Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko sinulla koskaan ollut fantasiaa jossa raiskaat naisen?

Vierailija
29.07.2016 |

Vastatkaa rehellisesti.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana! Ei todellakaan.

Vierailija
2/134 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin itse olisin se objekti. Naisten raiskausfantasia on vain yksi naisen objektihaaveen muoto; objektilla ei ole vastuuta seksistä ja hänen ei tarvitse ihailla subjektia, vaan hänelle 'vain tapahtuu'. Hänen ei edes tarvitse varsinaisesti pitää miehen vartalosta, vaan riittää että mies laittaa tekemään sitä ja tätä ja nainen saa validaatiota siitä että mies vaatii kosketusta.

Miehen rooli on kapea.

Näin "vanhemmiten" olen kyllä alkanut ajattelemaan että asiat eivät ehkä ole ihan noin mustavalkoisia mutta sellaisen harmaan sävyn esiin tuominen vaatii hyvää onnea mieheltä. Satunnaisesti isketty naikkonen luultavasti haluaa perinteistä subjekti/objekti-asetelmaa ellei tasoero miehen hyväksi ole hyvin suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta vain sellaisia, joissa nainen kiihottuisi siitä. Puskaraiskaus siis kyseessä. 

Vierailija
4/134 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta sellainen fantasia on ollut että joku nainen vaikka rullaluistelisi kadulla ja jostain syystä kompastuisi jalkoihinsa ja loukkaisi polvensa, jonka jälkeen hän itkisi lohduttomasti, ja menisin lohduttelemaan häntä ja paijaamaan. Tällainen.

Vierailija
5/134 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Ymmärtääkseni tämä on yleinen vain naisten fantasiana. Monet miehet kyllä haluaa ottaa naisen kovakouraisesti, jotkut sitoa naisen, mutta raiskausfantasia on melkein aina naisen.

Vierailija
6/134 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ihan raiskausfantasioita, niissä nainen kuitenkin haluaa oikeasti lopulta.

Vierailija
7/134 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njäh. Vain naiset ovat niin sairaita, että niillä enemmistöllä on raiskausfantasioita.

Vierailija
8/134 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana! Ei todellakaan.

Komppaan!

Hyi hel...tti!

Sairasta!

Vierailija
9/134 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan.

Muuan arvioni mukaan ainakin yli kolmekymppinen mies  houkutteli minut ruotsinlaivalla hyttiinsä kun olin 12-vuotias pitkätukkapoika (matkalla äitini ja hänen ystävättärensä kanssa tätini luo heidän maatilalleen lähellä Sunsvallia)   ja halusi melkein väkisin panna minua.En tiennyt edes mitä se tarkoittaa,mutta hänen mielikseen ja tilanteesta mahdollisimman helpolla poispääsemiseksi suostuin koskettelemaan hänen jäykkää elintään ja annoin hänen laueta selälleni.

Tuskin unohdan pelkoani koskaan ja sitä etten tietenkään uskaltanut kertoa äidille missä olin ollut,kun hän oli istunut ystävättärensä kanssa drinkillä laivan ravintolassa ja jotain omiaan jutellen.

Voin siis vannoa tajuavani miltä asia naisen kannalta tuntuu,kun joku pakottaa seksiin jota ei halua.

Haluaisinko sitten  itse olla tuo sika ?

Ennemmin sitten tekisin vaikka itsarin, kuin sellaiseksi yrittäisin ryhtyä tai jos joutuisin hyväksymään itseni sellaisena. . Ei vain  onnistu minulta.

Vierailija
10/134 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus ed.: Sundsvallin kaupunkia siis tarkoitin

Vierailija
11/134 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut oikeastaan aina. Nyky kumppanillakin on. Toteutetaan tätä kotona aina välillä ja se on parasta seksiä ikinä. Korvista kiinni ja muna kurkkuun sitten hiuksista repien makkariin ja pökköö pesään ja kovaa! Turvasanat on mutta ei ole ollut montaa kertaa käyttöä. Parasta on naisystäväni "näyttely" ja "vastaan tappelu!"

On todella mahtavaa, molempien orkut hiton kovia. :)

Vierailija
12/134 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti, mutta fantasia jossa saan tehdä naiselle mitä haluan. Tähän ei kuitenkaan kuulu satuttaminen. Itse olen kyllä fantasioinut useamman kerran että joukko naisia raiskaisi minut. Se ajatus saa minut kiihottuneeksi.

Vierailija
13/134 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai fantasioin alistavani ja raiskaavani naisia.. Erittäin brutaalisti vieläpä..

Ja sairastahan tämä olisi siinä vaiheessa, jos alkaisin toteuttamaan

Vierailija
14/134 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

Vierailija
15/134 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Fantasioissani pidän seksiorjaa kahleissa mökillä, kunnes hänen tahtonsa on täysin murtunut.

Vierailija
16/134 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan. Eli niin, että vaimoni olisi se aktiivisin osapuoli ja pyytäisi/jopa käskisi minun panemaan hänen pidellessä kiinni ja läpsien/alistaen sanallisesti tätä kolmatta M28

Vierailija
17/134 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tavallaan. Eli niin, että vaimoni olisi se aktiivisin osapuoli ja pyytäisi/jopa käskisi minun panemaan hänen pidellessä kiinni ja läpsien/alistaen sanallisesti tätä kolmatta M28

Oletko kertonut tästä vaimollesi? Jos, niin miten hän suhtautuu?

Vierailija
18/134 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut tästä vaimollesi? Jos, niin miten hän suhtautuu?

Sen verran olen hänelle kertonut, että pidän fantasiasta, jossa yhdessä dominoisimme naista. Ihan hyvin on suhtautunut. M28

Vierailija
19/134 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, kiristäisin seksiin jollakin tapaa ja käyttöisin tätä naista ihan lutkana. Toisaalta usein fantasioissa nainen lopulta pitää tästä kovasta menosta ja alkaa vaatia lisää

Vastusteleva anoppi siihen asti kun on saanut kullin sisään on yks lemppari ;D

Vierailija
20/134 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Isokaluisena muutenkin mahdoton ajatus, saati, että seksissä naisen nautinto on se joka itseäni eniten kiihoittaa. Naisen pitää himoita minua ja haluta kaluani sisään. Muuten ei kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi