Pokémon Go onkin älykkyystesti
Mietelause facebook-kaverin seinältä:
"Aina kun alat pitää itseäsi tyhmänä,
muista että on ihmisiä jotka ovat ulkona jahtaamassa Pokémoneja."
Nyt siis tiedetään, keitä oikeasti älykkäät ihmiset ovat.
Kommentit (15)
Vanhemmat nyt jälkikasvun kanssa metsään mustikoita poimimaan. Saa reippailua ja terveellistä syötävää.
Kyllä sillä pelaako Pokemonia merkitystä on esim. työhönotossa, erottuu jyvät akanoista.
marjanpoimijat taas katkerana itkee.
Ei taida Pokémonin peluulla olla mitään yhteyttä älyn kanssa... Sillä kyllä on jääkö auton alle pelatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat nyt jälkikasvun kanssa metsään mustikoita poimimaan. Saa reippailua ja terveellistä syötävää.
Että väärin reippailtu, jos jahtaa Pokemoneja?
Ja mitä reippailua on kykkiä tuntikausia jossain mättäällä...
Ei sekään älykkyydestä eikä ystävällisyydestä viesti, että jakaa tuollaisia mietelauseita.
Miten joillekin voi olla niin iso ongelma toisten ulkoiluharrastus! En tajua. Minulla ei ole ko sovellusta mutta vaikuttaa kivalta asialta että ihmiset ulkoilevat ja tutustuvat toisiinsa.
Kaikesta negatiiviset mielensäpahoittajat keksivätkin urputtaa.
Marjanpoiminta on Suomen pyhä lehmä. Verrattavissa entisaikojen kaskeamiseen.
Marjanpoimijoiksi valikoituvat tunnetusti ne, joilla on korkein ÄO.
Joidenkin mielestä kaikki pelit nyt vaan ovat saatanasta. Ensin nillitetään, kun kakarat viettävät kaiket päivät sisällä pelaamassa. Sitten kun keksitään peli, joka vaatii ulkoilua, liikkumista ja sosiaalisuutta, niin tämäkin on paha. Koska mustikat.
Lähden maanpakoon tästä lähtien siksi ajaksi, kun Suomessa voi kuulla sanan marja.
Voihan jösses, mä käyn mun teinien kanssa marjastamassa ja sienestämässä, mutta me myös pokeillaan :)
Miesten elämä kesäisin on ihanan helppoa. Elämä ei pyöri marjaämpärin ympärillä. Olen kade!
Miksi alapeukkuja?