Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin hämmästynyt, mitä tapahtui eräänä päivänä, kun katsoin erään nuoren naisen kaunista takapuolta (OLEN NAINEN!)

Vierailija
30.07.2016 |

En vaan voinut olla katsomatta, kun hänellä oli päällään farkkumekko joka myötäili hänen hyvinmuodostunutta takapuoltaan. Olen siis heteronainen, en voisi kuvitellakaan olevani naisen kanssa.

Mutta, jostain syystä vaan tuon naisen olemus oli niin symppis, että hänen takapuolensa kiinnitti minuun huomiota hyvällä tavalla. Katsoin sitä, mutta ajattelin, että kohta hän huomaa, joten minun on katsottava muualle. Hän kääntyikin yhtäkkiä katsomaan, jäi tuijottamaan minua lempeästi. Näkyiköhän ihailuni niin selvästi ulospäin, että hän ymmärsi minun katsovan häntä hyvällä tavalla? Olisin voinut uskoa paremmin näkemääni, jos hän olisi katsonut minua vihaisesti. Mutta ei. Hän jäi katsomaan minua niin lempeä ilme kasvoillaan.

Mitä ihmettä tapahtui? Oli niin positiivinen kokemus tuollaisesta tilanteesta, että ehkä uskoni ihmiskuntaan ei sittenkään ole kokonaan kadonnut :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään katsella naisten peppuja :D Silleen salaa. Hyvä perse on hyvä perse oli se sit miehellä tai naisella... Tosin yleensä naisten takamukset on paremmin muotoutuneita... :D

Vierailija
2/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailu on kivaa, jos sen tekee hienovaraisesti.

Vierailija
4/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää miesten ulkonäöstä oikeinyhtään, tai kropasta ylipäätään. Mutta olen kuitenkin hetero. Ei varmaan yllätys etten ole ikinä harrastanut 1 yön juttuja tmv.

N.45v.