Nainen, miten reagoisit, jos kotiin tullessasi sinua odottaisi tällainen näky sohvallasi?
Kommentit (17)
Soittaisin poliisille, et mun sohvalla makaa tuntematon pienimunainen mies alasti.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin poliisille, et mun sohvalla makaa tuntematon pienimunainen mies alasti.
'
Miten pienimunaisuus liittyy tähän mitenkään?
Soittaisin eläinsuojeluun, että tulkaa hakemaan Pullervo pois mun sohvalta.
Juoksisin kakat housussa ovesta ulos ja soittaisin poliisit. Alkushokin jälkeen kertoilisin tarinaani pienimunaisesta tunkeilijasta useita vuosia tapauksen jälkeen, koska mulle ei koskaan tapahdu mitään jännittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Jos olisi iso hän käyttäisi tilanteen häpeilemättä hyväkseen ja hyppäisi ratsaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Miten se ei liity?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Jos olis iso muna, niin sitähän vois vaikka panna.
Miehenä vähän kiihotuon tuosta naisellisen pyöreästä uroksesta jonka penis muistuttaa paisunutta klitorista.
Eniten kuitenkin naurattaa taustalla oleva kuntoilulaite
Soittaisin ambulanssin, koska miesvalas on rantautunut kotisohvalleni ja joku on leikannut häneltä peniksen poikki.
Ap seuraava kuva sit kun kalu on pystyssä, ok
Sanoisin että voi v***u exä, mitä helvettiä sää kuvittelet, hit the road jack, mitäs läksit nii-ii.
Soittaisin poliisin, sillä joku olisi murtautunut kotiini
Mieshuora saisi kunnon läksytyksen. Hakisin mattopiiskan ja läimisin sillä lihaville hyllyville pakaroille.
Jaa taas tää pikkupippeli jakelee kuvaansa :D
Soittaisin varmaankin poliisit.