Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule löytämään kumppania ikinä mielenterveysongelmieni vuoksi. :(

Vierailija
28.07.2016 |

Pitänee sitten keksiä jotain muuta sisältöä elämään. Olen niin unelmoinut perheestä, mutta ei se nyt onnistukaan. m42

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on diagnosoitu? Mun miehellä on ja kohta 10 vuotta yhdessä. Ei ole este onneen!!!

Vierailija
2/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ongelmat näkyvät arkielämässäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on parempi niin. Jos olisit parisuhteessa niin omat ongelmasi jäisivät käsittelemättä. Keskity saamaan itsesi kuntoon, se perheen aika saattaa olla sitten myöhemmin. (Ja pystyt nauttimaan siitä enemmän kun olet itse paremmassa kunnossa)

Vierailija
4/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä diagnoosi? Mulla on kaksisuuntainen ja olen kohta menossa naimisiin. :) Älä luovuta.

Vierailija
5/8 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö töissä? Mitäpä jos liittyisit nettisivuille josta saa idästä seuraa. Itä-Euroopasta, Venäjältä ja Aasiasta.

Tai jos menisit Pattayalle lomalle?

Kyllä varmasti saat perheen.

Vierailija
6/8 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se löytäminen niin vaikeaa ole, vaan lähinnä se hurmaaminen. Hurmaaminen taas on vaikeaa, jos on jotain sosiaalisia tilanteita haittaavia vaivoja, kuten sosiaalisten tilanteiden fobiaa, paniikkihäiriötä, masennusta yms yms jne

Vierailija
7/8 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin et ap on mies. Miehellä tosiaan "virheet" ovat paljon pahempi juttu parinhaun ja koko elämän kannalta.

Vierailija
8/8 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä on sanottu: mielenterveysongelmaiset naiset saavat miehen ja ongelmaisetmiehet jäävät yksin ja ovat vapaata riistaa palstallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme