Miksi Välimerenmaiden naisilla ei ole juuri lainkaan tatuointeja?
Ja miksi ne on Suomessa niin suosittuja? Täällä on asukaslukuun suhteutettuna enemmän tatuoituja kuin missään muualla.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Juuri Barcelonasta kotiutuneena voin kertoa, että tatuointeja näytti kyllä olevan suurin piirtein joka toisella vastaantulevalla naisella. Tervemenoa paikan päälle toteamaan tämä, jos ette usko.
AP se on vain haaveillut välimerenmaiden naisista ja unelmissa kaikki on mahdollista. Oikeastihan se menee niin, että vanhoilliset+uskonnolliset+syrjäseuduilla asuvat eivät ota tatuointeja, maallistuneet kaupunkinlaiset ottavat. Mutta niinhän se menee Suomessakin!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on asukaslukuun suhteutettuna enemmän tatuoituja kuin missään muualla.
Onko tästä jossain tilasto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No he nyt ovat muutenkin tyylikkäämpiä, hoikempia ja kauniimipia.
Hoikempia ja kauniita ehkä, mutta ei todellakkaan tyylikkäämpiä :D
Alapeukkujen perusteella mammojen mielestä mm. haaremihousut, valkoiset leggingsit, napapaidat ja minifarkkuhameet ovat tyylikkäitä!
Missä välimeren maissa pukeudutaan 80-luvun muodin mukaan?
ei 80-luvulla ollut leggingsejä ja napapaidatkin on ysärin alkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri Barcelonasta kotiutuneena voin kertoa, että tatuointeja näytti kyllä olevan suurin piirtein joka toisella vastaantulevalla naisella. Tervemenoa paikan päälle toteamaan tämä, jos ette usko.
Barcelonassa joka toinen vastaantulija onkin turisti. Olet katsellut siis brittejä ja suomalaisia.
No espanjaa ne useimmiten kuuluivat kyllä puhuvan, esim rannalla. Toki voihan olla, että Barcelonaan on rantautunut hillitön lauma espanjaa osaavia av-mammoja. Todennäköistä tämä ei kyllä ole.
Kuinkahan moni pääsee näkemään kaupungilla kulkevat naiset alasti? Mistä te tiedätte mitä vaatteiden alla on piilossa? Suomessa mm. minulla ja ystävilläni on tatuointeja, mutta piilossa ja niin että jäävät vaatteiden alle. Niitä pääsevät näkemään vain puolisot sekä naisystävät esim. saunassa. Mistä tiedätte ettei näin ole myös muualla?
Vierailija kirjoitti:
Välimeren naiset eivät ole tutustuneet Vantaalaiseen wt kulttuuriin
Ahaa, eli Kleopatrakin oli wt, koska hänkin oli tatuoitu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Barcelonassa joka toinen vastaantulija onkin turisti. Olet katsellut siis brittejä ja suomalaisia.
No espanjaa ne useimmiten kuuluivat kyllä puhuvan, esim rannalla. Toki voihan olla, että Barcelonaan on rantautunut hillitön lauma espanjaa osaavia av-mammoja. Todennäköistä tämä ei kyllä ole.
Espanjassakin on wt-juntteja. Ja ei tasan varmasti ole joka toisella espanjalaisnaisella tatuointia.
Patriarkaattiset valtiot alistavat naisia epäämällä heiltä tatuointioikeudet.
Hurraa Suomi ja vapaa yhteiskunta...!
Vierailija kirjoitti:
Arvostavat luonnollista ulkonäköä.
Viiksineen päivineen.
Ero johtuu yksinkertaisesti siitä että etelän maissa naiset eivät uskalla ilmaista itseään samalla tavalla kuin täällä pohjoisessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä itseasiassa ole sen vähempää kuin Suomessakaan. Suomi on itseasiassa jäljessä tässä tatuointibuumissa verrattuna muihin maihin. Huippua ei ole vielkään saavutettu.
Älä pelottele!!!
Vierailija kirjoitti:
Patriarkaattiset valtiot alistavat naisia epäämällä heiltä tatuointioikeudet.
Hurraa Suomi ja vapaa yhteiskunta...!
Paha patriarkaatti, taikasana kaikkessa.
Miksi pahan patriarkaatin huutelijat muuten haluavat itse järjestään näyttää miesmäisiltä?
Aikamoinen paradoksi.
Suomalaisilla on niin heikko itsetunto, että sitä yritetään kohottaa kaikin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Ero johtuu yksinkertaisesti siitä että etelän maissa naiset eivät uskalla ilmaista itseään samalla tavalla kuin täällä pohjoisessa.
Höpöhöpö.
Suomalainen möllöttävä wt-mammako muka ilmaisee itseään selkeämmin kuin räiskyvä espanjatar?
Tämä itseilmaisu rajoittuu suomalaisnaisella alkoholiin, wt-käytökseen, "räväkkyyteen" ja moukkamaisuuteen.
Turkin rantapojat ovat tosin erittäin iloisia suomalaisnaisten "itseilmaisusta".
Katolisissa maissa ei minkäänlaiset alakulttuurit ole koskaan olleet laajalle levinneitä. Vai näettekö Välimeren maissa paljon punkkareita, hevareita, gootteja, tai lävistyksiä, ei edes räikeitä hiusvärejä suosita. Uskonto on luonut oman hillitymmän kulttuurin, ja on sanellut ja sanelee edelleen aika pitkälle ihmisten käyttäytymismalleja ja tapakoodeja.
Itsellä ei ole tatuointeja, mutta hävettää tälläiset ketjut. Tänäpäivänä. Hävetkää ihmiset. Ja kyllä itse ainakin olen nähnyt tatuointeja vaikka missä maissa. Ei se ole mikään Suomen juttu, että tatuinnit ovat yleistyneet. Se vaan kertoo, että ihmiset uskaltavat olla omia itsejään. Nolompaa ovat nämä ihmiset, jotka nostavat itsensä jalustalle mollaamalla ja haukkumalla muita. Se vasta wt:tä on, jos mikä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
Suomalainen möllöttävä wt-mammako muka ilmaisee itseään selkeämmin kuin räiskyvä espanjatar?
Tämä itseilmaisu rajoittuu suomalaisnaisella alkoholiin, wt-käytökseen, "räväkkyyteen" ja moukkamaisuuteen.
Turkin rantapojat ovat tosin erittäin iloisia suomalaisnaisten "itseilmaisusta".
Suomalaisnaisen käytös on vapaan, itsenäisen naisen käytöstä -elämme elämämme samoilla ehdoilla kuin miehet ja olemme ylpeitä siitä. Etelä-Euroopassa naiset eivät uskalla elää haluamallaan tavalla vaan he yhä mukautuvat miesten asettamiin odotuksiin, peläten että yhteiskunta tuomitsee heidät muuten.
Suomalaiset miehet kun on örkin näköisiä, niin jotkut suomalaiset naiset solidaarisuuttaan laitattavat tatuointeja ja lävistyksiä.
Ja sen, minkä näköinen örkki on, voi katsoa tänä iltana TV2:lta klo 21.
Itsellä tatuointeja sillä en halua olla viehättävä miesten silmissä perinteisellä tavalla. En halua olla kaunis ja ihan sama mitä miehet minusta ajattelevat. Otin tatskat kun olin kyllästynyt miesten huomioon, ja siihen että vertaillaan kuka on kaunein. Kun olen läski rillipää tatskoilla, olen näkymätön niin ettei tarvitse kilpailuun osallistua sillä en enää jaksa. Nautin elämästäni ilman ulkonäköpaineita.
Asuin itse muuten Espanjassa melkein 10 vuotta, avomieheni oli espanjalainen. Naiset ovat hoikempia mutta myös ylipainoisia löytyy. En ikinä päässyt espanjalaisten naisten tasolle naisellisuudessa ja viehkeydessä, ihan erilainen vartalonmalli heillä. Itse olen leveälanteinen tiimalasi, siellä naiset ovat pitkäraajaisempia ja sirompia vaikka ovat lyhyitä. Olin aina tyttömäinen rotunaisten rinnalla. Tatskoja on alakulttuurin naisilla, jotka tykkäävät metallimusiikista.
Nyt nautin rauhasta ja siitä että saan olla rauhassa rumilus, Suomessa ei kukaan sano sitä päin naamaa kuten Espanjassa (esim. rillejä ei käytetä siellä vaikka ei näkisi mitään). Ulkonäkö on niin tärkeä siellä mutta poikkeuksena ovat Suomeen tulevat vaihtarit, pitävät vaelluskenkiä/lenkkareita ja ulkoiluvatteita täällä koko ajan kun ajattelevat olevansa arktisissa olosuhteissa metsässä vaikka kävisivät Helsingin yöelämässä.