Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippiristini revittiin metrossa kaulastani, mitä korjaus maksaa?

Vierailija
30.07.2016 |

Joku mies otti rististäni kiinni ja repäisi sen katki. Se on tallessa mutta yhä poikki. Olisiko kenelläkään tietoa mitä korjaus suunnilleen maksaisi? Koru on minulle tärkeä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuksu julkas nämä Pihon seinälle facessa

http://aijaa.com/wRKGFT

http://aijaa.com/BtVxhG

TissiNI ja rippiristiNI metrossaNI kaulastaNI kylässäNI

http://hymy.fi/keskustelu/aihe/vol-128-alkaa-tasta/page/19/

Eikös kiitos Johannan suurista rinnoista kuuluisi enemmän plastiikkakirurgille kuin Jeesukselle?

Vierailija
22/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yrittikö se mies varastaa sen korun? Teitkö rikosilmoituksen?

Vierailija
24/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, ei yrittänyt, heitti metron lattialle.

Ap

Vierailija
25/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin metrossa kävelemässä ovia kohti koska olin jäämässä pois. edelläni käveli mies, joka ovien luona otti korustani kiinni ja repäisi ketjun poikki. Poimin korun lattialta laukkuuni. Ei vaikuttanut olevan humalassa/missään aineissa.

Ap

Mite se edellä kävellyt mies nyt osasi arvata että sulla on risti kaulassa? Onpa kerrassaan kumma tapaus.

Vierailija
26/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat aina yllättävän kalliita, ei mitään viiden euron juttuja. Rannekellon pariston vaihtokin on varmaan kympin. Varaudu maksamaan yli 30 euroa.

Vierailija
27/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki tapahtui hiljaisuudessa, et yhtään säikähtänyt ja kavahtanut kun mies kävi käsiksi, tosta noin vaan naps meni koru poikki ihan helposti ja mieskin oli ihan tyyni, eikä tapaukselle ole tietenkään silminnäkijöitä, koska olitte tietysti ainoat matkustajat koko vaunussa, jonka valvontakamera oli sattumalta epäkunnossa? Mies oli varmaankin meedio kun tiesi että sinulla on tuollainen kaulakoru, vaikka käveli edelläsi. Etkä voi kävellä kultasepänliikkeeseen kysymään korusta, ihan koska et vaan voi. 

Vierailija
28/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta tähänkö on tultu? Taidanpa tulla kaapista ulos. Jos vaino jatkuu tähän tapaan, alkaa olla tosi cool ja rohkeaa olla kristitty. "Joka päivä armo uus" vs. nihilismi tai terrorismi.

Tuohon on tosiaan yksi tärkeimmistä syistä olla kristitty, pääsee olemaan cool. Ei sillä Jumalalla ja Raamatun mukaan elämisellä ole niin suurta painoarvoa.

Vierailija
29/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies otti rististäni kiinni ja repäisi sen katki. Se on tallessa mutta yhä poikki. Olisiko kenelläkään tietoa mitä korjaus suunnilleen maksaisi? Koru on minulle tärkeä.

Miten risti voi mennä poikki, jos joku riuhtaisee sen kaulasta? Kuinka iso risti se on? Onko tehty puusta vai mistä materiaalista? Ymmärtäisin, jos ketku on mennyt poikki, mutta että risti. Luulisi ketjun katkeavan ennen kuin itse risti menee poikki.

Vierailija
30/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä korjaan ilmaiseksi, kerta olet joutunut kammottavan tosi rikoksen kohteeksi ja olet nyt ihan kriisissä ja lamaantunut. Tuo korusi Aapolle Porvoon Katinkultaan ja elohopeaan. Liikkeemme vieressä on Huuhaa-yhdistys, joka tarjoutuu antamaan kriisiapua yksisarvihoitojen ja enkeliterapian muodossa ilmaiseksi. Jaksamisia! t. Aapo

Vierailija
31/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jätti uppoavan laivan, kun provo meni pieleen.

Vierailija
32/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se olisi pitänyt muotoille, ristikotun ketju meni rikki? Kyllä tuosta luulisi typerimmänkin tajuavan.

Koru oli paitani päällä eli sen näkivät varmasti kaikki jotka minua kohti jossain vaiheessa katsoivat.

Ap

Vierailija
33/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan täällä dissattiin hänet aivan syyttä.  Miksi hän ei olisi saanut kysyä asiallista kysymystä.  Ainaiset kuplaihmiset vain elävät houreissaan rasismissaan kunnes saavat itse tuta toisten kohtalon. Siihen loppuu lässytys.

Vierailija
34/34 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju meni poikki, muttei ole ihan perusketju vaan muotoiltu niin haluaisin korjauttaa juuri tämän ketjun.

Ap

Ja tällaista asiaa tulet kysymään tältä palstalta, jossa ei ole alan ammattilaisia eikä ole edes valokuvaa tuosta uniikista ketjusta?! Me ei olla kultaseppiä. Mene kultasepänliikkeeseen ja kysy sieltä arvio.

Ota ihan rauhassa. Ei kai kysyminen ihan noin vakavaa sentään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän