Tän näköinen peba on näköjään miesten mieleen. :-D
Video sen paljastaa. Ja miesten reaktiot. 😆
Kommentit (78)
Mun mielestä aika yllättävä valinta tuollainen hehtaariperse tuollaiseen videoon.
En usko että tuo on miesten mielestä paras peppumalli, olen itse mies ja tykkään enemmän fitnesspepusta.
Hyvä peppu. Ei sellaisten timmien pikkupeppujen perään katella.
Siis tuon naisen persehän on läski. Näyttää hyvältä vain instagram-kuvissa. Ehkä nuo miehet katsovat ennemminkin siksi, että kuka viitsii kulkea minisortseissa tuollaisella ahterilla.
Läskipersehän toi on. Mutta miehet nyt katsoo mitä tahansa.
- mies
Vierailija kirjoitti:
Siis tuon naisen persehän on läski. Näyttää hyvältä vain instagram-kuvissa. Ehkä nuo miehet katsovat ennemminkin siksi, että kuka viitsii kulkea minisortseissa tuollaisella ahterilla.
No ei katso! Ne on miehiä! Katsovat, kun pepa on niin hyvännäköinen heidän mielestään.
Feikkiä feikimpi video. "WTF? You were looking at her aaaaass!" :D
En kyllä ihmettele et kiinnittää huomiota. Sama kuin minä ylipainoinen nelikymppinen selluliittiperse laittaisin 5 nroa liian pienet shortsit jalkaan niin varmasti saisin huomiota : )
Vai että fitnesskaunotar. Voi jumalauta...
Tavallaan hyvä esimerkki nuorille. Niin pulleat reidet ja takapuoli et kävelykin näyttää vaikealle. Ei ainakaan ihannoida laihaa jos häntä ihannoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei katso! Ne on miehiä! Katsovat, kun pepa on niin hyvännäköinen heidän mielestään.
Kyllä ne yhdet tyypit tuossa nurmikolla makoillessa naureskeli. Härnäsikö se kädellään maata läpsivä kaveriaan " siis toiko on sun mielestä herkkupeppu? Älä viiti" läps läps läps. Ja sit se kaverinsa läppäs kaveriaan pepulle "no on se nyt parempi ku toi sun lättänä". 😂
Tuo vaikuttaa enemmänkin läskipropagandalta. Laitetaan perseensä levähtämään päästänyt nainen kadulle puolialasti, ja halutaan näyttää, kuinka fatassi on kuuminta hottia. Huono yritys.
http://imagecdn.bodybuilding.com/img/user_images/growable/2012/05/18/90…
Tällaista kun pääsisi pamputtamaan.
Kuten sivun kommentit paljastavat niin kyllä se tuijotus johtuu siitä että ihmetellään että miten joku viittii noin pukeutua. Ei se pepun muoto vaikuta vaan asu.
Noloa kerjätä huomiota noin....siksi minäkin tuijottaisin.
Mies29
Vierailija kirjoitti:
Kuten sivun kommentit paljastavat niin kyllä se tuijotus johtuu siitä että ihmetellään että miten joku viittii noin pukeutua. Ei se pepun muoto vaikuta vaan asu.
Noloa kerjätä huomiota noin....siksi minäkin tuijottaisin.
Mies29
No just näin!
Katsoisin ennemmin , että onpa iso perse, ruma ja selluliittinen.
Ihmettelisin lähinnä sitä, eikö tämä naisparka tajua miltä se oikeasti näyttää.
En suinkaan ihailisi.
Miesvihapalstalla on omat juttunsa.
Oon sit kai ainut jonka mielestä toi on aika hyvännäköinen :D vaatteet nyt on mitä on mutta haloo ihan oikeesti kenellä muka ei oo selluliittia. Katsokaa sen kroppaa kokonaisuutena, en nyt ihan läskiksi vielä hukkuisi. Vai ootteko kaikki jotain poikavartaloisia bikinimalleja..
Tänään näin oudon perseen yhdellä nuorella naisella. Hänellä oli tosi ulkoneva, ihan kuin ankan pyrstö. Nainen oli kyllä hoikka ja näin, mutta se pylly kiinnitti huomion. Ei kyllä ollut mikään seksikäs näky, kiinnitti vain huomion.
Viestin 13 linkkaama perä on kyllä täydellinen.
Jos tuo läski olisi rinnoissa, niin ei kukaan haukkuisi selluliittirinnoiksi tai läskitissiksi. Ainut ylimääräinen rasva naiskehossa on sallittu vain rintoihin. Sitä jopa ihaillaan.
Lihava löysäperseinen nainen löntystää laiskan näköisesti nolon paljastaviin vaatteisiin pukeutuneena. Kyllä tuota tulisi itsekin ihmetellen katsottua. Mutta ei ihastellen. Mieletön ero siinä, millainen tuo hehtaariperse on livenä/muokatuissa IG-kuvissa. Kävely näytti hankalalta lyllerrykseltä.
Mäkin vähän ihmettelin että tollanen selluliittipersekö miehiä kiihottaa... Ja mä kun olen häpeillyt selluliittejani jo vuosia.