksikymppisinä, verrattuna suomalaismiehiin. Partakin kasvaa ihan toisella tavalla.
Hemmetti. Pitäsköhä joskus uskaltautua sinne helsingin vilskeeseen kattoon onko tosiaan noin. Itse asun pienessä kylässä ja kyllä täällä niitä hyvän näköisiä ihmisiä löytyy yllättävän paljon sukupuoleen katsomatta.
Olet kyllä eksoottinen kaunotar :)