Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalat horoskooppi

Vierailija
29.07.2016 |

Millaisia ovat luonteeltaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea maan ja taivaan väliltä. Kuten kaikki muutkin horoskooppimerkit.

Vierailija
2/17 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan empaattisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tiensä kulkijoita jotka kuitenkin samalla ovat hyvin epävarmoja siitä kulkemastaan tiestä. Vahvoja jotka eivät itse tajua omaa vahvuuttaan. Saavat usein ulkomaailmalta hieman simppelin leiman.

Vierailija
4/17 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat niin innokkaita uskomaan tällaiseen paskaan?

Vierailija
5/17 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ovat niin innokkaita uskomaan tällaiseen paskaan?

Voi sinua. Horoskoopit ovat viihdettä. Älä ota sitä niin vakavasti.

Vierailija
6/17 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävät toisten kautta.

Vierailija
7/17 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olevinaan niiiiiiin ymmärtäväisiä mutta oikeastaan eivät tajua juuri mistään juuri mitään.

Vierailija
8/17 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Show-miehiä ja -naisia. Elämä yhtä teatteria ja aina joku rooli päällä.

Vierailija
9/17 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/17 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/17 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ui syvissä vesissä..

Usein tai sanoisinko moni hyvin lahkakkaita taiteellisesti. Omaperäinen ja hiukan ujo ja viihtyy omissa oloissa.

Vierailija
12/17 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen

Vierailija
13/17 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalat ja mitä tulee palautetta niin kuulemma jotenkin salaperäinen, noup, ei vaan ole mitään kerrottavaa. Ja moni veikkaa että olen taiteellinen, haaveilinkin joskus ja osaan vähän piirtää, mutta olen niin laiska etten kehittynyt siinä. Ehkä siis jotenkin vähän mystillinen olemus, mutta oikeasti olen aika tylsä tyyppi. Kerran eräs ennestään tuntematon henkilö arvasi horoskooppimerkkini erikoisen takkini perusteella. Että ehkä se jotenkin erottuu olemuksessa, vaikka en oikein horoskooppeihin uskokaan.

Vierailija
14/17 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kalat ja mitä tulee palautetta niin kuulemma jotenkin salaperäinen, noup, ei vaan ole mitään kerrottavaa. Ja moni veikkaa että olen taiteellinen, haaveilinkin joskus ja osaan vähän piirtää, mutta olen niin laiska etten kehittynyt siinä. Ehkä siis jotenkin vähän mystillinen olemus, mutta oikeasti olen aika tylsä tyyppi. Kerran eräs ennestään tuntematon henkilö arvasi horoskooppimerkkini erikoisen takkini perusteella. Että ehkä se jotenkin erottuu olemuksessa, vaikka en oikein horoskooppeihin uskokaan.

Hahaa, ihan kuin minä! Minulla ei ole vaan mitään asiaa ja siksi minua pidetään varmaan ujona. Olen mukavuudenvaluinen enkä jaksanut kehittyä musiikissa/taiteessa.

T. Fisu

Vierailija
15/17 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalat. Taiteellinen, hieman hörhö, tietyllä tavoin herkkä. Kuitenkin myös hyvin käytännöllinen ja organisoiva, myös matemaattisesti lahjakas. Tietyllä tapaa itsekäs, mutta erittäin empaattinen ja myötätuntoinen.

Kuitenkin koen, että horoskooppimerkki on hyvin epäolennainen ihmistä määriteltäessä, yksilö on aina yksilö. Jotain yhteisiä piirteitä voi merkillä olla, tai sitten ei. Tuntuisi hassulta, jos planeetat tai tähtikartta voisivat jotenkin määritellä ihmisen luonteen tai ominaisuudet.

Vierailija
16/17 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole taiteellisesti lahjakas tai mitenkään omalaatuinen. Olen sosiaalisesti aika kömpelö enkä ollenkaan empaattinen, ärsyttää lähinnä muiden tunteenpurkaukset. Analyyttinen ja melko järjestelmällinen.

Vierailija
17/17 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso povi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi