Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Välimerenmaiden naisilla ei ole juuri lainkaan tatuointeja?

Vierailija
30.07.2016 |

Ja miksi ne on Suomessa niin suosittuja? Täällä on asukaslukuun suhteutettuna enemmän tatuoituja kuin missään muualla.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallon EM-kisoissa joka toisella pelaajalla oli tatuointi, näyttävät paremmalta vaaleassa ihossa. Eyenkin mustille sopii huonosti. Zlatan on tatuoitu lähes päästä varpaisiin.

Vierailija
62/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-mammoilla menee taas niin tunteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa siis joku tilasto tuosta tatuoitujen määrästä Suomessa ja

muualla maailmassa? Suomalaiset on kyllä niin apinakansaa, etten yhtään ihmettelisi tautuoitujen määrää. Mutta noin muuten, tatuointi näyttää paremmalta vaaleassa kuin hyvin tummassa ihossa, josta värit ei erotu ja tatuointi näyttää vain mustalta sotkulta

Vaikuttaa  kyllä siltä, että taas on kyseessä AV-palstan "olen itse kokenut asian näin joten pakko olla totta"-tutkimus. Nopealla googlauksella tuli heti ilmi, että eniten tatuoituja ihmisiä on Briteissä ja sen jälkeen jenkeissä. Vähiten tatuoituja ihmisiä löytyy eri Aasian maista ja siihen vaikuttaa esimerkiksi se että osassa maita tatuointien teko on kiellettyä ja tatuoituna joutuu yhteisön hylkäämäksi.

Vierailija
64/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patriarkaattiset valtiot alistavat naisia epäämällä heiltä tatuointioikeudet.

Hurraa Suomi ja vapaa yhteiskunta...!

Paha patriarkaatti, taikasana kaikkessa.

Miksi pahan patriarkaatin huutelijat muuten haluavat itse järjestään näyttää miesmäisiltä?

Aikamoinen paradoksi.

Mist sinä noiden ulkonäön tiedät? Kamerat auki jokaisen kotona niin että näet vai?

En ymmärrä, miten muiden ulkonäkö voi ottaa noin paljon sielun päälle. Ja ei, minulla ei toistaiseksi ole tatuointeja mutta pukeutumiseni erottuu valtavirrasta melko paljon. Plus kun ikää on reilut 30v. niin vähän väliä saa kuulla ettei moinen tyyli sovi koska olen näin "vanha", olen äiti jne.

Vierailija
65/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustilla miehillä (länsimaisilla) näkee joskus valkoisia tatuointeja. Näyttävät hyviltä, kun on valittu esim. tyylikäs graafinen kuvio. Ei mitään kirjavaa kokoselän figuuria. Ne ovat järkyttäviä kellä tahansa.

Vierailija
66/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet kun on örkin näköisiä, niin jotkut suomalaiset naiset solidaarisuuttaan laitattavat tatuointeja ja lävistyksiä.

Ja sen, minkä näköinen örkki on, voi katsoa tänä iltana TV2:lta klo 21.

Tämä! =D

Vierailija
67/67 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti että ilmaista itseään tatuointien avulla. Siksikö niitä otetaan? :D

Mä ainakin osaan ilmaista itseäni puhumalla ja kirjoittamalla, en tarvitse siihen tatuointeja.

Hauska juttu:DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän