Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

23pv kierto menkoissa. muita? HELP

Vierailija
29.07.2016 |

Ennen oli noin 30pv kierto menkoissa ja menkat kesti ehkä 5 pv. Nyt puolivuotta on ollut 23päivänkierto ja menkat kestää 8päivää!! Ihan perseestä. Mistähän vois johtua. Urheilen ihan normaalisti ja syön ihan normaalisti. Voiko kiertoa jotenkin muuttaa? Ärsyttää!! Muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile e-pillereitä?

Vierailija
2/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 23 päivän kierto 30-vuotiaasta 52-vuotiaaksi. Ja vuotoa oli aina vähintään 6 päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereillä saat säännöllisen 28 päivän kierron ja niukan vuodon. Kaikki muu niissä onkin sitten aika syvältä.

Mutta ihan hyvä tilannehan sulla on jo nyt, jos kierto on edes säännöllinen. Itsellä vaihdellut viime vuosina 13 päivästä 46 päivään ilman mitään ihmeempää syytä.

Vierailija
4/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 23 päivän kierto 30-vuotiaasta 52-vuotiaaksi. Ja vuotoa oli aina vähintään 6 päivää.

Onko sulla ikinä ollut mitään e-pillereitä tai muita? Kokeilitko mitenkään muuttaa kiertoa?

Ap

Vierailija
5/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillereillä saat säännöllisen 28 päivän kierron ja niukan vuodon. Kaikki muu niissä onkin sitten aika syvältä.

Mutta ihan hyvä tilannehan sulla on jo nyt, jos kierto on edes säännöllinen. Itsellä vaihdellut viime vuosina 13 päivästä 46 päivään ilman mitään ihmeempää syytä.

Aijjaa. Itsekkään en aatellut ekana ainakaan nuita e-pillereitä. Mutta juu onhan se ihan hyvä että ihan suht säännölliset mutta en jaksais ku koko ajam tuntuu vaan että on menkat -_-

Ap

Vierailija
6/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ikinä ollut mitään e-pillereitä tai muita? Kokeilitko mitenkään muuttaa kiertoa?

Ap

En kokeillut muuttaa kiertoa, koska e-pillereitä olin syönyt jo usean vuoden ajan ennen lapsia. Sain neljä lasta vielä tuonakin aikana, kun kierto oli noin lyhyt, joten olihan siinä sitten taukojakin menkoista. Nuorimmaisen sain 42-vuotiaana. Mutta kyllä oli autuasta, kun jouduin 52-vuotiaana munasarjojen ja kohdun poistoon, ja pääsin menkoista eroon.

Vierailija
7/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 24 pv kierto. Menkat kestää 5 pv. Ennen kesti 7 pv.

Vierailija
8/10 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen e-pillereiden aloittamista noin 23 päivän kierto, ja aina menkat kestivät 6-8 päivää. Se oli tosi tuskallista, tuntui että jatkuvasti on menkat. Nyt on melkein luksusta, kun kierto on pidentynyt 28 päivään, vuoto niukentunut, pms-oireet helpottaneet ja särkylääkettäkään ei tarvitse aina ottaa.

Vierailija
9/10 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se oli merkki myomasta

Vierailija
10/10 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin ehkäisyrengasta vuosia ja kierto oli aina sen n. 25 pv ja kuukautiset siltikin n. 4-5 päivää. Minusta oli ihan normaalia. Lopetin renkaan käytön ja kierto edelleen sama. Pelkäsin, että menkkoja ei tule enää ollenkaan ja tulee "vieroitusoireita" ja keho menee sekaisin, mutta ihan kuin ei olisi pois ollutkaan. Ainakaan toistaiseksi. Nyt kierto ilman rengasta on sama.

Toki kuukautiset eivät ole sitä elämän hehkeintä aikaa, mutta eipä nuo nyt elämää hirveästi haittaa kun asiaan suhtautuu oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän