Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä lämpöplussan ilmalämpäpumpuista. kokemuksia? kannattaako laittaa??

Vierailija
02.07.2008 |

.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun missään ei mainita.

Vierailija
2/3 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on Sanyo joka laitetiin viime syksynä. Nyt tasoituslasku on -400 euroa eli säästöä on tullut tuon verran about vuodessa.

Ultimatemarket ja vastaavat markettien eteisessä tuotteitaan myyvät ovat HUIJAREITA. Ultimate market on mennyt monta kertaa konkkaan ja asiakkaan jääneet ilman rahojaan ja taas lesta perustaa uuden firman eri nimellä. Ja tuotteiden laatu on mitä on. Jos ostatte, ostakaa K-raudasta tai vastaavasta paikasta.

Meillä maksoin mustaakseni noin 1000-1200 euroa asennuksineen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä makso yli 1500 ostettiin yksityisyrittäjältä. Pieni firma. K-raudan hinnoissa on aina enemmän katetta. Kannattaa kysellä eri firmoista tarjouksia ja laitteissa on myös paljon eroja hyötysuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi