Pidän hirveän kiihottavana nuorten ja kauniiden naisten peppureikiä
Mitä nuorempi ja kauniimpi neito, niin sitä rusottavampi reikä saa olla ja aina vaan kiihottaa enemmän! Samaa ilmiötä ei ole havaittavissa vanhempien ja rumempien naisten kohdalla. Olen miettinyt että kyseessä voisi olla juuri tuo kontrasti. Toisaalta nuorissa ja kauniissa naisissa kaikki on kaunista. Opiskeluaikojeni tyttöystävä jonka peppureikää nuolin aikoinani aina kuin mahdollista päätyi kanssani sänkyyn nyt vuosia myöhemmin. Kuvotti antaa hänelle minkäänlaista suuseksiä ja peppu jäi nuolematta. Onko muilla ollut vastaavaa? Mistä luulette tällaisen johtuvan?
Kommentit (26)
Sama täällä, mutta tykkään myös vanhempien naisten anaaleista. Se ryppyreikä kauniiden pakaroiden välissä on vaan jotenkin niin himottava. Monesti mietin kun nuoria naisia näkee esim. kadulla tai kaupassa, että millainenhan anaali tuollakin on ;) Ja kuinka ihanaa olisi vetää poksyt neidolta pois ja nuolla sitä.
Tässä mun mielestä huonon näköinen peppureikä ja pillu myös,
tällainen olisi iso turnoff:
http://www.bravoerotica.com/hegre/dominika-c/miss-lips/3.html
Joo, muistu taas mieleen, että tilasin 10 vuotta sitten Amerikasta jonkun perseenvalkaisugeelin, joka maksoi yli 100e. Kun olin intohimoisesti rakastunut ja halusin persereiänkin näyttävän vaaleanpunaisen viattomalta.
Siellä se taitaa olla kaapin perällä vieläkin käyttämättömänä, suhde loppunut ja persereikä yhtä pelottavan näköinen, kuin ennenkin.
Pienimunaisten kannattaakin panna mieluummin pieneen peppureikään, kun ei ne katkaravut vaginassa miltään tunnu. Samalla vältetään pienimunaisten peppuääliöiden suvunjatkuminen ja katoaa moinen häiriintynyt seksuaalikäytös. Ei parittelu kuulkaas pojat sillä tavalla tapahdu.
Rakastan kauniin naisen peppureiän lipomista. Ja se tuoksu, en tiedä mikä siinä perseen tuoksussa kiihottaa mutta en saa siitä ikinä tarpeekseni! Feromoneja varmaan? :)
Tässä mun mielestä aika täydellinen peppureikä:
http://www.bravoerotica.com/hegre/emily/not-shy/2.html
Aika huomaamattoman siisti ja vaaleanpunainen