Miksi komeita miehiä on niin vähän?
Kuljen kaupungilla. Vastaan voi tulla vaan 2 pantavan näköistä miestä ja 100 pantavan näköistä naista.
Lasken vaan ne joita luulen yli 18v.
Mieluummin panisin mamua kuin suomalaista läskiä ja kaljua valkoihoista (lähes albiino) ukkoa.
Kommentit (88)
Hyvä, sittenhän tasot kohtaavat ainakin ulkoisesti. Ei ihan hirveästi ole lopulta kehuttavaa suomalaisissa naisissakaan, kaikki joko pukeutuu ja meikkaa ihan samalla tavalla, eivät erotu millään hyvällä tavalla muusta massasta, tai sitten ovat jo sairaaloisen lihavia. Ero taitaa vaan olla siinä, että suomalainen mies tietää, että ei ole mikään maailman komeimman miehen tittelistä kilvoitteleva urho, ja täten on jo valmiiksi vähän lyttyyn lyöty. Naiset taas tuntuvat koostaan ja ulkonäöstään riippumatta kuvittelevan, että ovat jotain Jumalan lahjoja miehille.
Terveisin Naispelko23
Suomalaisten piirteet ovat fenminiiniset, luki jossain tutkimuksessakin. Pieni leuka ja pyöreähköt kasvot. Miehet lisäksi useammin ylipainoisia niin vähäkään luusto ei näy. Sopivat siis paremmin naisille. En ole nähnyt yhtään ylipainoista turvapaikanhakijaa ja heillä on maskuliiniset piirteet muutenkin.
Mä kuljin muutama vuosi sitten kesälomalla joka päivä Helsingin kaduilla n 8 h ja yritin nåhdä edes yhden komean suomalaisen miehen. En nähnyt yhtään 2 viikkoon! Olin jo epätoivoinen. Sitten näin yhden ja tajusin, että on mieletön harvinaisuus, joten rohkaistuin ja menin iskemään. Uskomatonta mutta totta, alettiin seurustella ja ollaan nyt naimisissa.
Opetus... niitä on niin vähän, että jos sellaisen uhanalaisen harvinaisuuden näkee, on pakko toimia.
Ai. Minä kun olen viime aikoina ihaillut miten juuri suomalaiset miehet on ihania ja komeita! Ei tietty kaikki mutta kyllä ne aika upeita suurin osa on nuorista miehistä :) Monet myös luonteeltaan ihania, hyvinkasvatettuja herrasmiehiä ja olen viime aikoina saanut kunnon prinsessakohtelua osakseni. Katselen sillä silmällä n. 21-33 vuotiaita, itse 22v. nainen. Älkää aina jaksako haukkua oman maamme miehiä, paljon hyviä on joukossa <3
Missä on lihaksikkaat suomalaiset miehet? Useimmat on mallia läski tai hintelä!
Nätä näkyy eniten ja mua oksettaa: läski, kalju, parta, iso maha tietty, tupakointi, shortsit ja sandaalit.
Ottakaa vaan ne linnakundit tai komeat ulkomaalaiset ja nämä jännämiehet ei muo haittaa.
Katson myöskin ohi sormien kun ne pahoinpitelee teidät tai nussivat ja jättävät lapsen teidän hoiviinne.
N17 135 kg kirjoitti:
Jaap:n kyssärii: mamut/ulkomaalaiset on useesti komeita toisin ku suomalaiset. Suomalaiset pojat/miehet on kauheen kalpeita usein ja viel blondeja. Mun jätkä ei kyl oo, vaik onki kokonaa suomalainen. Sil on brunet hiukset ja iho ei nii valkonen. Mut ap jos haluut nähä komeit miehii matkusta johonki välimeren maahan, esim.Algeria, Espanja, Kreikka, Turkki.
Itse olen vaalea mies ja asun n. puolet vuodesta Espanjassa. Paikalliset kaunottaret käyvät todella kuumina missä sitten liikunkin. Suomessa en vastaavaa huomiota saa. Olen keskiverto peruskomea normaalipainoinen mies.
Tästähän on tutkimuskin tehty. 80% miehistä on naisten silmissä "keskivertoa rumempia". Toisin sanoen vain joka viides mies on vähintään keskiverto. Kun tästä sitten otetaan pois ne naisten mielestä keskiverrot päästään juurikin lukemiin 1-2% miehistä, jotka täyttävät naisten "komean" määritelmän.
Miehillä vastaavaa ei ole. Noin 50% naisista on miesten silmissä keskivertoa kauniimpia, ja noin 50% keskivertoa rumempia. Ihan niin kuin tilastollisestikin voisi olettaa.
Kuinkahan moni nainen näyttää vielä hyvältä, jos olisi laittanut itseään yhtä vähän mitä miehetkin?
Noo, nää suomalaiset geenit on mitä on.
Jos seassa on joku kommee, niin kyseessä on jonkunlainen mutantti.
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Ottakaa vaan ne linnakundit tai komeat ulkomaalaiset ja nämä jännämiehet ei muo haittaa.
Katson myöskin ohi sormien kun ne pahoinpitelee teidät tai nussivat ja jättävät lapsen teidän hoiviinne.
Minua haittaa niin kauan kun maksan noista lapsista verojen muodossa. Joskus mietin pitäisikö tutkia tarkemmin muiden maiden olosuhteita ja uramahdollisuuksia. On jäänyt semmoinen kuva että tukien puuttuminen johtaa aina väkivaltaan ja turvattomuuteen, mutta ehkä poikkeuksia löytyy jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Tästähän on tutkimuskin tehty. 80% miehistä on naisten silmissä "keskivertoa rumempia". Toisin sanoen vain joka viides mies on vähintään keskiverto. Kun tästä sitten otetaan pois ne naisten mielestä keskiverrot päästään juurikin lukemiin 1-2% miehistä, jotka täyttävät naisten "komean" määritelmän.
Miehillä vastaavaa ei ole. Noin 50% naisista on miesten silmissä keskivertoa kauniimpia, ja noin 50% keskivertoa rumempia. Ihan niin kuin tilastollisestikin voisi olettaa.
Naisille nyt ei alunperinkään olisi pitänyt antaa valtaa päättää omasta puolisostaan. Ovat niin hyviä valitsemaan :D Tai siis sanomaan kyllä väärille miehille. Valtaosa avioliitoista loppuu, yksinhuoltajat valloittavat marketit ja muuta kivaa. Aivan täysi farssi.
No eipä ole naisissakaan kehumista mutta tätä ei tietenkään saisi sanoa, samaan aikaan näkee palstalla lukuisia ketjuja siitä kuinka rumia ja ällöttäviä suomalaiset miehet ovat, ne on ne kaksoisstandardit.
Biologia. Kaikki naiset ovat tärkeitä, joten kaikki naiset ovat kauniita. Miehistä sen sijaan tarvitaan, siittämään, vain parhaimmisto. :)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten piirteet ovat fenminiiniset, luki jossain tutkimuksessakin. Pieni leuka ja pyöreähköt kasvot. Miehet lisäksi useammin ylipainoisia niin vähäkään luusto ei näy. Sopivat siis paremmin naisille. En ole nähnyt yhtään ylipainoista turvapaikanhakijaa ja heillä on maskuliiniset piirteet muutenkin.
Mä kuljin muutama vuosi sitten kesälomalla joka päivä Helsingin kaduilla n 8 h ja yritin nåhdä edes yhden komean suomalaisen miehen. En nähnyt yhtään 2 viikkoon! Olin jo epätoivoinen. Sitten näin yhden ja tajusin, että on mieletön harvinaisuus, joten rohkaistuin ja menin iskemään. Uskomatonta mutta totta, alettiin seurustella ja ollaan nyt naimisissa.
Opetus... niitä on niin vähän, että jos sellaisen uhanalaisen harvinaisuuden näkee, on pakko toimia.
Ihan hauska yritys, 2/5 :)
Onko joku oikeasti niin vajaa ettei ymmärrä tämmöisten asioiden olevan täysin subjektiivisia? Että se on omasta päästä kiinni jos näin suuresta ihmisjoukosta ei löydä komeita/kauniita?
Olen bi-mies ja pannut saman merkille. Viehättäviä naisia on hirveästi, mutta hyvännäköiset miehet ovat erittäin harvassa. Ja koen ehkä tällä hetkellä olevani enemmän miehiin päin kallellaan.
40 jatkaa. Ilmiö johtuu varmaan osittain siitäkin, että monet naiset panostavat nykyään paljon itseensä, mutta miehiltä ei tunnuta vaativan juuri mitään. Lihakset ovat ehkä ainoa asia, joita meissä peräänkuulutetaan. Naisilla niiden LISÄKSI (fitness-buumi...) "pitää olla" kulmat just eikä melkein, täydet meikit naamassa, mietityt asukokonaisuudet, laitetut hiukset... Miehillä riittää, kun käy salilla kahdesti viikkoon.
Nuo eivät siis olleet minun vaatimuksiani naisessa. Tykkään tosi erityylisistä: toisessa saattaa viehättää suloinen luonnollisuus, toisessa taas dramaattinen särmä jne. Miehet ovat usein vähemmän tyylitajuisia, ehkä se vaikuttaa.
Eipä nuo naisetkaan kovin hääppöisiä ole. Liki kaikki on joko jotain tusinablondeja, ihmeellisiä syöksylasimatameja tai vaivoin raivoaan piilottelevia "kiltti tyttö"-lettipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni nainen näyttää vielä hyvältä, jos olisi laittanut itseään yhtä vähän mitä miehetkin?
Olin nähnyt yhden koulukaverini ainoastaan meikattuna ja en meinannut tuntea häntä saunapuhtaana. Nätisti sanottuna hän osaa meikata itsestään edustavan näköisen.
Mun äiti ei onneks oo wt vaa yliopistos opiskellu eikä mun isä oo musu.