Rippiristini revittiin metrossa kaulastani, mitä korjaus maksaa?
Joku mies otti rististäni kiinni ja repäisi sen katki. Se on tallessa mutta yhä poikki. Olisiko kenelläkään tietoa mitä korjaus suunnilleen maksaisi? Koru on minulle tärkeä.
Kommentit (34)
Tuksu julkas nämä Pihon seinälle facessa
TissiNI ja rippiristiNI metrossaNI kaulastaNI kylässäNI
Vierailija kirjoitti:
Miten minulle tulee mieleen että se repijä edusti erästä tiettyä ihmisryhmää...
Sehän koko aloituksen tarkoitus on. Kai tyhmempikin osaa kysyä asiaa kultasepänliikkeestä? Keksitty juttu!
Ja tuolta yhdeltä ihmiseltä aina revitään milloin mitäkin. Tukkahiusta sivuraivoilta varsinkin.
Sain aikansa ison ristin kummilta ha en pitänyt kaulassa koska se oli ruma. Heitin sen roskiin muutamien vuosien päästä .
Täh? En nyt tiedä mistä te puhutte. Hinta-arviota kyselisin ennen kuin soitan mihinkään mutta se on näköjään liikaa vaadittu. Miten tuo Tukiainen liittyy tähän?
Ap
Siis menikö itse risti rikki vai ketju katki? Ketjuja saa monen hintaisia, ristin korjausarvio kultaseppä.
Miksi et voi vaihtaa siihen uutta ketjua?
Itse joskus korjautin koruni katkenneen ketjun ja hinta oli 10€, tämä korjaaja tosin oli puolituttu joten en tiedä pyytävätkö kultasepän liikkeissä enemmän.
Ketju meni poikki, muttei ole ihan perusketju vaan muotoiltu niin haluaisin korjauttaa juuri tämän ketjun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ketju meni poikki, muttei ole ihan perusketju vaan muotoiltu niin haluaisin korjauttaa juuri tämän ketjun.
Ap
Ja tällaista asiaa tulet kysymään tältä palstalta, jossa ei ole alan ammattilaisia eikä ole edes valokuvaa tuosta uniikista ketjusta?! Me ei olla kultaseppiä. Mene kultasepänliikkeeseen ja kysy sieltä arvio.
Tämä on provo. Naamioitu rasistinen viesti.
Hei ap, voistko kertoa millaisessa tilanteessa riipuksesi rikotttiin?
Minua kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistat varmaan joka aamu ja ilta kaappisi ja kurkkaat sänkysi alle. Sielläkin voi piillä rasismi.
Olin metrossa kävelemässä ovia kohti koska olin jäämässä pois. edelläni käveli mies, joka ovien luona otti korustani kiinni ja repäisi ketjun poikki. Poimin korun lattialta laukkuuni. Ei vaikuttanut olevan humalassa/missään aineissa.
Ap
Siis miten te saatte jostain korun rikkomisesta rasismia? :D Av ei koskaan petä.
Jos kyseessä olisi ollut ulkkis, se olisi tietty ryöstänyt ristin. Tää oli varmaan ihan kantis.
(Ja vaikkei olis ollutkaan, niin se ei ollut.oleellinen asia.)
Hulluja on liikkeellä vaikka kuinka. mieheni iäkästä tätiä haukkui joku tuntematon Stockmannilla.ihan ohi kävellessään. Sitten tuuppasi lopuksi kumoon. Joku siis aivan kaheli oli taas vapautettu mielisairaalasta liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa EI OLE metroa
Kyllä kaikenlaisia hulluja maailmaan mahtuu. yksi päivä kävelin rauhassa töistä kotiin, kun vastaantulija, takuulla ihan kantasuomalaisen näköinen, pysähtyi ja sylkäisi päälleni. Ihmisiä oli runsaasti, en tiedä miksi juuri minut valikoi. Täysin tuntematon tyyppi ennestään.
Ohis, mutta tähänkö on tultu? Taidanpa tulla kaapista ulos. Jos vaino jatkuu tähän tapaan, alkaa olla tosi cool ja rohkeaa olla kristitty. "Joka päivä armo uus" vs. nihilismi tai terrorismi.
Miten minulle tulee mieleen että se repijä edusti erästä tiettyä ihmisryhmää...